Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-01-31
Świnoujście: Przebudowa Regionalnego Ośrodka Rehabilitacji Leczniczej Admirał I wraz z zagospodarowaniem terenu i instalacjami zewnętrznymi w Świnoujściu przy ul. Żeromskiego 13.
Numer ogłoszenia: 36482 - 2014; data zamieszczenia: 31.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 459874 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: "Uzdrowisko Świnoujście" S.A., ul. Nowowiejskiego 2, 72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3213760, faks 091 3212314.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa Regionalnego Ośrodka Rehabilitacji Leczniczej Admirał I wraz z zagospodarowaniem terenu i instalacjami zewnętrznymi w Świnoujściu przy ul. Żeromskiego 13..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przebudowa Regionalnego Ośrodka Rehabilitacji Leczniczej Admirał I wraz z zagospodarowaniem terenu i instalacjami zewnętrznymi w Świnoujściu przy ul. Żeromskiego 13. 2.Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45.26.27.00.8. 3.Zakres zamówienia obejmuje wykonanie wszystkich prac prowadzących do osiągnięcia stanu zgodnego z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarami robót budowlanych opracowanymi w Pracowni Projektowej architekt Grażyna Strojek, ul. Inspektowa 5, 71-220 Szczecin. 4.Zakres robót obejmuje także niżej wymienione prace- 1-roboty przygotowawcze na terenie objętym przedmiotem zamówienia, roboty rozbiórkowe i porządkowe, 2-roboty związane z zagospodarowaniem placu budowy, utrzymaniem zaplecza budowy (naprawy, doprowadzenie wody, energii elektrycznej, telefon, dozorowanie), wszelkie prace porządkowe związane z zakończeniem przedmiotu zamówienia, 3-zabezpieczenie terenu budowy przed dostępem osób trzecich, 4-wykonanie na czas budowy zadaszeń, zastaw zabezpieczających itp., 5-roboty związane z usunięciem gruzu, odpadów z terenu budowy i ich zagospodarowaniem -wywóz z terenu budowy, składowanie na wysypisku, utylizacja itp.-, 6-dostarczenie, montaż i demontaż oraz wykorzystanie rusztowań i wszelkiego rodzaju sprzętu, narzędzi i urządzeń koniecznych do użycia w celu wykonania przedmiotu umowy, 7-zajęcie pasa drogowego -jezdni, chodnika, pobocza, itd.-, jeżeli zajdzie taka konieczność dla zrealizowania przedmiotu umowy, 8-sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 9-sporządzenie i przekazanie zamawiającemu w trzech egzemplarzach dokumentacji powykonawczej z naniesionymi i podpisanymi przez kierownika budowy nieistotnymi zmianami w stosunku do zatwierdzonej dokumentacji projektowej, jeżeli takie wystąpią w trakcie budowy, potwierdzonymi podpisem przez projektanta, 10-wszelkie inne roboty konieczne do zrealizowania i oddania do użytkowania przedmiotu zamówienia. 5.Elementy przedmiotu zamówienia opisano w niżej wymienionych załącznikach do siwz: 1-Załącznik nr 10 do siwz - dokumentacja projektowa, 2-Załącznik nr 11 do siwz - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, 3)Załącznik nr 12 do siwz - przedmiary robót budowlanych. UWAGA: Przedmiary robót stanowiące załącznik nr 12 do siwz są elementem pomocniczym opisu przedmiotu zamówienia i nie stanowi podstawy jego realizacji. Przedmiary robót nie są podstawą sporządzenia przez Wykonawcę wyceny, a mają jedynie charakter pomocniczy, informacyjny. Wobec powyższego mogą występować rozbieżności pomiędzy ilością i zakresem prac wykazanych w przedmiarach robót, a ilością i zakresem prac do wykonania wynikających z dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz opisu przedmiotu zamówienia. Ilości i zakres prac wskazany w przedmiarach robót nie jest w żadnym stopniu wiążący dla wykonawcy. Wykonawca przy wycenie prac nie musi korzystać z załączonych do siwz przedmiarów robót oraz może je modyfikować. 6.Zakres rzeczowy robót stanowiących przedmiot zamówienia określają: 1- dokumentacja projektowa; 2- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych; 3- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia -siwz. 7.Warunki wykonawstwa i organizacja budowy: 1-roboty budowlane będą realizowane na podstawie: a-decyzji Zachodniopomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Szczecinie z dnia 26.11.2010 r. , znak: ZN-4150/195/W/2010, zezwalającej na przeprowadzenie na terenie nieruchomości przy ul. Żeromskiego 13 w Świnoujściu prac remontowych i budowlanych, zgodnie z projektem budowlanym, b-decyzji nr 347/PB/2010 Prezydenta Miasta Świnoujście z dnia 14.12.2010 r., zatwierdzającej projekt budowlany i udzielająca pozwolenia na wykonanie robót budowlanych, c-decyzji Nr 494/2013 Zachodniopomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Szczecinie z dnia 15.05.2013 r., pozwalającej ze stanowiska konserwatorskiego na przeprowadzenie robót budowlanych przy przebudowie i rozbudowie budynku Admirał I oraz przebudowie i nadbudowie budynku towarzyszącego przy ul. Żeromskiego 13 w Świnoujściu, d)decyzji Prezydenta Miasta Świnoujście z dnia 24.06.2013 r., znak: WIM.7230.11.51.2013.DG, zezwalającej Uzdrowisko Świnoujście S.A. na lokalizację w pasie drogowym: ulicy F. Nowowiejskiego (drogi gminnej nr 930089Z - działka nr 135 obręb nr 0001) przyłącza wodociągowego i kanalizacji deszczowej dla budynków Regionalnego Ośrodka Rehabilitacji Leczniczej Admirał I, położonych na działkach nr 136 i 137/2 - urządzeń niezwiązanych z funkcjonowaniem drogi oraz potrzebami ruchu drogowego, e-decyzji nr 211/PB/2013 Prezydenta Miasta Świnoujście z dnia 26.09.2013 r., zmieniającej decyzję z dnia 14.12.2010 r. o udzieleniu pozwolenia na wykonanie robót budowlanych; 2-wykonawca zobowiązany jest do przejęcia terenu budowy -teren budowy - przestrzeń, w której prowadzone są roboty budowlane wraz z przestrzenią zajmowaną przez urządzenia zaplecza budowy- od zamawiającego, zabezpieczenia, wygrodzenia i odpowiedniego oznakowania terenu budowy oraz zapewnienia dozoru mienia na terenie budowy na własny koszt; 3-wykonawca zobowiązany jest do: a- zabezpieczenia instalacji, urządzeń i obiektów na terenie budowy i w jego bezpośrednim otoczeniu, przed ich zniszczeniem lub uszkodzeniem w trakcie wykonywania robót, b- dbania o porządek na terenie budowy oraz utrzymywania terenu budowy w należytym stanie i porządku oraz w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych, c- uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót, jak również terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę, w tym dokonania na własny koszt renowacji zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac obiektów, fragmentów terenu dróg, nawierzchni lub instalacji, d- kompletowania w trakcie realizacji robót wszelkiej dokumentacji zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane oraz przygotowania do odbioru końcowego kompletu protokołów niezbędnych przy odbiorze, e- przestrzegania zasad i przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisów p.poż. na terenie budowy; 4-wykonawca zapewni wykonanie i kierowanie robotami budowlanymi przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje zawodowe i uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie; 5-Kierownik budowy zobowiązany jest do prowadzenia dziennika budowy; 6-wykonawca zapewni na własny koszt transport odpadów do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji; 7-wykonawca jako wytwarzający odpady zobowiązany jest do przestrzegania przepisów wynikających z następujących ustaw: a- ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska -Dz. U. z 2013 r. poz. 1232-, b- ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach - Dz. U. z 2013, poz. 21, powołane przepisy prawne wykonawca zobowiązany jest stosować z uwzględnieniem ewentualnych zmian stanu prawnego w tym zakresie; 8-przy wykonywaniu robót budowlanych można stosować jedynie wyroby budowlane z materiałów odpowiadających wymaganiom określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane -Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.-; na żądanie zamawiającego, wykonawca w trakcie realizacji robót okaże certyfikaty zgodności z polską normą lub aprobatą techniczną, atesty, deklaracje zgodności itd., każdego używanego na budowie wyrobu budowlanego. 8.Podane w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarach robót nazwy własne są przykładowe. Dopuszcza się materiały, urządzenia równoważne w stosunku do przywołanych w wyżej wymienionych dokumentach. Rozwiązania równoważne zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry nie gorsze niż wskazane przykładowo w dokumentacji technicznej. 9.Wymagany okres gwarancji dla przedmiotu zamówienia wynosi 60 miesięcy od dnia odebrania przez zamawiającego robót budowlanych i podpisania protokołu końcowego. 10.Wynagrodzenie Wykonawcy: 1- Za wykonanie przedmiotu umowy przysługuje wykonawcy wynagrodzenie ryczałtowe zgodne z formularzem ofertowym. Wynagrodzenie ryczałtowe obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją robót objętych dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, opisem przedmiotu zamówienia, w tym ryzyko wykonawcy z tytułu oszacowania wszelkich kosztów związanych z realizacją zamówienia, a także oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania przedmiotu i zakresu zamówienia nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia ryczałtowego określonego w umowie. 2- Nie przewiduje się zaliczek na poczet wydatków wykonawcy związanych z realizacją zamówienia. 11.Rozliczenia i płatności - zgodnie z umową. 12.Odbiór końcowy: 1- Przedmiotem odbioru końcowego będzie przedmiot zamówienia. 2- Wraz ze zgłoszeniem do odbioru końcowego wykonawca przekaże zamawiającemu: a- dziennik budowy, b- dokumentację powykonawczą, opisaną i skompletowaną w trzech egzemplarzach, c- dokumenty wszystkich wbudowanych materiałów i urządzeń: - certyfikaty, - deklaracje zgodności, - atesty, - aprobaty techniczne, - karty techniczne, - dokumenty odniesienia wymienione w deklaracjach zgodności, - karty gwarancyjne dla zainstalowanych elementów stolarki okiennej i drzwiowej obejmujące okres nie krótszy niż 60 miesięcy od dnia odebrania przez zamawiającego robót i podpisania protokołu końcowego, - inne dokumenty wymienione w dokumentacji projektowej i STWiOR oraz wymagane przepisami w tym przepisami ustawy Prawo budowlane..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.27.00-8.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Regionalny Program Operacyjny Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2017- 2013. Projekty indywidualne 5.1.1/2013 pn. - Poprawa jakości usług w zakresie lecznictwa uzdrowiskowego poprzez budowę sieci ośrodków rehabilitacji leczniczej z wyszczególnieniem Regionalnego Ośrodka Rehabilitacji Leczniczej Admirał I..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.01.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"KIELART KONSERWACJA ZABYTKÓW" SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
jakie przetargi wygrała firma
"KIELART KONSERWACJA ZABYTKÓW" SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
- KIELART Konserwacja Zabytków Sp. z.o.o., ul. Kłodna 30, 70-535 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17306122,93 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10601290,87
Oferta z najniższą ceną: 10601290,87 / Oferta z najwyższą ceną: 13410137,84
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŚWINOUJŚCIA
- Kompleksowe ubezpieczenie Szpitala Miejskiego im. Jana Garduły w Świnoujściu Sp. z o.o.
- Dostawa implantów ortopedycznych i osprzętu do zabiegów ortopedycznych dla Szpitala Miejskiego im. Jana Garduły w Świnoujściu sp. z o. o
więcej: przetargi w Świnoujściu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania części pomieszczeń Szkoły Podstawowej w Wilkołazie na klub dziecięcy, w ramach zadania "Aktywny Maluch 2022-2029"
- Przebudowa budynku użyteczności publicznej w miejscowości Wąsosze
- Przebudowa i remont budynków Domu Pomocy Społecznej w Tursku w ramach formuły "Zaprojektuj, wybuduj"
- Adaptacja pomieszczeń Bloku Operacyjnego na II piętrze pawilonu nr 8 na Pracownię Radiologii Zabiegowej (Sala Hybrydowa)
- Przebudowa rozbudowa budynku UG Konopnica na potrzeby rozwoju usług społecznych, świadczonych społeczności lokalnej
- Przebudowa pomieszczeń Apteki Szpitalnej w celu dostosowania do wymogów w zakresie aseptycznej receptury aptecznej
więcej: Przebudowa budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.