eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinUsługa polegająca na wykonaniu rekultywacji środowiska wodno - gruntowego z zanieczyszczeń ropopochodnych terenu lotniska w Świdwinie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-15

Szczecin: Usługa polegająca na wykonaniu rekultywacji środowiska wodno - gruntowego z zanieczyszczeń ropopochodnych terenu lotniska w Świdwinie.
Numer ogłoszenia: 364831 - 2008; data zamieszczenia: 15.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury , ul. Narutowicza 17B, 70-240 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 8892000, 8892026, faks 091 8892024, 8892029, 4331054.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzi.szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna MON.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa polegająca na wykonaniu rekultywacji środowiska wodno - gruntowego z zanieczyszczeń ropopochodnych terenu lotniska w Świdwinie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu rekultywacji środowiska wodno - gruntowego z zanieczyszczeń ropopochodnych terenu lotniska w Świdwinie Wartość szacunkowa zamówienia: 360 200,00 PLN..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.23.30 - Rekultywacja terenu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium - 10 000 zł. Zabezpieczenie Należytego Wykonania Umowy (ZNWU) - nie będzie wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Ustawy PZP o zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 UPZP. Ocena: Spełnia/Nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Potwierdzeniem spełnienia warunków są: 1) Złożenie oferty wg wzoru - załącznik nr 1; 2) Pisemne oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z tytułu określonego w ust.1, zawierające treść jak w formularzu do oferty - Oświadczenie (załącznik nr 2 do SIWZ); 3) Złożenie następujących dokumentów żądanych przez Zamawiającego potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia posiadania przez Wykonawcę uprawnień do wykonywania określonej działalności pozwalającej na realizację zamówienia oraz niepodlegające wykluczeniu z art. 24 UPZP: a) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie usług umożliwiających wykonanie przedmiotu zamówienia, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. B. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Spełnieniem warunku będzie wykazanie wykonanych usług jak przedmiot zamówienia na łączną kwotę minimum 300 000,00 zł. b) Kopię aktualnego zatwierdzonego programu gospodarki odpadami zezwalającymi na prowadzenie działalności w zakresie wytwarzania odpadów o kodzie 19 13 07,lub kopię wniosku złożonego do właściwego urzędu o zatwierdzenie programu gospodarki odpadami niebezpiecznymi o kodzie 19 13 07. c) Kopię decyzji zezwalających na prowadzenie działalności w zakresie transportu i unieszkodliwiania odpadów niebezpiecznych o kodzie 19 13 07 lub kopię umowy z podmiotami posiadającymi decyzje na transport i unieszkodliwianie odpadów niebezpiecznych okodzie19 13 07 wraz z kopią decyzji wystawioną na dany przedmiot. d) Kopię uprawnień geologicznych kat. IV lub V dla dwóch osób przewidzianych do nadzoru technologicznego sczerpywania. e) Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu laboratorium lub umowę z podmiotami posiadającymi laboratorium posiadające - certyfikat wdrożonego systemu jakości lub certyfikat akredytacji rozumieniu ustawy z dnia 30 sierpnia 2002r. o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2004r. Nr 204, poz. 2087 oraz z 2005r. Nr 64, poz. 565 i Nr 267, poz. 2258), -uprawnienia do badania właściwości fizykochemicznych, toksyczności i ekotoksyczności substancji i preparatów nadane w trybie ustawy z dni 11 stycznia 2001r. o substancjach i preparatach chemicznych (Dz. U. Nr 11, poz. 84, z późn. zm.). f) Należy załączyć oświadczenie i kopię certyfikatu lub uprawnień, lub umowę z podmiotami posiadającymi laboratorium wraz z kopią certyfikatu lub uprawnień wystawionych na laboratorium..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.rzi.szczecin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jak w punkcie I.1) Po uiszczeniu opłaty na konto RZI Szczecin Nr.97 1010 1599 0023 8113 9150 0000 w wysokości 10,00 zł z opisem:za SIWZ nr sprawy 186/U/2008. Ze strony internetowej nieodpłatnie..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Siedziba RZI Szczecin.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.