To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-12
Ogłoszenie nr 364862 - 2016 z dnia 2016-12-12 r.
Sosnowiec: dostawa mebli i wyposażenia meblowego dla Centrum Psychiatrii dla dzieci i młodzieży
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 344997-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 348586-2016, 34861-2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Pediatrii im. Jana Pawła II w Sosnowcu Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, krajowy numer identyfikacyjny
27624072400000, ul.
ul. G. Zapolskiej
3,
41218
Sosnowiec, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
32 2660230, 2660251, faks
32 2663630, 2660251, e-mail
dag@centrum-pediatrii.com.pl
Adres strony internetowej (URL): www.centrum-pediatrii.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z udziałem jednostki samorządu terytorialnego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa mebli i wyposażenia meblowego dla Centrum Psychiatrii dla dzieci i młodzieży
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):22/2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa mebli i wyposażenia meblowego do Zamawiającego wraz z rozładunkiem, montażem końcowym w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego.Szczegółowy opis poszczególnych pozycji asortymentowych zamówienia, w tym wymagania ilościowe i jakościowe wraz z obmiarami, jest określony w: projekcie aranżacji wnętrz - załącznik nr 2a do SIWZ, formularzu granicznych parametrów techniczno - użytkowych załącznik nr 2b do SIWZ i formularzu asortymentowocenowym nr 3 do SIWZ. Oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia musi być zgodny i odpowiadać w pełni wszelkim wymaganiom opisanym w ww. dokumentach. Wszystkie dostarczone meble i wyposażenie meblowe mają: być wysokiej jakości i fabrycznie nowe tzn. nieużywane, nieregenerowane, niepowystawowe, w stanie kompletnym, bez dokonywania dodatkowych zakupów elementów i akcesoriów umożliwiające ich użytkowanie, spełniać normy zgodne z obowiązującymi przepisami prawa m.in. Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 czerwca 2012r. Dz.U. z 2012r. poz.739) w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą (nie dotyczy mebli dla następujących pomieszczeń: 203, 304, 305, 31 1, 401, 403, 405, 408, 418 i 419). spełniać wymogi dotyczące parametrów funkcjonalno - jakościowych dla mebli użytkowych takich jak: bezpieczeństwo, odporność na ścieranie, etc. Miejscem dostawy i montażu mebli oraz pozostałego asortymentu jest siedziba Zamawiającego Centrum Pediatrii im. Jana Pawła II w Sosnowcu Sp. z. o. o przy ul. Zapolskiej 3, Oddział Kliniczny Psychiatrii i Psychoterapii Wieku Rozwojowego i Dzienny Oddział Psychiatrii i Psychoterapii Wieku Rozwojowego, Poradnia, Przychodnia, Dział Przyjęć. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: weryfikacji rzeczywistych pomiarów pomieszczeń i dopasowania zaoferowanych mebli oraz sprzętu. Zmiany w meblach mogą dotyczyć zmiany wymiaru do 5% wynikającego z konieczności dopasowania mebli do wnęk, dopasowania do wprowadzeń elektrycznych i sygnałowych ze ścian, dostępu do rewizji i wentylacji oraz instalacji technicznych. uściślenia szczegółów w zakresie wykonania mebli np. przedstawienia palety kolorystycznej i dookreślenia kolorystyki, przedłożenia wszystkich wyszczególnionych w opisie certyfikatów, atestów, kart katalogowych produktów potwierdzających jakość oferowanych produktów oraz ich zgodności z założeniami co do przeznaczenia, przedstawienia Zamawiającemu aktualnych atestów higienicznych dopuszczające materiały, z których wykonane mają być meble tj. płytę meblową melaminową oraz płytę mdf do zastosowania między innymi w budynkach służby zdrowia. Atesty wystawione muszą być przez niezależną jednostkę badawczo certyfikującą, przedstawienia świadectwa jakości zdrowotnej dla proponowanych blatów kuchennych stwierdzającego, że blaty podczas użytkowania nie stanowią zagrożenia dla zdrowia, zaślepienia zaślepkami w kolorze płyty wszystkich połączeń lub gniazd, zamontowania ma meblach metalowych (regały) tabliczek znamionowych stwierdzających ich wytrzymałość, zabezpieczenia pomieszczeń, korytarzy, wind, klatek schodowych oraz innych miejsc związanych z miejscem dostawy i montażu mebli stanowiących przedmiot umowy przed zniszczeniem oraz zabrudzeniem podczas dostawy i montażu, udzielenia instruktażu dotyczącego użytkowania dostarczonego sprzętu. Nie dopuszcza się stosowania: widocznych spawów stelaża, uchwytów plastikowych lub z tzw. cynkalu (Znal.), płyt i materiałów w odbiegającym od założonego koloru i struktury, łączenia płyt za pomocą konfirmatów lub wkrętów(elementy mają być łączone na złącza mimośrodowe), Zamawiający informuje Wykonawców o ich uprawnieniu do zapoznania się z warunkami i miejscem użytkowania mebli. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych z zastrzeżeniem art.30 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Oznacza to, że Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie zastosowanie rozwiązań równoważnych pod warunkiem zapewnienia parametrów jakościowych tożsamych lub lepszych niż opisane w przedmiocie zamówienia. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga na etapie złożenia ofert stosownych dokumentów, uwiarygodniających, że zaoferowany asortyment jest równoważny, co nie wyklucza możliwości Zamawiającego do zażądania na etapie badania ofert do udzielenia przez W ykonawcę ewentualnych wyjaśnień co do treści złożonej oferty. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje dynamicznego systemu zakupów . Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
39100000-3
Dodatkowe kody CPV:
39112000-0,
39516100-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT342126.29 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 420815.35 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- "Budowa windy zewnętrznej przy wejściu głównym do budynku Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 5 im. św. Barbary w Sosnowcu przy Placu Medyków 1"
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy windy zewnętrznej w budynku Sądu Rejonowego w Będzinie wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego i nadzoru inwestorskiego - postępowanie nr 2
- ZP-2200-12/25 USŁUGA PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH SPRZĘTU I APARATURY MEDYCZNEJ
- Rozbudowa skrzyżowania ul. Braci Mieroszewskich z ul. Kasprzaka wraz z rozbudową fragmentu ul. Kasprzaka w ramach zadania pn.: Przebudowa ul. Kasprzaka w Sosnowcu
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszaniem o stałej konstrukcji przy Liceum Ogólnokształcącym nr II przy ul. Parkowej 1 w Sosnowcu
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej - Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami Sp. z o.o. w Sosnowcu
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.