eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MordyDostawy energii elektrycznej dla Miasta i Gminy Mordy w latach 2017-2018

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-12

Ogłoszenie nr 364891 - 2016 z dnia 2016-12-12 r.

Mordy: Dostawy energii elektrycznej dla Miasta i Gminy Mordy w latach 2017-2018
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 350006-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Mordy, krajowy numer identyfikacyjny 71158245700000, ul. ul. Kilińskiego  9, 08140   Mordy, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 256 415 402, faks 256 415 115, e-mail ug_mordy@pro.onet.pl
Adres strony internetowej (URL): http://umigmordy.bip.org.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawy energii elektrycznej dla Miasta i Gminy Mordy w latach 2017-2018

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

IN.271.24.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia są dostawy energii elektrycznej na potrzeby Miasta i Gminy Mordy do punktów poboru energii (dalej PPE) wymienionych w "Zestawieniu punktów poboru energii" stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ, polegające na sprzedaży przez Wykonawcę energii elektrycznej w rozumieniu ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2012r. poz. 1059 ze zm.), zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie standardami jakościowymi obsługi odbiorców. 2.Szacunkowa ilość zamawianej energii elektrycznej w ciągu 24 miesięcy wynosi odpowiednio: a)dla taryfy C11o - 554.728 kWh, b)dla taryfy C11 - 133.582 kWh, c)dla taryfy G11 - 564 kWh. 3.Zestawienie punktów poboru energii stanowią odpowiednio: a)Tabela 1.1. - Oświetlenie uliczne - obejmująca 64 punkty poboru energii; b)Tabela 1.2. - Pozostałe obiekty - obejmująca łącznie 21 punktów poboru energii,"Zestawienia punktów poboru energii" stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ. 4.Wskazane w pkt 2 oraz w kolumnie 14 "Zestawienia punktów poboru energii" zużycie energii elektrycznej w okresie 24 miesięcy dla poszczególnych PPE są wartościami szacunkowymi. Rzeczywiste zapotrzebowanie na energię elektryczną może ulec zmianie - zmniejszeniu lub zwiększeniu zużycia. Wykonawcy nie będzie przysługiwało prawo do dodatkowych roszczeń z tytułu takich zmian. 5.Zamawiający zastrzega możliwość zmiany punktów PPE - zmniejszenia bądź zwiększenia ilości w obrębie grup taryfowych wymienionych w pkt 2, w przypadku zmian w infrastrukturze technicznej lub organizacyjnych/prawnych, których nie można było wcześniej przewidzieć. Umowa na dostawę energii elektrycznej obejmować będzie dostawy energii elektrycznej do ewentualnych nowych podłączeń Zamawiającego do sieci OSD, jeśli wystąpi taka konieczność. 6.Wybrany Wykonawca (sprzedawca energii elektrycznej) zobowiązany będzie do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy energii na podstawie pełnomocnictwa udzielonego przez kierownika Zamawiającego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 09310000-5
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT162601.63
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Barton Energia Sp. z o.o.,  biuro@bartonenergia.pl,  Al. Krakowska 48, Janki,  05-090,  Raszyn,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 185561,99
Oferta z najniższą ceną/kosztem 185561,99
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 185561,99
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.