To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-12-20
Warszawa: Zakup materiałów promocyjnych dla Generalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska z podziałem na 5 części.
Numer ogłoszenia: 364923 - 2010; data zamieszczenia: 20.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 351195 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Ochrony Środowiska, ul. Wawelska 52/54, 00-922 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 57 922 89, faks 0-22 57 925 55.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup materiałów promocyjnych dla Generalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska z podziałem na 5 części..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.1 Zamówienie obejmuje materiały promocyjne dla Generalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska z podziałem na 5 części: Część nr 1 - Notatnik i teczka. Część nr 2 - Gadżety ekologiczne. Część nr 3 - Torba wielorazowego użytku. Część nr 4 - Karabińczyk z kompasem. Część nr 5 - Kubek. 1.2 Materiały są niezbędne do prawidłowej realizacji działań związanych z propagowaniem wiedzy o Generalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska 1.3 Materiały będą przekazywane podczas szkoleń, konferencji, warsztatów, seminariów, itp. instytucjom jak i osobom zainteresowanym działalnością Generalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska. 2. Zakres zamówienia. 2.1 Zamówienie odnosi się do materiałów promocyjnych i obejmuje: a) wykonanie ww. materiałów, zgodnie z projektem graficznym przekazanym przez Zamawiającego, b) dostarczenie ww. materiałów do siedziby Zamawiającego. 2.2 Szczegółowy opis artykułów, liczba sztuk i rodzaj elementów nadruku została wskazana w Formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 2.3 Zamawiający pozostawia Wykonawcy dowolność wyboru materiałów, z których zostaną wykonane artykuły. Jednakże Zamawiający zastrzega, że na każdym z artykułów biodegradowalnych oraz pochodzących z recyklingu Wykonawca zamieści informację, o jego pochodzeniu. 3. Wskazania dotyczące realizacji zamówienia. 3.1 Wykonawca oświadcza, że posiada sprzęt, oprogramowanie i wiedzę niezbędne do realizacji niniejszego zamówienia. 3.2 Przed przystąpieniem do produkcji docelowej materiałów promocyjnych objętych zamówieniem Wykonawca przedstawi Zamawiającemu, sporządzoną na podstawie przekazanego Wykonawcy przez Zamawiającego projektu graficznego, wizualizację poszczególnych materiałów promocyjnych. Przesłana wizualizacja musi być zaakceptowana w formie pisemnej przez Zamawiającego w terminie 2 dni od dnia podpisania umowy W przypadku braku akceptacji któregokolwiek z przedstawionych Zamawiającemu szablonów graficznych, Wykonawca opracuje - uwzględniając uwagi i sugestie Zamawiającego - kolejną propozycję, aż do uzyskania pisemnej akceptacji Zamawiającego. 4. Czas realizacji i warunki przyjęcia zamówienia oraz płatności: 4.1 Zamówienie materiałów promocyjnych należy zrealizować do 27 grudnia 2010 roku. 4.2 Materiały w ramach zamówienia należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego. Transport materiałów do Zamawiającego pokrywa Wykonawca. 4.3 Każdy z materiałów ma być dostarczony do Zamawiającego w opakowaniu zbiorczym, na którym będzie znajdować się informacja o nazwie artykułów i ilości sztuk znajdującej się w opakowaniu. 4.4 Zamówione materiały nie mogą mieć wad i uszkodzeń mechanicznych. 4.5 W razie stwierdzenia wad, uszkodzeń i braków, Wykonawca zobowiązuje się do jak najszybszej wymiany wadliwego towaru na towar pełnowartościowy bez zmiany cen i na swój koszt. 4.6 Termin udzielonej gwarancji na dostarczone materiały nie może być krótszy niż 12 miesięcy. 4.7 W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego w okresie gwarancyjnym wadliwych egzemplarzy, Wykonawca musi wymienić je na inne, nieposiadające wad. 4.8 Podstawą do przyjęcia faktury VAT za wykonane materiały jest podpisanie przez każdą ze stron protokołu odbioru z klauzulą (bez zastrzeżeń)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: Gadżety ekologiczne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
POLIMAX R. SUŁAWA SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
POLIMAX R. SUŁAWA SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- Przedsiębiorstwo Wielobranżowe POLIMAX S.C. Paweł Kacprzak, Rafał Suława, ul. Nowoursynowska 161L, 02-787 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13032,79 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6365,00
Oferta z najniższą ceną: 6365,00 / Oferta z najwyższą ceną: 13858,50
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Opracowanie lub aktualizacja wytycznych oraz wykonanie oceny stanu jednolitych części wód powierzchniowych dla których nie było możliwości wykonania oceny ......
- Remont okien w pokojach studenckich wraz z częściową wymianą, montaż rolet w pokojach studenckich w budynku Domu Studenta nr 2 UW przy ul. Żwirki i Wigury 95/97, 02-089 Warszawa
- Modernizacja instalacji wodociągowej przeciwpożarowej
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.260.25.2025
- Remont dr. woj. 721 na odc. od km 4+200 w m. Sękocin Las, pow. pruszkowski, gm. Raszyn do km 9+870 w m. Lesznowola, na terenie gm. Lesznowola, pow. piaseczyński, woj. maz. - nr postępowania 087/25
- wykonanie dokumentacji projektowej wymiany windy w komunalnym budynku użytkowym przy ul. Młynarskiej 16 w Warszawie wraz z jej realizacją w systemie "zaprojektuj i buduj".
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie, oznakowanie i dostawa materiałów edukacyjnych i promocyjnych na potrzeby projektów z obszaru różnorodności biologicznej realizowanych z ramach programu FEO 2021 - 2027
- Dostawa materiałów biurowych
- Organizacja strefy funduszy europejskich dla MJWPU podczas wyjazdów na wydarzenia o charakterze plenerowym odbywających się na terenie województwa mazowieckiego w 2025 roku
- Dostawa materiałów promocyjnych dla AIPN (BAG-40/25)
- Dostawa artykułów biurowych dla Urzędu Miasta Krakowa i Rad Dzielnic Miasta Krakowa
- Dostawa odzieży reklamowej na potrzeby Wydziału Mechanicznego Politechniki Lubelskiej.
więcej: Wyroby biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.