eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce"Ochrona i bieżące utrzymanie dworca autobusowego przy ul. Czarnowskiej 12 w Kielcach" - nr sprawy 4/2016

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-12

Ogłoszenie nr 364937 - 2016 z dnia 2016-12-12 r.

Kielce: "Ochrona i bieżące utrzymanie dworca autobusowego przy ul. Czarnowskiej 12 w Kielcach" - nr sprawy 4/2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 30847-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Transportu Miejskiego, krajowy numer identyfikacyjny 29281989000000, ul. ul. Głowackiego  4, 25368   Kielce, państwo Polska, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3431593, 3431591, faks 413 444 732, e-mail ztm@ztm.kielce.pl
Adres strony internetowej (URL): www.ztm.kielce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Ochrona i bieżące utrzymanie dworca autobusowego przy ul. Czarnowskiej 12 w Kielcach" - nr sprawy 4/2016

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

I.Przedmiot zamówienia stanowi całodobowa, kompleksowa ochrona osób i mienia dworca autobusowego przy ul. Czarnowskiej 12, wykonywana w formie bezpośredniej ochrony fizycznej o charakterze stałym, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2014 r. , poz. 1099 z późn. zm.), zwaną dalej "ustawą o ochronie osób i mienia" oraz bieżące utrzymanie budynku. 1.Ochrona fizyczna osób i mienia, polegać będzie na: a)bezpośredniej całodobowej, fizycznej ochronie dworca autobusowego i znajdującego się w nim majątku ruchomego, wraz z przyległym terenem, przed kradzieżą, włamaniem, aktami wandalizmu oraz przed wejściem osób nieuprawnionych. Zleceniodawca wymaga dwuosobowego składu ochrony przez całą dobę, b)podejmowaniu i prowadzeniu działań prewencyjnych dotyczących chronionych obiektów, przyległego terenu oraz interwencję w przypadku powstania zagrożenia popełnienia przestępstwa lub wykroczenia na chronionym terenie, c)niezwłocznym powiadamianiu organów ścigania o czynach przestępczych zaistniałych na terenie ochranianym i zabezpieczania miejsca ich popełnienia do czasu przybycia organów ścigania, d)podejmowaniu wszelkich dostępnych prawem czynności w celu zapobieżenia skutkom szkód powstałych w wyniku kradzieży, pożaru, itp., e)dozorze ruchu osobowego i samochodowego pod kątem uprawnień i upoważnień osób wchodzących, wjeżdżających na teren chroniony. f)podejmowaniu akcji ratowniczych w przypadku wystąpienia awarii technicznych, czy innych wydarzeń o charakterze nadzwyczajnym oraz informowaniu Zleceniodawcy o powyższych zdarzeniach i o potencjalnych zagrożeniach. g)przeciwdziałaniu próbom naruszenia porządku, w szczególności poprzez podejmowanie interwencji wobec osób przebywających na terenie objętym ochroną i zachowujących się w sposób naruszający porządek i bezpieczeństwo. h)natychmiastowym powiadamianiu przełożonych oraz Zamawiającego, a także właściwych organów i służb (policji, straży pożarnej, pogotowia ratunkowego) w przypadkach powstania możliwości lub stwierdzenia włamania, włamania z kradzieżą, uszkodzenia zabezpieczeń, rozboju ewentualnie pożaru lub innych wypadków i zdarzeń losowych, a także odpowiednie zabezpieczenie miejsca zdarzenia oraz spisanie protokołu zdarzenia w obecności Zamawiającego. i)dodatkowo wymaga się połączenia systemu alarmu i napadu zainstalowanego przez Wykonawcę u Zamawiającego z systemem Wykonawcy. 2.Do zadań pracowników należeć będą w szczególności następujące czynności: a)przejmowanie służby i kontrolowanie obiektu, w tym prawidłowego zamknięcia drzwi i okien, b)wykonywanie czynności obserwacyjno-kontrolnych, c)ochrona obiektu przed aktami sabotażu lub dywersji, aktami chuligaństwa oraz niszczenia mienia, d)bezzwłoczne informowanie Zamawiającego o wszelkich nieprawidłowościach, a także o usterkach i awariach zauważonych podczas pełnienia służby na terenie obiektu, e)niezwłoczne powiadamianie właściwych publicznych służb ochrony (policja, straż pożarna, pogotowie ratunkowe, pogotowie gazowe i inne służby) oraz osób upoważnionych przez Zamawiającego o zagrożeniach, f)prowadzenie książki służby i odnotowywanie wszystkich zdarzeń, nieprawidłowości występujących podczas służby, g)całodobowa obsługa kontroli wjazdów na teren dworca, h)otwieranie i zamykanie budynku dworca, zgodnie z obowiązującym Regulaminem Organizacji Ruchu i Parkowania Na Terenie Dworca Autobusowego Kielce ul. Czarnowska 12. 3. Usługi porządkowe w budynku dworca oraz na terenie bezpośrednio przylegającym do budynku polegać będą na wykonywaniu czynności porządkowo - konserwatorskich przez pracowników, przez pracowników serwisu sprzątającego, przy użyciu własnego sprzętu oraz środków czystości.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 79710000-4
Dodatkowe kody CPV: 90911920-4, 90919200-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT210731.70
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Pami A.Denkiewicz, P.Łukaszewski Sp. J.,  biurokielce@pami.pl,  ul.Sielska 17A Oddz. Kielce 25-530 Kielce ul. Mostowa 5,  60-129,  Poznań,  kraj/woj. Polska
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 366048,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 366048,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 686168,88
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.