To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-12
Ogłoszenie nr 365022 - 2016 z dnia 2016-12-12 r.
Gorlice: UDZIELENIE I OBSŁUGA KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO ZŁOTÓWKOWEGO W WYSOKOŚCI 3 500 000,00 PLN PRZEZNACZONEGO NA SFINANSOWANIE PLANOWANEGO DEFICYTU BUDŻETOWEGO W 2016 ROKU ORAZ NA SPŁATĘ WCZEŚNIEJ ZACIĄGNIĘTYCH ZOBOWIĄZAŃ Z TYTUŁU KREDYTÓW
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 328568-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Gorlice, krajowy numer identyfikacyjny
52281400000, ul.
ul. Rynek
2,
38300
Gorlice, państwo
Polska, woj.
małopolskie, tel.
183 551 252, faks
183 551 212, e-mail
zampub@um.gorlice.net.pl
Adres strony internetowej (URL): www.gorlice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
UDZIELENIE I OBSŁUGA KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO ZŁOTÓWKOWEGO W WYSOKOŚCI 3 500 000,00 PLN PRZEZNACZONEGO NA SFINANSOWANIE PLANOWANEGO DEFICYTU BUDŻETOWEGO W 2016 ROKU ORAZ NA SPŁATĘ WCZEŚNIEJ ZACIĄGNIĘTYCH ZOBOWIĄZAŃ Z TYTUŁU KREDYTÓW
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):IR-V.271.2.30.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Przedmiotem zamówienia jest usługa udzielenia i obsługi kredytu bankowego długoterminowego złotówkowego w wysokości 3500000,00 PLN (słownie: trzy miliony pięćset tysięcy złotych 00/100) przeznaczonego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego w 2016 roku oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów. 2) Wykonawca udzieli Zamawiającemu kredytu w walucie polskiej na warunkach określonych w umowie kredytu. 3) Termin postawienia kredytu do dyspozycji Zamawiającego: Dzień podpisania umowy będzie dniem postawienia kredytu do dyspozycji zamawiającego w terminach i transzach dostosowanych dla potrzeb zamawiającego z wykorzystaniem kredytu od 07.12.2016 r. do 31.12.2016 r. na podstawie pisemnych dyspozycji zamawiającego. Uruchomienie kredytu nastąpi nie później niż trzeciego dnia po złożeniu przez zamawiającego pisemnej dyspozycji. 4) Okres kredytowania ustala się na lata 2016 - 2024, tj. od 07.12.2016 r. do 31.12.2024 r. 5) Okres karencji w spłacie rat do 30.01.2024 r. 6) W okresie kredytowania dopuszcza się możliwość zmiany okresu karencji w spłacie kredytu poprzez jego zmniejszenie lub zwiększenie w zależności od wyliczonego indywidualnego wskaźnika spłaty długu zgodnie z art. 243 ustawy o finansach publicznych, bez ponoszenia dodatkowych opłat. Wykonawca zobowiązuje się do podpisania aneksu do umowy w terminie 14 dni od daty otrzymania wniosku o zmianę okresu karencji. 7) Spłata rat kapitałowych kredytu nastąpi w roku 2024 w 12 ratach. 8) Terminy i kwoty spłaty rat kredytu: Spłata kredytu następować będzie w następujących terminach i kwotach: 1. rata: 31.01.2024 r. - 291 600,00 zł, 2. rata: 28.02.2024 r. - 291 600,00 zł, 3. rata: 31.03.2024 r. - 291 600,00 zł, 4. rata: 30.04.2024 r. - 291 600,00 zł, 5. rata: 31.05.2024 r. - 291 600,00 zł, 6. rata: 30.06.2024 r. - 291 600,00 zł, 7. rata: 31.07.2024 r. - 291 600,00 zł, 8. rata: 31.08.2024 r. - 291 600,00 zł, 9. rata: 30.09.2024 r. - 291 600,00 zł, 10. rata: 31.10.2024 r. - 291 600,00 zł, 11. rata: 30.11.2024 r. - 291 600,00 zł, 12. rata: 31.12.2024 r. - 292 400,00 zł, 9) Roczne spłaty kredytu nie mogą przekraczać kwot ustalonych w Wieloletniej Prognozie Finansowej Miasta Gorlice na lata 2016-2024 (Uchwała Nr 285/XXVI/2016 Rady Miasta Gorlice z dnia 29.09.2016 r. w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta Gorlice). 10) Dopuszcza się możliwość zmiany okresu kredytowania poprzez jego zmniejszenie lub zwiększenie, w zależności od wyliczonego indywidualnego wskaźnika spłaty długu zgodnie z art. 243 ustawy o finansach publicznych, bez ponoszenia dodatkowych opłat. Wykonawca zobowiązuje się do podpisania aneksu do umowy w terminie 14 dni od daty otrzymania wniosku o zmianę okresu kredytowania. 11) Dopuszcza się możliwość nie wykorzystania pełnej wysokości kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów: opłat, odsetek i kar. W takim przypadku Wykonawca zobowiązuje się do przygotowania i podpisania aneksu w terminie 14 dni od daty otrzymania wniosku o zmianę harmonogramu spłaty. 12) Płatność rat kapitałowych będzie realizowana w ostatnim dniu danego miesiąca, z tym że jeżeli będzie to dzień wolny od pracy, to płatność nastąpi w dniu roboczym następującym po tym dniu. 13) Spłata odsetek następować będzie w okresach miesięcznych w terminie 15 dnia następnego miesiąca, z tym, że jeżeli będzie to dzień wolny od pracy, to płatność nastąpi w dniu roboczym następującym po tym dniu. Odsetki naliczane będą na koniec każdego miesiąca, od kwoty faktycznie wykorzystanego kredytu. Do obliczenia kwoty odsetek przyjmuje się rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu w stosunku do 365 dni lub 366 dni w roku przestępnym. Odsetki spłacane będą tylko od faktycznie uruchomionego kredytu. Spłata odsetek nastąpi po otrzymaniu noty odsetkowej wystawionej przez bank w terminie 5 dni przed datą płatności. Zamawiający nie przewiduje karencji w spłacie odsetek i zamierza rozpocząć ich spłatę bezpośrednio po uruchomieniu kredytu w okresach miesięcznych. Termin rozpoczęcia spłaty odsetek ustala się na dzień 15.01.2017 r. Spłata odsetek od ostatniej raty nastąpi wraz ze spłatą raty to jest do 31.12.2024 r.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
66113000-5
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT761100.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 752722.59 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GORLIC
- Przebudowa i rozbudowa drogi gminnej 270607K w km od 0+317,90 do km 0+406,00 (obiekt mostowy w km 0+365,00) w miejscowości Szymbark, Gmina Gorlice
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
- PRZYGOTOWYWANIE I WYDAWANIE OBIADÓW DLA MZS NR 5 W GORLICACH ORAZ PRZYGOTOWYWANIE I WYDAWANIE CAŁODZIENNYCH POSIŁKÓW DLA ODDZIAŁÓW MIEJSKIEGO PRZEDSZKOLA NR 5 W BUDYNKU MZS 5 GORLICACH
- Dostawa sprzętu kserograficznego do pięciu Miejskich Zespołów Szkół w Gorlicach
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Gorlice do placówek oświatowych wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Gorlice do placówek oświatowych wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu
więcej: przetargi w Gorlicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.