eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GorliceUDZIELENIE I OBSŁUGA KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO ZŁOTÓWKOWEGO W WYSOKOŚCI 3 500 000,00 PLN PRZEZNACZONEGO NA SFINANSOWANIE PLANOWANEGO DEFICYTU BUDŻETOWEGO W 2016 ROKU ORAZ NA SPŁATĘ WCZEŚNIEJ ZACIĄGNIĘTYCH ZOBOWIĄZAŃ Z TYTUŁU KREDYTÓW

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-12

Ogłoszenie nr 365022 - 2016 z dnia 2016-12-12 r.

Gorlice: UDZIELENIE I OBSŁUGA KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO ZŁOTÓWKOWEGO W WYSOKOŚCI 3 500 000,00 PLN PRZEZNACZONEGO NA SFINANSOWANIE PLANOWANEGO DEFICYTU BUDŻETOWEGO W 2016 ROKU ORAZ NA SPŁATĘ WCZEŚNIEJ ZACIĄGNIĘTYCH ZOBOWIĄZAŃ Z TYTUŁU KREDYTÓW
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 328568-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Gorlice, krajowy numer identyfikacyjny 52281400000, ul. ul. Rynek  2, 38300   Gorlice, państwo Polska, woj. małopolskie, tel. 183 551 252, faks 183 551 212, e-mail zampub@um.gorlice.net.pl
Adres strony internetowej (URL): www.gorlice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

UDZIELENIE I OBSŁUGA KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO ZŁOTÓWKOWEGO W WYSOKOŚCI 3 500 000,00 PLN PRZEZNACZONEGO NA SFINANSOWANIE PLANOWANEGO DEFICYTU BUDŻETOWEGO W 2016 ROKU ORAZ NA SPŁATĘ WCZEŚNIEJ ZACIĄGNIĘTYCH ZOBOWIĄZAŃ Z TYTUŁU KREDYTÓW

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

IR-V.271.2.30.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1) Przedmiotem zamówienia jest usługa udzielenia i obsługi kredytu bankowego długoterminowego złotówkowego w wysokości 3500000,00 PLN (słownie: trzy miliony pięćset tysięcy złotych 00/100) przeznaczonego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego w 2016 roku oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów. 2) Wykonawca udzieli Zamawiającemu kredytu w walucie polskiej na warunkach określonych w umowie kredytu. 3) Termin postawienia kredytu do dyspozycji Zamawiającego: Dzień podpisania umowy będzie dniem postawienia kredytu do dyspozycji zamawiającego w terminach i transzach dostosowanych dla potrzeb zamawiającego z wykorzystaniem kredytu od 07.12.2016 r. do 31.12.2016 r. na podstawie pisemnych dyspozycji zamawiającego. Uruchomienie kredytu nastąpi nie później niż trzeciego dnia po złożeniu przez zamawiającego pisemnej dyspozycji. 4) Okres kredytowania ustala się na lata 2016 - 2024, tj. od 07.12.2016 r. do 31.12.2024 r. 5) Okres karencji w spłacie rat do 30.01.2024 r. 6) W okresie kredytowania dopuszcza się możliwość zmiany okresu karencji w spłacie kredytu poprzez jego zmniejszenie lub zwiększenie w zależności od wyliczonego indywidualnego wskaźnika spłaty długu zgodnie z art. 243 ustawy o finansach publicznych, bez ponoszenia dodatkowych opłat. Wykonawca zobowiązuje się do podpisania aneksu do umowy w terminie 14 dni od daty otrzymania wniosku o zmianę okresu karencji. 7) Spłata rat kapitałowych kredytu nastąpi w roku 2024 w 12 ratach. 8) Terminy i kwoty spłaty rat kredytu: Spłata kredytu następować będzie w następujących terminach i kwotach: 1. rata: 31.01.2024 r. - 291 600,00 zł, 2. rata: 28.02.2024 r. - 291 600,00 zł, 3. rata: 31.03.2024 r. - 291 600,00 zł, 4. rata: 30.04.2024 r. - 291 600,00 zł, 5. rata: 31.05.2024 r. - 291 600,00 zł, 6. rata: 30.06.2024 r. - 291 600,00 zł, 7. rata: 31.07.2024 r. - 291 600,00 zł, 8. rata: 31.08.2024 r. - 291 600,00 zł, 9. rata: 30.09.2024 r. - 291 600,00 zł, 10. rata: 31.10.2024 r. - 291 600,00 zł, 11. rata: 30.11.2024 r. - 291 600,00 zł, 12. rata: 31.12.2024 r. - 292 400,00 zł, 9) Roczne spłaty kredytu nie mogą przekraczać kwot ustalonych w Wieloletniej Prognozie Finansowej Miasta Gorlice na lata 2016-2024 (Uchwała Nr 285/XXVI/2016 Rady Miasta Gorlice z dnia 29.09.2016 r. w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta Gorlice). 10) Dopuszcza się możliwość zmiany okresu kredytowania poprzez jego zmniejszenie lub zwiększenie, w zależności od wyliczonego indywidualnego wskaźnika spłaty długu zgodnie z art. 243 ustawy o finansach publicznych, bez ponoszenia dodatkowych opłat. Wykonawca zobowiązuje się do podpisania aneksu do umowy w terminie 14 dni od daty otrzymania wniosku o zmianę okresu kredytowania. 11) Dopuszcza się możliwość nie wykorzystania pełnej wysokości kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów: opłat, odsetek i kar. W takim przypadku Wykonawca zobowiązuje się do przygotowania i podpisania aneksu w terminie 14 dni od daty otrzymania wniosku o zmianę harmonogramu spłaty. 12) Płatność rat kapitałowych będzie realizowana w ostatnim dniu danego miesiąca, z tym że jeżeli będzie to dzień wolny od pracy, to płatność nastąpi w dniu roboczym następującym po tym dniu. 13) Spłata odsetek następować będzie w okresach miesięcznych w terminie 15 dnia następnego miesiąca, z tym, że jeżeli będzie to dzień wolny od pracy, to płatność nastąpi w dniu roboczym następującym po tym dniu. Odsetki naliczane będą na koniec każdego miesiąca, od kwoty faktycznie wykorzystanego kredytu. Do obliczenia kwoty odsetek przyjmuje się rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu w stosunku do 365 dni lub 366 dni w roku przestępnym. Odsetki spłacane będą tylko od faktycznie uruchomionego kredytu. Spłata odsetek nastąpi po otrzymaniu noty odsetkowej wystawionej przez bank w terminie 5 dni przed datą płatności. Zamawiający nie przewiduje karencji w spłacie odsetek i zamierza rozpocząć ich spłatę bezpośrednio po uruchomieniu kredytu w okresach miesięcznych. Termin rozpoczęcia spłaty odsetek ustala się na dzień 15.01.2017 r. Spłata odsetek od ostatniej raty nastąpi wraz ze spłatą raty to jest do 31.12.2024 r.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 66113000-5
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT761100.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A.,  ,  ul. Puławska 15,  02-515,  Warszawa,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 752722.59
Oferta z najniższą ceną/kosztem 752722.59
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 920938.32
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.