Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-19
Przemyśl: Dostawa środków dezynfekcyjnych
Numer ogłoszenia: 365040 - 2009; data zamieszczenia: 19.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital w Przemyślu , ul. Monte Cassino 18, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6775065, faks 016 6775064.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków dezynfekcyjnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zad.1 - Preparaty do mycia i dezynfekcji rąk i skóry - 6 poz. asortymentowych w różnych ilościach; Zad.2 - Preparaty do dezynfekcji ran, błon śluzowych, skóry oraz powierzchni - 8 poz. asortymentowych w różnych ilościach; Zad.3 - Preparaty do dezynfekcji powierzchni oraz narzędzi - 8 poz. asortymentowych w różnych ilościach; Zad.4 - Preparaty do dezynfekcji powierzchni i narzędzi - 4 poz. asortymentowe w różnych ilościach; Zad.5 - Preparaty do dezynfekcji powierzchni - 4 poz. asortymentowe w różnych ilościach; Zad.6 - Preparaty do dezynfekcji powierzchni - 4 poz. asortymentowe w różnych ilościach; Zad.7 - Preparaty do mycia i dezynfekcji rąk, powierzchni oraz narzędzi - 4 poz. asortymentowe w różnych ilościach; Zad.8 - Preparat do maszynowego mycia basenów szpitalnych - 1 pozycja asortymentowa w ilości 50 op.; Zad.9 - Preparaty do mycia i dezynfekcji powierzchni i wyposażenia - 2 pozycje asortymentowe w różnych ilościach; Zad.10 - Preparat do mycia i dezynfekcji endoskopów - 2 pozycje asortymentowe w różnych ilościach; Zad.11 - Emulsja do pielęgnacji rąk - 1 poz. asortymentowa w ilości 400 op.; Zad.12 - Preparat do dezynfekcji narzędzi - 1 pozycja asortymentowa w ilości 20 op.; Zad.13 - Mydło w płynie - 2 poz. asort. w różnych ilościach; Zad.14 - Mleczko czyszczące oraz ścierki z mikrofibry - 4 poz. asort. w różnych ilościach; Zad.15 - Środek do mycia i konserwacji powierzchni - 1 poz. asort. w ilości 20 szt..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne 33.71.19.00 - Mydło 39.80.00.00 - Środki czyszczące i polerujące .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie przewiduje wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej w języku polskim z podpisem wykonawcy tzn. osoby osób upoważnionych do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu. W przypadku załączenia do oferty dokumentów w innym języku niż polski zamawiający wymaga załączenia do oferty tłumaczenia na język polski. 2. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 3. Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie, na własny koszt wszystkie niezbędne materiały, środki transportowe potrzebne do prawidłowej realizacji dostawy przedmiotu zamówienia. 3. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania stałości cen jednostkowych w ciągu całego okresu trwania umowy. W trakcie obowiązywania umowy strony dopuszczają zmiany cen wyłącznie w przypadku: a) Zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian; b) Zmian stawek opłat celnych wprowadzonych decyzjami odnośnych władz. Zmiany jw. następują z mocy prawa i obowiązują od dnia obowiązywania odpowiednich przepisów. 4. W przypadku powierzenia podwykonawstwa, wykonawca musi więc wskazać w ofercie (zał. nr 1 SIWZ) części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy(-om), wskazując nazwy i adresy podwykonawcy(-ów) lub nie powierzam - przez wpisanie, np. 0 lub --- . 5. Wszystkie produkty muszą posiadać etykiety ( instrukcje użytkowania ) w języku polskim. 6. Wykonawca w przypadku wyboru jego oferty w zad. 1, 2, 6 i 7 spełni warunki przedstawione pod ww zadaniami w załączniku nr 3 SIWZ. 7. W razie wątpliwości na żądanie zamawiającego wykonawca dostarczy do każdej pozycji w załączniku nr 3 - próbki celem zweryfikowania wymogów stawianych poszczególnym preparatom. 8. Termin ważności produktów powinien wynosić co najmniej 6 miesięcy licząc od momentu każdej dostawy. 9. Opis sposobu dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: a) ocena spełnienia wymaganych warunków, opisanych w SIWZ, będzie dokonana na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów, o których mowa w rozdz. VI SIWZ zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia; b) wykonawcy, którzy nie złożą wymaganych oświadczeń i dokumentów potwierdzających ich spełnienie lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa zostaną wezwani do ich uzupełnienia i wyjaśnienia w określonym terminie zgodnie z art. 26 ust. 3 i 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 10. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 pkt. 1- 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. nr 223 poz. 1655 z późn. zm.) oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 - 2 wymienionej ustawy, a także spełniający dodatkowe warunki określone w SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy wykonawcy wg treści załącznika nr 1 SIWZ. 2. Oświadczenie - Załącznik nr 2 SIWZ. 3. Zbiorcze zestawienie kosztów realizacji zamówienia wg treści załącznika nr 3 do SIWZ określającego przedmiot zamówienia. 4. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 4 SIWZ. 5. Świadectwo rejestracji antyseptyków jako produktu leczniczego - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dn. 16.06.2003 r. (Dz. U nr 125 poz. 1169 rozdz. VI) oraz koncesję na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej - dotyczy zadań 1 i 2. 6. Deklarację zgodności - na podstawie ustawy z dn. 20.04.2004 r. o wyrobach medycznych na podstawie art. 5 pkt. 1 - do obrotu i używania mogą być wprowadzone wyroby medyczne oznakowane znakiem CE (Dz. U nr 93 z 2004 r. poz. 896 z późn. zm.) - dotyczy wszystkich wyrobów medycznych. 7. Pozwolenie na wprowadzenie do obrotu wpisane do Rejestru Produktów Biobójczych - dotyczy środków do dezynfekcji powierzchni. 8. Wpis do rejestru wyrobu medycznego - w przypadkach wymaganych prawem - dotyczy wszystkich wyrobów medycznych. 9. W przypadku jeżeli asortyment nie jest sklasyfikowany jako wyrób medyczny należy dołączyć do oferty stosowne oświadczenie producenta danego asortymentu. 10. Opinia Instytutu Matki i Dziecka, iż dany preparat może być stosowany do mycia skóry u noworodków i dzieci - dotyczy zadania nr 7 poz. 3. 11. Dokumenty potwierdzające skuteczność produktów dezynfekcyjnych wykonanych metodami uznanymi międzynarodowo lub opisanymi w Polskich Normach lub innymi metodami zaakceptowanymi przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych; - działanie wirusobójcze potwierdzone badaniami z użyciem wirusów polio i adeno; - działanie prątkobójcze potwierdzone badaniami z użyciem Mycobacterium Terre lub Mycobacterium tuberculosis, - dotyczy produktów do dezynfekcji narzędzi i powierzchni. 12. Karty charakterystyki preparatu - dot. wszystkich pozycji w zad. 1-15. 13. Ulotkę informacyjną zawierającą opis produktu, opis jego stosowania, przeznaczenie - dot. zad. 1 - 15. UWAGA Dokumenty, o których mowa w pkt. 5 - 13 muszą być oznakowane, którego zadania i pozycji asortymentowej dotyczą. 14. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert z uwzględnieniem: a) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów w/w niezbędnych do złożenia oferty, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 15. Dokumenty, o których mowa w pkt. 5 - 14 mogą być przedstawione w formie kserokopii, ale muszą być opatrzone klauzulą za zgodność z oryginałem - przez wykonawcę. 16. W przypadku podpisywania dokumentów ofertowych przez osoby upoważnione przez wykonawcę do składania oświadczeń woli w jego imieniu należy obowiązkowo dołączyć pełnomocnictwo do podpisywania dokumentów w imieniu wykonawcy - w oryginale. 17. W przypadku spółki cywilnej lub konsorcjum oferta oraz wszystkie jej załączniki winna być podpisana przez wszystkich wspólników spółki lub konsorcjum lub przez jednego ze wspólników, upoważnionego na piśmie. Pełnomocnictwo powinno być dołączone do oferty w oryginale. 18. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takiej sytuacji wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - dokument ustanawiający to pełnomocnictwo - w oryginale. 19. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrota.podkarpackie.pl/pl/bip/wzoz/sprzemysl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego - Dział Zamówień Publicznych - bud. D - pok. 225.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2009 godzina 09:45, miejsce: Siedziba Zamawiającego - Biuro Podawcze - bud. D - pok. 225.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Preparaty do mycia i dezynfekcji rąk i skóry.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - 6 poz. asortymentowych w różnych ilościach;.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Preparaty do dezynfekcji ran, błon śluzowych, skóry oraz powierzchni.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - 8 poz. asortymentowych w różnych ilościach;.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Preparaty do dezynfekcji powierzchni oraz narzędzi.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - 8 poz. asortymentowych w różnych ilościach;.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Preparaty do dezynfekcji powierzchni i narzędzi.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - 4 poz. asortymentowe w różnych ilościach;.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Preparaty do dezynfekcji powierzchni.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - 4 poz. asortymentowe w różnych ilościach;.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Preparaty do dezynfekcji powierzchni.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - 4 poz. asortymentowe w różnych ilościach;.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Preparaty do mycia i dezynfekcji rąk, powierzchni oraz narzędzi.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - 4 poz. asortymentowe w różnych ilościach;.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: - Preparat do maszynowego mycia basenów szpitalnych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - 1 pozycja asortymentowa w ilości 50 op.;.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: - Preparaty do mycia i dezynfekcji powierzchni i wyposażenia.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - 2 pozycje asortymentowe w różnych ilościach;.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Preparat do mycia i dezynfekcji endoskopów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - 2 pozycje asortymentowe w różnych ilościach;.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Emulsja do pielęgnacji rąk.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - 1 poz. asortymentowa w ilości 400 op.;.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.71.19.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Preparat do dezynfekcji narzędzi.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - 1 pozycja asortymentowa w ilości 20 op.;.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Mydło w płynie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - 2 poz. asort. w różnych ilościach;.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.71.19.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: - Mleczko czyszczące oraz ścierki z mikrofibry.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - 4 poz. asort. w różnych ilościach;.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Środek do mycia i konserwacji powierzchni.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - 1 poz. asort. w ilości 20 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PRZEMYŚLA
- Konserwacja i naprawa urządzeń dźwigowych zainstalowanych w obiektach Wojewódzkiego Szpitala im Św. Ojca Pio w Przemyślu
- ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM NA POTRZEBY WOJEWÓDZKIEGO URZĘDU OCHRONY ZABYTKÓW z/s W PRZEMYŚLU
- Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego dla Państwowej Akademii Nauk Stosowanych w Przemyślu
- ŚWIADCZENIE USŁUG MEDYCZNYCH W DZIALE AMBULATORYJNYM - IZBA WYTRZEŹWIEŃ W MIEJSKIM OŚRODKU ZAPOBIEGANIA UZALEŻENIENIEM, W PRZEMYŚLU
- Dozór mienia Nadleśnictwa Krasiczyn w 2025 roku
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Powiatowego Urzędu Pracy w Przemyślu
więcej: przetargi w Przemyślu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i sukcesywna dostawa art. chemicznych, czystościowych i higienicznych do obiektów Zespołu do obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych Nr 1 w Warszawie
- "Sprzedaż i dostawa asortymentu gospodarczego na potrzeby Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych - ZOZ S.A."
- DOSTAWA MATERIAŁÓW DO CENTRALNEJ STERYLIZACJI NA ROK 2025
- Zakup środków czystości na 2025 rok
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- "Dostawa preparatów do dezynfekcji wstępnej i maszynowej oraz środków do mycia i dezynfekcji endoskopów na potrzeby COZL" znak sprawy (COZL/DZP/AS/3412/TP-176/24).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.