Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-15
Bobolice: Dostawa artykułów żywnościowych dla SOSW w Bobolicach.
Numer ogłoszenia: 365143 - 2008; data zamieszczenia: 15.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Bobolicach , ul. Pocztowa 15, 76-020 Bobolice, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-94 3187325, faks 0-94 3187325.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.osw.bobolice.prv.pl lub sosw.bobolice.ibip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Samorządu Terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów żywnościowych dla SOSW w Bobolicach..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów żywnościowych ujętych w pięciu zadaniach:1)drób i podroby jadalne, 2)ziemniaki, owoce, warzywa i przetwory, 3)nabiał oraz tłuszcze, 4)artykuły sypkie, 5)mięso i wyroby wedliniarskie. Dostawa obejmuje cały rok 2009.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 15.60.00.00 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 32.12.10.0 - Ziemniaki 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2)spełnią warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, 3)spełniają wszystkie wymagania wynikające z formularza specyfikacji istotnych warunków zamówienia.Ocena na zasadzie:spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Dokumenty wymagane: 1) wypełniony formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do SIWZ, (oddzielnie na każde zadanie); oferta powinna zawierać: a) nazwę wykonawcy, adres, telefon, fax, datę sporządzenia oferty, nr REGON, nr KRS b) oświadczenie, czy Wykonawca jest płatnikiem VAT, nr NIP, c) cenę ryczałtową wykonania zamówienia netto i brutto (tj. z podatkiem VAT), d) termin wykonania zamówienia tj. datę zakończenie robót, e) gwarancje na wykonanie przedmiotu zamówienia, f) akceptacja warunków płatności - rozliczenia za przedmiot umowy (dokonane będzie na podstawie ustaleń zawartych w rozdziale I pkt. III podpkt. 2), g) oświadczenie w sprawie wykonania zamówienia siłami własnymi . 2) oświadczenie Wykonawcy sporządzone na druku Załącznik nr 2 do SIWZ, zawierające: a) dane Wykonawcy, b) oświadczenie Wykonawcy, że zawarty w specyfikacji istotnych warunków zamówienia projekt umowy (Zał. nr 4 do SIWZ) został przez niego zaakceptowany i zobowiązuje się w przypadku wyboru jego oferty do zawarcia umowy w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, c) oświadczenie Wykonawcy o akceptacji terminu związania ofertą, d) oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia i nie wnosi do niej zastrzeżeń oraz, że zdobył konieczne informacje do przygotowania oferty , e) oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat do urzędu skarbowego, f) oświadczenie, czy Wykonawca jest płatnikiem VAT, g) oświadczenie Wykonawcy do zapewnienia wysokiej jakości wykonywanych robót, 3) oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawo zamówień publicznych na druku Załącznik nr 3 do SIWZ; 4) wykaz osób upoważnionych do podpisywania oferty i podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy (o ile nie wynika to z innych dokumentów), 5) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej,.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.osw.bobolice.prv.pl lub sosw.bobolice.ibip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy, ul.Pocztowa 15, 76-020 Bobolice.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.12.2008 godzina 10:00, miejsce: sekretariat Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Bobolicach , ul.Pocztowa 15, 76-020 Bobolice.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa artykułów żywnościowych z podziałem na części dla ZSCKR w Okszowie od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2025 r."
- Zakup z dostawą pomocy dydaktycznych i wyposażenia do 3 przedszkoli na gminy Czernica projekt Rozwój edukacji przedszk. w Czernica, Długołęka, Oleśnica , Sobótka, Wisznia Mała, Zawonia i Żórawina.
- SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO ZESPOŁU SZKOLNO-PRZEDSZKOLNEGO NR 2 W WARSZAWIE
- Sukcesywne dostawy artykułów sojowych do jednostek penitencjarnych okręgu lubelskiego.
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych na potrzeby Ministerstwa Aktywów Państwowych w Warszawie przy ulicy Kruczej 36/Wspólnej 6
- Dostawa artykułów spożywczych
więcej: Ziemniaki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.