Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-09-09
Łódź: Dostawa sprzętu komputerowego
Numer ogłoszenia: 365148 - 2013; data zamieszczenia: 09.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Pierwszy Urząd Skarbowy Łódź-Bałuty , ul. Zachodnia 47, 91-066 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 2535600, faks 042 2535702.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.1usbaluty.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego: W zakresie Pakietu nr I - 25 szt komputerów All-in-One o minimalnych parametrach szczegółowo określonych w pkt. III SIWZ W zakresie Pakietu nr II - 4 szt. drukarek laserowych o minimalnych parametrach szczegółowo określonych w pkt. III SIWZ W zakresie Pakietu nr III - 15 szt. monitorów o minimalnych parametrach szczegółowo określonych w pkt. III SIWZ W zakresie Pakietu nr IV - 1 szt. skanera o minimalnych parametrach szczegółowo określonych w pkt. III SIWZ W zakresie Pakietu nr V - 2 szt. zasilaczy awaryjnych - UPS o minimalnych parametrach szczegółowo określonych w pkt. III SIWZ W zakresie Pakietu nr VI - 20 szt. klawiatur (złącze PS2) o minimalnych parametrach szczegółowo określonych w pkt. III SIWZ - 10 szt. klawiatur (złącze USB) o minimalnych parametrach szczegółowo określonych w pkt. III SIWZ - 20 szt. myszek komputerowych z podkładką pod mysz (złącze PS2) o minimalnych parametrach szczegółowo określonych w pkt. III SIWZ - 10 szt. myszek komputerowych z podkładką pod mysz (złącze USB) o minimalnych parametrach szczegółowo określonych w pkt. III SIWZ - 3 szt. dysków HDD o minimalnych parametrach szczegółowo określonych w pkt. III SIWZ - 2 szt. procesory min. 2,66 GHz o minimalnych parametrach szczegółowo określonych w pkt. III SIWZ Przedmiot zamówienia określony jest ponadto w zestawieniu asortymentowym, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ, w którym podane są zamawiane ilości i miejsce do wprowadzania ceny jednostkowej brutto oraz wartości całości zamówienia (w ramach danego pakietu)..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.23.21.10-8, 30.23.13.00-0, 30.21.61.10-0, 30.23.72.80-5, 30.23.74.60-1, 30.23.74.10-6, 30.23.72.20-7, 30.23.41.00-9, 30.21.15.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena będzie dokonana wg kryterium spełnia-nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena będzie dokonana wg kryterium spełnia-nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena będzie dokonana wg kryterium spełnia-nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena będzie dokonana wg kryterium spełnia-nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena będzie dokonana wg kryterium spełnia-nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
W przypadku składania oferty na Pakiet nr I do oferty dodatkowo należy załączyć: Opis techniczny ze wskazaniem na model i nazwę producenta komputera, co umożliwi jego identyfikację lub wydruk specyfikacji technicznej ze strony internetowej producenta, potwierdzające zgodność wszystkich jego parametrów z parametrami określonymi przez zamawiającego.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wpkt. IX ust. 4 SIWZ w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Dokumenty muszą być wystawione w terminach określonych w pkt. IX ust. 4 SIWZ. 2.W przypadku oferty składanej przez Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć aktualny dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawców. 3.Wszystkie wymagane dokumenty winny być złożone w formie oryginału lub kserokopii. Dokumenty, które Wykonawca przedstawi w formie kserokopii muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę poprzez umieszczenie na nich formułki Za zgodność z oryginałem i własnoręcznym podpisem Wykonawcy. W przypadku stwierdzenia, iż przedstawione kserokopie dokumentów są nieczytelne lub budzą wątpliwości, co do ich prawdziwości, Zamawiający będzie żądać od Wykonawcy przedstawienia oryginałów. 4. W przypadku, gdy ofertę lub składane oświadczenia podpisuje osoba inna niż wynika to z treści załączonych dokumentów określających prawo do reprezentacji Wykonawcy, ma on obowiązek załączenia w oryginale pełnomocnictwa lub kopii poświadczonej notarialnie. 5.Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.1usbaluty.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pierwszy Urząd Skarbowy Łódź-Bałuty ul. Zachodnia 47 91-066 Łódź pok. 217.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.09.2013 godzina 10:00, miejsce: Pierwszy Urząd Skarbowy Łódź-Bałuty ul. Zachodnia 47 91-066 Łódź pok. 217.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 25 szt komputerów All-in-One o minimalnych parametrach szczegółowo określonych w pkt. III SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 4 szt. drukarek laserowych o minimalnych parametrach szczegółowo określonych w pkt. III SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr III.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 15 szt. monitorów o minimalnych parametrach szczegółowo określonych w pkt. III SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.13.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr IV.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 szt. skanera o minimalnych parametrach szczegółowo określonych w pkt. III SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.61.10-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr V.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 szt. zasilaczy awaryjnych - UPS o minimalnych parametrach szczegółowo określonych w pkt. III SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.72.80-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr VI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - 20 szt. klawiatur (złącze PS2) o parametrach minimalnych szczegółowo określonych w pkt. III SIWZ - 10szt. klawiatur (złącze USB) o parametrach minimalnych szczegółowo określonych w pkt. III SIWZ - 20 szt. myszek komputerowych z podkładką pod mysz (złącze PS2) o parametrach minimalnych szczegółowo określonych w pkt. III SIWZ - 10 szt. myszek komputerowych z podkładką pod mysz (złącze USB) o parametrach minimalnych szczegółowo określonych w pkt. III SIWZ - 3 szt. dysków HDD o parametrach minimalnych szczegółowo określonych w pkt. III SIWZ - 2 szt. procesory min. 2,66 GHz o parametrach minimalnych szczegółowo określonych w pkt. III SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.64.60-1, 30.23.74.10-6, 30.23.72.20-7, 30.23.41.00-9, 30.21.15.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Remont dachu przybudówki budynku Urzędu Statystycznego w Łodzi.
- Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń w budynku Sali Koncertowej Zespołu Szkół Muzycznych im. S. Moniuszki w Łodzi
- Usługa pełnienia nadzoru autorskiego nad robotami budowlanymi w ramach realizacji Projektu Muzeum Otwarte
- Dostawa sprzętu komputerowego (2 części)
- Opracowanie dokumentacji technicznych i projektowych dla budynków administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w Łodzi w podziale na 3 części
- Usługa polegająca na konserwacji, przeglądach i oczyszczaniu agregatów wody lodowej, klima konwektorów, central klimatyzacyjno - wentylacyjnych oraz kratek wentylacyjnych
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
- 12/TP1/SZP-4/2025 Dostawa sprzętu komputerowego dla Politechniki Koszalińskiej
- Dostawa przełączników sieciowych (switch) i skanerów A3 dla potrzeb Prokuratury Okręgowej w Kielcach
- Dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego
- Dostawa i montaż kompleksowego wyposażenia dla świetlicy przy ul. Robotniczej 8 w Nowych Grocholicach z podziałem na zadania
więcej: Centralne jednostki przetwarzające (CPU) lub procesory »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.