To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-09-25
Sadlno: DOSTAWA MEBLI I SPRZĘTU DO URZĘDU GMINY W WIERZBINKU
Numer ogłoszenia: 365152 - 2012; data zamieszczenia: 25.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 299108 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wierzbinek, Wierzbinek 40, 62-619 Sadlno, woj. wielkopolskie, tel. 063 2611380, faks 063 2611381.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MEBLI I SPRZĘTU DO URZĘDU GMINY W WIERZBINKU.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia: jest dostawa fabrycznie nowych mebli biurowych oraz sprzętu do nowej siedziby Urzędu Gminy w Wierzbinku , zgodnie z dokumentacją techniczną, Zakres dostawy obejmuje: - dostarczenie mebli i sprzętu do nowej siedziby Zamawiającego , do określonych pomieszczeń , - rozładunek , rozpakowanie , montaż , ustawienie w określonych pomieszczeniach oraz wypoziomowanie mebli, - uprzątnięcie opakowań oraz ich wywiezienie, Szczegółowy wykaz dostawy zawiera dokumentacja techniczna. Materiały użyte do produkcji mebli muszą posiadać stosowne świadectwa i atesty dopuszczające ich stosowanie do produkcji mebli , które Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wraz z dostawą przedmiotu umowy ,.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.91.30.00 - Zgłębniki do wyciągania pocisków podczas autopsji 39.14.10.00 - Meble i wyposażenie kuchni .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.P.H. LUMAR Jacek Ogórkiewicz, ul. Wierzbowa 3, 85-374 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 283213,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 213278,22
Oferta z najniższą ceną: 213278,22 / Oferta z najwyższą ceną: 322263,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ,,Przebudowa dworu w Niećkowie"
- Modernizacja infrastruktury gospodarki odpadami na terenie gminy Waśniów
- "Dostawa wyposażenia do stołówek szkolnych na terenie Gminy Somonino"
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia gastronomicznego na potrzeby stołówki szpitalnej.
- Budowa żłobka w Barwicach
- Wykonanie kompleksowej usługi zabudowy kuchennej wraz z niezbędnym sprzętem AGD w Centrum Opiekuńczo Mieszkalnym w Lubuczewie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.