eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BisztynekZaciągnięcie kredytu w wysokości 1600000 PLN



Ogłoszenie z dnia 2016-12-13

Ogłoszenie nr 365164 - 2016 z dnia 2016-12-13 r.

Bisztynek: Zaciągnięcie kredytu w wysokości 1600000 PLN
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 335635-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 341817-2016


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bisztynek, krajowy numer identyfikacyjny 51074359700000, ul. ul. Kościuszki  2, 11230   Bisztynek, państwo Polska, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 521 64 00, faks 897 188 603, e-mail zamowienia.publiczne@bisztynek.pl
Adres strony internetowej (URL): bip.bisztynek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zaciągnięcie kredytu w wysokości 1600000 PLN

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

GMP.271.5.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zaciągnięcie kredytu w wysokości 1 600 000,00zł z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów, którego spłatę planuje się w latach 2017 - 2022, w tym: - 2017 r. - 30 000,00 PLN - 2018 r. - 30 000,00 PLN - 2019 r. - 30 000,00 PLN - 2020 r. - 30 000,00 PLN - 2021 r. - 740 000,00 PLN - 2022 r. - 740 000,00 PLN z możliwością wcześniejszej spłaty bez ponoszenia przez Zamawiającego dodatkowych kosztów. W przypadku wcześniejszej spłaty, odsetki liczone będą za okres faktycznego wykorzystania kredytu. 2) Źródłem pokrycia zobowiązań wynikających z zaciągniętego kredytu będą wpływy z tytułu podatku rolnego od osób fizycznych. 3) Zamawiający nie przewiduje karencji w spłacie odsetek i zamierza rozpocząć ich spłatę po uruchomieniu kredytu. Spłata odsetek od kredytu dokonywana będzie w ostatnim dniu miesiąca. 4) Pierwsza spłata odsetek od faktycznie uruchomionego kredytu nastąpi 31 grudnia 2016 roku. 5) Zamawiający przyjmuje możliwość przesunięcia terminu płatności rat kapitałowych. Podstawą odroczenia będzie złożenie przez Zamawiającego wniosku nie później niż 15 dni przed terminem płatności danej raty, przy czym odroczenia nie mogą przekroczyć ostatecznego okresu kredytowania. 6) Zamawiający zastrzega sobie możliwość spłaty kapitału przed upływem terminów, określonych w harmonogramie spłaty określonym w ust. 3 bez wcześniejszego powiadomienia Banku o planowanym terminie spłaty. Zamawiający zastrzega możliwość spłaty całego kapitału przed upływem terminu kredytowania, tj. przed 30.11.2022 r. 7) Zamawiający przewiduje oprocentowanie kredytu oparte na stawce WIBOR 3M, notowanej w ostatnim dniu roboczym miesiąca poprzedzającego okres, za który odsetki są liczone, powiększone o marżę banku, stałą w całym okresie kredytowania. 8) Przy obliczaniu odsetek przyjmuje się , że rok liczy 365 dni. 9) Na potrzeby przygotowania oferty przyjmuje się WIBOR 3M z dnia 08.09.2016 r. 10) Zabezpieczenie spłaty kredytu stanowić będzie weksel in blanco. Zamawiający podpisze oświadczenie oraz Skarbnik dokonana kontrasygnaty na wekslu. 11) Zamawiający dopuszcza możliwość podpisania oświadczenia o poddaniu się egzekucji w trybie ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo Bankowe.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 66113000-5
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT222013.10
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 218228,47
Oferta z najniższą ceną/kosztem 218228,47
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.