To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-13
Ogłoszenie nr 365220 - 2016 z dnia 2016-12-13 r.
Słupsk: Remont lokali komunalnych wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Słupska
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 329693-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
PGM Sp. z o.o. w Słupsku ul. Tuwima 4, działające w imieniu i na rzecz Miasta Słupska jako zarządca nieruchomości
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku, krajowy numer identyfikacyjny
77128515500000, ul.
ul. Tuwima
4,
76200
Słupsk, państwo
Polska, woj.
pomorskie, tel.
59 842 82 93, faks
59 842 80 48, e-mail
zamowienia.publiczne@pgm.slupsk.pl; maciej.lesniak@pgm.slupsk.pl
Adres strony internetowej (URL): www.pgm.slupsk.pl
Adres profilu: www.bip.pgm.slupsk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont lokali komunalnych wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Słupska
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):17/DPZ/RB/2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia są: remont lokali komunalnych wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Słupska. 2. Zakres zamówienia: obejmuje wykonanie remontów 18 lokali komunalnych, w których zakres wchodzą roboty ogólnobudowlane, remonty instalacji sanitarnych i elektrycznych. Zamówienie podzielone jest na 5 części. CZĘŚĆ NR 1: Remont lokali komunalnych znajdujących się w zasobie mieszkaniowym Miasta Słupska zarządzanym przez PGM Sp. z o. o. w Słupsku - " STARE MIASTO" Zamówienie będzie realizowane w lokalach znajdujących się w Słupsku przy ulicach: Sygietyńskiego 13/5, Ogrodowa 20/7, Długa 37/9. Zakres robót budowlanych określa załącznik nr 7.1 do SIWZ- przedmiar robót CZĘŚĆ NR 2: Remont lokali komunalnych znajdujących się w zasobie mieszkaniowym Miasta Słupska zarządzanym przez PGM Sp. z o. o. w Słupsku - PODGRODZIE Zamówienie będzie realizowane w lokalach znajdujących się w Słupsku przy ulicach: Podgórna 20/6, Skłodowskiej 6/7, Leśna 1/1. Zakres robót budowlanych określa załącznik nr 7.2 do SIWZ- przedmiar robót. CZĘŚĆ NR 3: Remont lokali komunalnych znajdujących się w zasobie mieszkaniowym Miasta Słupska zarządzanym przez PGM Sp. z o. o. w Słupsku - "ŚRÓDMIEŚCIE I" Zamówienie będzie realizowane w lokalach znajdujących się w Słupsku przy ulicy Wolności 16/2 , Wolności 16/8, Wolności 33/12, Wolności 36/8 Zakres robót budowlanych określa załącznik nr 7.3 do SIWZ- przedmiar robót CZĘŚĆ NR 4: Remont lokali komunalnych znajdujących się w zasobie mieszkaniowym Miasta Słupska zarządzanym przez PGM Sp. z o. o. w Słupsku - "ŚRÓDMIEŚCIE II". Zamówienie będzie realizowane w lokalach znajdujących się w Słupsku przy ulicach: Wyspiańskiego 10/1a, Kołłątaja 23/4a. Zakres robót budowlanych określa załącznik nr 7.4 do SIWZ- przedmiar robót. CZĘŚĆ NR 5: Remont lokali komunalnych znajdujących się w zasobie mieszkaniowym Miasta Słupska zarządzanym przez PGM Sp. z o. o. w Słupsku - "ŚRÓDMIEŚCIE III". Zamówienie będzie realizowane w lokalach znajdujących się w Słupsku przy ulicach: Wileńska 22/1a, Wileńska 15/3, Mickiewicza 40/3. Zakres robót budowlanych określa załącznik nr 7.5 do SIWZ- przedmiar robót. Opisane w przedmiarze robót znaki towarowe i technologie Zamawiający wyraża zgodę na użycie produktów, materiałów i technologii równoważnych, z uwzględnieniem warunku, że Wykonawca wystąpi z wnioskiem o akceptacje rozwiązań równoważnych w terminie 5 dni od dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu. Wniosek Wykonawcy winien opisywać proponowaną metodę lub materiał równoważny z wykazaniem właściwości, norm i technologii proponowanego produktu, materiału czy technologii. Zamawiający w terminie 2 dni od dnia otrzymania wniosku udzieli odpowiedzi Wykonawcy. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa przedmiar robót i wzór umowy stanowiące załączniki do SIWZ. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Niniejsze postępowanie prowadzone jest w 5 częściach. Zamawiający informuje, że nie ogranicza możliwości składania ofert do którejkolwiek części.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45311200-2,
45330000-9,
45332400-7,
45421100-5,
45410000-1,
42262500-6,
45262423-2,
45442100-8,
45432113-9,
45430000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Remont lokali komunalnych znajdujących się w zasobie mieszkaniowym Miasta Słupska zarządzanym przez PGM Sp. z o. o. w Słupsku - " STARE MIASTO" |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT41439.78 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 35037,83 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Remont lokali komunalnych znajdujących się w zasobie mieszkaniowym Miasta Słupska zarządzanym przez PGM Sp. z o. o. w Słupsku - PODGRODZIE |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT67465.38 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 66268,28 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Remont lokali komunalnych znajdujących się w zasobie mieszkaniowym Miasta Słupska zarządzanym przez PGM Sp. z o. o. w Słupsku - ŚRÓDMIEŚCIE I |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT139662.35 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 125464,49 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Remont lokali komunalnych znajdujących się w zasobie mieszkaniowym Miasta Słupska zarządzanym przez PGM Sp. z o. o. w Słupsku - "ŚRÓDMIEŚCIE II". |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT74469.80 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 67811,26 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 5 | NAZWA: Remont lokali komunalnych znajdujących się w zasobie mieszkaniowym Miasta Słupska zarządzanym przez PGM Sp. z o. o. w Słupsku - "ŚRÓDMIEŚCIE III". |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT106970.34 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 98782,34 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Dostawa dwóch fabrycznie nowych samochodów osobowych z napędem 4x4 na potrzeby Pomorskiego Zespołu Parków Krajobrazowych w Słupsku.
- Dostawa pojazdu typu SUV z napędem 4x4 dla Głównego Inspektoratu Rybołówstwa Morskiego.
- Zakup i dostawa wraz z montażem wyposażenia budynku karczmy dla Muzeum Wsi Słowińskiej w Klukach Oddziału MPŚ w Słupsku
- "Usługa transmisji obrazu oraz konserwacja i utrzymanie w stałej sprawności eksploatacyjnej Systemu Monitoringu Wizyjnego Miasta Słupska".
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku"
- Zakup sprzętu i oprogramowania w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd - Powiat Słupski
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.