Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-11
Poznań: Wykonywanie operatów w zakresie szacowania i inwentaryzacji nieruchomości dla potrzeb zadań z zakresu administracji rządowej, związanych z gospodarką nieruchomościami, z podziałem na VII części
Numer ogłoszenia: 36529 - 2009; data zamieszczenia: 11.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Poznaniu , ul. Jackowskiego 18, 60-509 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8410500, faks 061 8480556.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie operatów w zakresie szacowania i inwentaryzacji nieruchomości dla potrzeb zadań z zakresu administracji rządowej, związanych z gospodarką nieruchomościami, z podziałem na VII części.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie operatów w zakresie szacowania i inwentaryzacji nieruchomości dla potrzeb zadań z zakresu administracji rządowej, związanych z gospodarką nieruchomościami, z podziałem na VII części. Szacowanie będzie następowało sukcesywnie w miarę potrzeb wynikających z pracy Zamawiającego na każdorazowe pisemne zlecenie.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.10.00 - Usługi nieruchomości mieszkalnych 70.33.20.00 - Usługi w zakresie nieruchomości innych niż mieszkalne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: CZĘŚĆ I - 245,90 zł; CZĘŚĆ II - 983,61 zł; CZĘŚĆ III - 737,70 zł; CZĘŚĆ IV- 368,85 zł; CZĘŚĆ V- 2.459.02 zł; CZĘŚĆ VI - 368,85 zł; CZĘŚĆ VII - 2.459.02 złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia, oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej oraz w pkt V SIWZ, a także w wyniku ich uzupełnienia, o którym mowa w art. 26 ust 3 ustawy lub w oparciu o wyjaśnienia ich treści dokonane na podstawie art. 26 ust 4 ustawy. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Uzupełnione przez Wykonawcę oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż na dzień, w którym upłynął termin składania ofert..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, iż Wykonawca prowadzi działalność w zakresie wykonywania prac objętych zamówieniem wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2)oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy; 3)wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia części do której Wykonawca składa ofertę, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem minimum 2 dokumentów potwierdzającego, że usługi te zostały wykonane należycie; 4)wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności; 5) pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 4 Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 6)świadectwo nadania uprawnień rzeczoznawcy majątkowego dla osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia - wydane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami; 7) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Ponadto do oferty Wykonawca winien załączyć następujące dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy; 2) dokument potwierdzający wniesienie wadium; 3) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców, w przypadku gdy: a) ofertę podpisuje inna osoba niż Wykonawca, b) ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego (konsorcjum)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.poznan.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Bezpłatnie z ww. strony internetowej.
Odpłatnie:
1) Starostwo Powiatowe w Poznaniu, ul. Jackowskiego 18, 60 - 509 Poznań, pok. 307;
2) Listem poleconym za pobraniem.
Cena SIWZ 13 zł.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.02.2009 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria Starostwa Powiatowego w Poznaniu, ul. Jackowskiego 18, 60 - 509 Poznań, pok. 002.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie operatów szacunkowych w celu ustalenia wartości rynkowej nieruchomości gruntowych zabudowanych i niezabudowanych położonych na terenie Powiatu Poznańskiego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie - operatów szacunkowych w celu ustalenia wartości rynkowej nieruchomości gruntowych niezabudowanych położonych na terenie Powiatu Poznańskiego; - operatów szacunkowych w celu ustalenia wartości rynkowej nieruchomości gruntowych zabudowanych położonych na terenie Powiatu Poznańskiego.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.10.00-0, 70.33.20.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonywanie operatów szacunkowych w celu ustalenia odszkodowania nieruchomości w trybach określonych poniżej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie: - operatów szacunkowych w celu ustalenia odszkodowania w trybie art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. - Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną ( Dz. U. Nr 133, poz. 872 ze zm. ); - operatów szacunkowych w celu ustalenia odszkodowania w trybie art. 98 ust. 3 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami ( t.j.: Dz. U. z 2004 r. Nr 261, poz. 2603 ze zm. ) nieruchomości na terenie Powiatu Poznańskiego; - operatów szacunkowych w celu ustalenia odszkodowania w trybie art. 98 ust. 3 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami ( t.j.: Dz. U. z 2004 r. Nr 261, poz. 2603 ze zm. ) nieruchomości przejętych pod drogi publiczne będące własnością Miasta Poznania.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.10.00-0, 70.33.20.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonywanie operatów szacunkowych w celu ustalenia odszkodowania w trybie art. 12 ust. 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych ( Dz. U. z 2003 r. Nr 80, poz. 721 ze zm.).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie operatów szacunkowych w celu ustalenia odszkodowania w trybie art. 12 ust. 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych ( Dz. U. z 2003 r. Nr 80, poz. 721 ze zm.).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.10.00-0, 70.33.20.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonywanie operatów szacunkowych w celu ustalenia odszkodowania w trybie art. 128 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie operatów szacunkowych w celu ustalenia odszkodowania w trybie art. 128 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.10.00-0, 70.33.20.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wykonywanie operatów szacunkowych w celu określenia wartości rynkowej nieruchomości zabudowanych i niezabudowanych oraz w celu klasyfikacji gruntów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie: - operatów szacunkowych w celu określenia wartości rynkowej wywłaszczonych nieruchomości niezabudowanych położonych terenie Powiatu Poznańskiego oraz stanowiących własność Miasta Poznania w trybie art. 136 i 140 ust. 4 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami; - operatów szacunkowych w celu ustalenia klasyfikacji gruntów zgodnie z § 38 rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Reform Rolnych z dnia 1 marca 1945 r. w sprawie wykonania dekretu PKWN z dnia 6 września 1944 r. o przeprowadzeniu reformy rolnej ( Dz. U. z 1945 r. Nr 101, poz. 51 ze zm. ); - operatów szacunkowych w celu ustalenia klasyfikacji gruntów zgodnie z § 38 rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Reform Rolnych z dnia 1 marca 1945 r. w sprawie wykonania dekretu PKWN z dnia 6 września 1944 r. o przeprowadzeniu reformy rolnej ( Dz. U. z 1945 r. Nr 101, poz. 51 ze zm. ).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.10.00-0, 70.33.20.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wykonywanie: - operatów szacunkowych w celu ustalenia wartości rynkowej lokalu mieszkalnego; - operatów inwentaryzacji budynków i lokali mieszkalnych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie: - operatów szacunkowych w celu ustalenia wartości rynkowej lokalu mieszkalnego; - operatów inwentaryzacji budynków i lokali mieszkalnych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wykonywanie operatów szacunkowych celu ustalenia opłaty z tytułu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności i prawa trwałego zarządu nieruchomości Skarbu Państwa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie: - operatów szacunkowych w celu ustalenia opłaty z tytułu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności w trybie art. 4 ust. 2 i ust. 13 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości ( Dz. U. z 2005 r. nr 175, poz. 1459 ze zm. ); - operatów szacunkowych w celu ustalenia lub aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego i prawa trwałego zarządu nieruchomości Skarbu Państwa w trybie art.221 ust. 2 w związku 72 ust. 3 i art. 77 - 81 oraz art. 83 ust. 2 i art. 87 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.10.00-0, 70.33.20.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- "Zagospodarowanie odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne pochodzących z trzech Punktów Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych" (postępowanie powtórzone)
- Wzmocnienie nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 181 odcinek Chełst-Drawsko od km 12+100 do km 14+600.
- Roboty budowlane - 3 ZADANIA (ZP 68/24)
- Usługa przeprowadzenia animacji podczas ferii zimowych w terminie od 18.01.2025 do 02.02.2025 na terenie strefy Aquaparku.
- AD/ZP/136/24 "Zakup wraz z dostawą koszulek z nadrukiem dla wolontariuszy i osób pracujących w Sztabie WOŚP dla Politechniki Poznańskiej".
- AD/ZP/107/2024 sukcesywna dostawa odczynników chemicznych przez okres 12 miesięcy dla Politechniki Poznańskiej
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zarządzanie i administrowanie budynkami, lokalami mieszkalnymi i użytkowymi oraz pozostałymi pomieszczeniami stanowiącymi własność Gminy Korsze"
- Administrowanie obiektami sportowymi przy ul. Wyszyńskiego 8 w Zambrowie w okresie 01.02.2025 - 31.01.2027
- Wykonanie czynności związanych z zarządzaniem nieruchomościami oraz pełnienie roli wynajmującego w stosunku do lokali.Całkowita pow. użytkowa budynków - max. 190.497,88 m2. Całkowita pow. terenów - max. 592.706.53 m2.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.