Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-09-09
Łódź: Wykonanie na bazie zwycięskiego projektu w konkursie na Na opracowanie koncepcji programu działań media relations do projektu Promocja marki regionalnej - Muzeum Sztuki w Łodzi - nowoczesność i tradycja- szczegółowych miesięcznych harmonogramów powstawania i dystrybucji materiałów prasowych ze wskazaniem mediów stanowiących kanał komunikacji dla poszczególnych działań oraz wybranych narzędzi: wydarzenia medialne, konferencje, briefingi, oraz realizację tych działań.
Numer ogłoszenia: 365308 - 2013; data zamieszczenia: 09.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Sztuki w Łodzi, ul. Więckowskiego 36, 90-734 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 633-97-90 w 33, faks
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie na bazie zwycięskiego projektu w konkursie na Na opracowanie koncepcji programu działań media relations do projektu Promocja marki regionalnej - Muzeum Sztuki w Łodzi - nowoczesność i tradycja- szczegółowych miesięcznych harmonogramów powstawania i dystrybucji materiałów prasowych ze wskazaniem mediów stanowiących kanał komunikacji dla poszczególnych działań oraz wybranych narzędzi: wydarzenia medialne, konferencje, briefingi, oraz realizację tych działań..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie na bazie zwycięskiego projektu w konkursie na Na opracowanie koncepcji programu działań media relations do projektu Promocja marki regionalnej - Muzeum Sztuki w Łodzi - nowoczesność i tradycja- szczegółowych miesięcznych harmonogramów powstawania i dystrybucji materiałów prasowych ze wskazaniem mediów stanowiących kanał komunikacji dla poszczególnych działań oraz wybranych narzędzi: wydarzenia medialne, konferencje, briefingi, oraz realizację tych działań..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.14.00 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji 79.41.60.00 - Usługi public relations .
II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
SEKCJA III: PROCEDURA
Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki
1. Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienie wyboru trybu
Przeprowadzono konkurs, o którym mowa w art. 110 uPzp, w którym nagrodą na podstawie art. 111 ust. 1 pkt. 3) uPzp było zaproszenie do negocjacji w trybie zamówienia z wolnej ręki autora wybranej pracy konkursowej w celu zawarcia umowy odpłatnej, dotyczącej szczegółowego opracowania pracy konkursowej.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA
/3PR/ Consulting, Dowborczyków 30/34, 90-019 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Prace budowlane związane z wykonaniem posadzek cementowych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym z zastosowaniem agregatu posadzkarskiego (miksokreta)."
- 25/D/25 "Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących"
- Usługa organizacji szkoleń w ramach programu Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027 (ZP-06,07/25-USL/05,06)
- 1.Budowa doświetlenia na przejściu w ciągu DW Nr 482-Sieradz; 2.Budowa doświetlenia i montaż azylu na przejściu w ciągu DW Nr 475-Zgierz; 3.Budowa doświetlenia na przejściu w ciągu DW Nr 479-Miedźno.
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem pomieszczeń Ośrodka Szkolenia Policji KWP w Łodzi z siedzibą w Sieradzu przy ul. Sikorskiego 2 w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Sukcesywny druk i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych Województwa Łódzkiego
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaplanowanie i realizacja kampanii informacyjno-edukacyjnej Dzielnica Wisła w latach 2025-2027
- Rozwój społeczności energetycznych w regionie wieluńskim
- Usługa przeprowadzenia płatnych działań informacyjnych w systemie Google Ads, Meta Ads (Facebook, Instagram) i You Tube
- TPm-33/25 Usługa przygotowania i przeprowadzenia kampanii medialnej dotyczącej rozpropagowania założeń, celów i korzyści wynikających z uczestnictwa w badaniu w ramach projektu "Biomedyczne (...)"
- Przygotowanie i realizacja kampanii promocyjnej Święta Miasta, odbywającego się w Toruniu w dniach od 20 do 24 czerwca 2025 roku, zawierającej działania reklamowe oraz eventowe
- Zapewnienie organizacji i obsługi konferencji na potrzeby Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.