Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-19
Sochocin: Przebudowa boiska szkolnego przy Publicznym Zespole Szkół i Przedszkoli Samorządowych w Sochocinie
Numer ogłoszenia: 365330 - 2009; data zamieszczenia: 19.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Sochocin , pl. Nowotki 9, 09-110 Sochocin, woj. mazowieckie, tel. 023 6618001 lub 6618013, faks 023 6618055.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sochocin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa boiska szkolnego przy Publicznym Zespole Szkół i Przedszkoli Samorządowych w Sochocinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa boiska szkolnego o wymiarach 44 m x 24 m w tym wykonanie: 1. nawierzchni syntetycznej z poliuretanu gr. 13 mm 2. podbudowy z asfaltobetonu zamkniętego 3,0 cm 3. podbudowy z asfaltobetonu częściowo zamkniętego 4,0 cm 4. warstwy wyrównawczej z kamienia 0-4 mm gr. 5cm 5. warstwy z kruszywa łamanego (kruszonego) stabilizowanego mech. 4-30 mm gr. 15cm 6. podbudowy z piasku zagęszczonego do Id > 0,5 gr. 10cm 7. gruntu rodzimego (podane grubości warstw odnoszą się do grubości po zagęszczeniu) Nawierzchnie obramowane będą obrzeżem betonowym 8 x 30cm. Wody opadowe odprowadzane będą poprzez odwodnienie liniowe do kanalizacji deszczowej wg projektu instalacji wod-kan..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.50.00 - Usługi budowlane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 3 000 zł , słownie: trzy tysiące złotych .III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy: a) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 wymienionej ustawy oraz spełniają wymagania określone w SIWZ. b) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek posiadania takich uprawnień, c) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał należycie na terenie Polski co najmniej pięć zamówień odpowiadające swoją złożonością, rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (załącznik nr 5 do siwz). Przez takie sformułowanie Zamawiający rozumie wykonanie w ramach jednego zlecenia projektu i budowy boiska o powierzchni min. 1056 m2 z poliuretanu, wraz z podbudową. Zrealizowanie w/w musi być udokumentowane referencjami wystawionymi przez Zamawiających, potwierdzającymi, że zamówienie zostało wykonane w terminie i z należytą starannością. d) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia: Nie zaleganie z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy Wykonawcy uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu (art.24 ust.1 pkt.3 u.p.z.p.)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. e) Zaakceptują bez uwag postanowienia zawarte w SIWZ i załączonym projekcie umowy, f) Do oferty załączą oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. 6 i 12 SIWZ g) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy, ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia umowy. h) Spółka cywilna nie jest przedsiębiorcą natomiast wspólnicy spółki cywilnej w ramach wykonywanej przez nich działalności gospodarczej uznawani są za przedsiębiorców i to wspólnicy są podmiotem praw i obowiązków z tytułu prowadzonej działalności. Oferta składana przez spółki cywilne jest traktowana jako oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ustawy..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz posiadania przez Wykonawcę wymaganej wiedzy i doświadczenia, Wykonawca powinien dostarczyć niżej wymienione dokumenty: a) Aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenie o wpisie do działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony lub potwierdzony nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem składania ofert, b) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem składania ofert, c) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem składania ofert, d) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert, e) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem wymaganych składek lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert f) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia deliktowego potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności ważną/y na dzień składania ofert na kwotę nie mniejszą niż 1 mln zł. g) Sprawozdanie finansowe, a gdy podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z odpowiednią opinią, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich trzech lat obrotowych, (tj. 2008, 2007, 2006), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. h) Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, (jednoznaczny zapis o wysokości środków jakimi rzeczywiście dysponuje Wykonawca w ramach linii kredytowej) wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie. i) Oświadczenie, że nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 wymienionej ustawy oraz spełniają wymagania określone w SIWZ. j) Dokumenty potwierdzające doświadczenie i realizację z należytą starannością przy wykonywaniu robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartościom robotom stanowiącym przedmiot zamówienia k) Wykaz osób posiadających uprawnienia budowlane do kierowania robotami w branży drogowej wraz z dokumentem potwierdzającym przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności l) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. k Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował m) Wykaz potencjału technicznego, który przewidziany jest do realizacji niniejszego zamówienia i jest niezbędny do prawidłowego wykonania prac n) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonywania zamówienia narządzi i urządzeń. Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował o) Dokument potwierdzający uprawnienie osoby do występowania w imieniu Wykonawcy (np. pełnomocnictwo, uchwała wspólników spółki, konsorcjum) o ile nie wynika to z załączonych dokumentów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sochocin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Sochocin
ul. Plac Nowotki 9
09-110 Sochocin
Pokój Nr 8.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.11.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Sochocin ul. Plac Nowotki 9 09-110 Sochocin Pokój Nr 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług konserwacji, drobnych napraw i usuwania awarii budowlanych w lokalach i budynkach stanowiących zasób Gminy Bielsko-Biała, zarządzany przez ZGM, w podziale na 2 części
- Wykonywanie w 2025 roku remontów bieżących w zakresie robót ogólnobudowlanych w obiektach budowlanych będących własnością Gminy Kwidzyn
- Awaryjne naprawy po okresie zimowym dróg wojewódzkich województwa śląskiego.
- Usuwanie szkód górniczych w Oddziałach Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. oraz podmiotów w imieniu których Spółka naprawia szkody górnicze na podstawie udzielonych pełnomocnictw.
więcej: Usługi budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.