Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-04-08
Przemyśl: Dostawa rękawic i innego asortymentu medycznego
Numer ogłoszenia: 36533 - 2016; data zamieszczenia: 08.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital im. św. Ojca Pio w Przemyślu , ul. Monte Cassino 18, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 16 6775065, faks 16 6775064.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wszp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa rękawic i innego asortymentu medycznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 1- Rękawice diagnostyczne - 3 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 2 Rękawice diagnostyczne do procedur o podwyższonym ryzyku-wzmocnione - 1 poz. asort. w ilości 500 op.; Zad. 3 - Rękawice chirurgiczne - 5 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 4 - Rękawice nitrylowe standardowe dla ratowników - 1 poz. asort. w ilości 3000 op.; Zad. 5 - Rękawice mikrochirurgiczne - 1 poz. asort. w ilości 6000 par; Zad. 6 - Igły do wkłuć podpajęczynówkowych PENCIL Point - 2 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 7 - Igły do wkłuć podpajęczynówkowych STANDARD - 3 poz. asort. w różnych ilościach ; Zad. 8 - Paski do glukometrów z dzierżawą 15 urządzeń - system do monitorowania stężenia glukozy we krwi u dorosłych, dzieci i noworodków - 1 poz. asort. w ilości 50 op.; Zad. 9 - Paski do glukometrów z dzierżawą 100 urządzeń - system do monitorowania stężenia glukozy we krwi u dorosłych - 1 poz. asort. w ilości 1050 op.; Zad. 10- Elektroda neutralna jednorazowego użytku - 2 poz. asort. w różnych ilościach ; Zad. 11- Zestawy do kaniulacji dużych naczyń - 9 poz. asort. w różnych ilościach ; Zad. 12 - Filtry do przetoczeń płynów i emulsji tłuszczowych, igła bezpieczna injekcyjna - 5 poz. asort. w różnych ilościach ; Zad. 13 - Wymazówki sterylne z tworzywa sztucznego - 1 poz. asort. w ilości 6000 szt; Zad. 14 - Probówki, szalki, bagietki - 8 poz. asort. w różnych ilościach ; Zad. 15 - Drobny sprzęt laboratoryjny- 10 poz. asort. w różnych ilościach ; Zad. 16- Sprzęt do tracheostomii - 4 poz. asort. w różnych ilościach ; Zad. 17 - Rurki intubacyjne - 3 poz. asort. w różnych ilościach ; Zad. 18 - Zaciskacze do pępowiny - 1 - poz. asort. w ilości 1200 szt ; Zad. 19 - Maski chirurgiczne - 1 - poz. asort. w ilości 906 op.; Zad. 20 - Czepki chirurgiczne - 1 - poz. asort. w ilości 406 op.; Zad. 21 - Spodnie włókninowe krótkie - 1 - poz. asort. w ilości 1200 szt; Zad. 22- Różny sprzęt medyczny - 8 poz. asort. w różnych ilościach ; Zad. 23 - Papiery termoczułe - 28 poz. asort. w różnych ilościach.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 23.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie dołączonych do ofert oświadczeń-załącznik nr 4 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie dołączonych do ofert oświadczeń-załącznik nr 4 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie dołączonych do ofert oświadczeń-załącznik nr 4 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie dołączonych do ofert oświadczeń-załącznik nr 4 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie dołączonych do ofert oświadczeń-załącznik nr 4 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz ofertowy wykonawcy wg treści załącznika nr 1 SIWZ. 2. Oświadczenie - załącznik nr 2 SIWZ. 3. Zbiorcze zestawienie kosztów realizacji zamówienia wg treści załącznika nr 3 do SIWZ określającego przedmiot zamówienia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin ważności asortymentu - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Wykonawca zobowiązany jest do nie podwyższania cen jednostkowych w ciągu całego okresu trwania umowy. 2. Na podstawie art. 144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w umowie zawartej z wybranym Wykonawcą polegającej na: 2.1 możliwości zmiany cen wyłącznie w przypadku: a. zmiany stawki podatku VAT, przy czym w przypadku wzrostu stawki podatku VAT lub jej obniżenia zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian; b. zmian stawek opłat celnych wprowadzonych decyzjami odnośnych władz. 2.2 możliwości zmiany terminu obowiązywania niniejszej umowy wyłącznie w przypadku: a. nie zrealizowania w okresie umowy całości przedmiotu umowy wskutek realizacji niższych zamówień - zmiana umowy wymaga aneksu. 3. Zmiany wymienione w ust. 2.1 pkt a i b następują z mocy prawa i obowiązują od dnia obowiązywania zmienionych stawek. 4. O zmianie stawki, o której mowa w ust. 2.1 pkt a i b Wykonawca niezwłocznie zawiadomi pisemnie Zamawiającego. 5. Dopuszcza się możliwość zmiany dotychczas zaoferowanego produktu na inny nowszej generacji, lub o lepszych parametrach niż określone w załączniku nr 1 do umowy, przy zachowaniu dotychczasowej ceny jednostkowej brutto, za uprzednią pisemną akceptacją Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wszp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych z Zaopatrzeniem Wojewódzkiego Szpitala im.Św. Ojca Pio w Przemyślu-budynek D pok. 225.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.04.2016 godzina 10:00, miejsce: Biuro Podawcze - budynek D pok. 217.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Rękawice diagnostyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3 poz. asort. w różnych ilościach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin ważności asortymentu - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Rękawice diagnostyczne do procedur o podwyższonym ryzyku-wzmocnione.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 poz. asort. w ilości 500 op.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin ważności asortymentu - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Rękawice chirurgiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 5 poz. asort. w różnych ilościach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin ważności asortymentu - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Rękawice nitrylowe standardowe dla ratowników.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 poz. asort. w ilości 3000 op.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin ważności asortymentu - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Rękawice mikrochirurgiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 poz. asort. w ilości 6000 par.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin ważności asortymentu - 5
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Igły do wkłuć podpajęczynówkowych PENCIL Point.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 poz. asort. w różnych ilościach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin ważności asortymentu - 5
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Igły do wkłuć podpajęczynówkowych STANDARD.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3 poz. asort. w różnych ilościach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin ważności asortymentu - 5
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Paski do glukometrów z dzierżawą 15 urządzeń - system do monitorowania stężenia glukozy we krwi u dorosłych, dzieci i noworodków.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 poz. asort. w ilości 50 op.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin ważności asortymentu - 5
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Paski do glukometrów z dzierżawą 100 urządzeń - system do monitorowania stężenia glukozy we krwi u dorosłych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 poz. asort. w ilości 1050 op.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin ważności asortymentu - 5
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Elektroda neutralna jednorazowego użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 poz. asort. w różnych ilościach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin ważności asortymentu - 5
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zestawy do kaniulacji dużych naczyń.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 9 poz. asort. w różnych ilościach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin ważności asortymentu - 5
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Filtry do przetoczeń płynów i emulsji tłuszczowych, igła bezpieczna injekcyjna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 5 poz. asort. w różnych ilościach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin ważności asortymentu - 5
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Wymazówki sterylne z tworzywa sztucznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 poz. asort. w ilości 6000 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin ważności asortymentu - 5
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Probówki, szalki, bagietki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 8 poz. asort. w różnych ilościach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin ważności asortymentu - 5
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Drobny sprzęt laboratoryjny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 10 poz. asort. w różnych ilościach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin ważności asortymentu - 5
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Sprzęt do tracheostomii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 4 poz. asort. w różnych ilościach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin ważności asortymentu - 5
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Rurki intubacyjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3 poz. asort. w różnych ilościach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin ważności asortymentu - 5
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Zaciskacze do pępowiny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 poz. asort. w ilości 1200 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin ważności asortymentu - 5
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Maski chirurgiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 poz. asort. w ilości 906 op.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin ważności asortymentu - 5
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Czepki chirurgiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 poz. asort. w ilości 406 op.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin ważności asortymentu - 5
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Spodnie włókninowe krótkie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 poz. asort. w ilości 1200 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin ważności asortymentu - 5
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Różny sprzęt medyczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 8 poz. asort. w różnych ilościach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin ważności asortymentu - 5
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Papiery termoczułe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 28 poz. asort. w różnych ilościach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin ważności asortymentu - 5
INNE PRZETARGI Z PRZEMYŚLA
- "Usługa kompleksowego utrzymania czystości w budynku Sądu Rejonowego w Przemyślu"
- "Dostawa lekkiego samochodu rozpoznawczo - ratowniczego, SLRr" dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Przemyślu
- Świadczenie usług medycznych w postaci konsultacji lekarskich okulistycznych dla funkcjonariuszy i pracowników BiOSG w ramach badań profilaktycznych
- Dostawa i dzierżawa zadaszenia lodowiska mobilnego w sezonie zimowym 2024/2025
- Dostawa bezprzewodowego systemu telefonii IP
- WDROŻENIE USŁUG W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU PODNIESIENIA POZIOMU CYBERBEZPIECZEŃSTWA W UM PRZEMYŚL
więcej: przetargi w Przemyślu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sterylnego i niesterylnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ OBŁOŻEŃ I ODZIEŻY JEDNORAZOWEGO UŻYTKU Z PODZIAŁEM NA 2 ZADANIA DLA POTRZEB SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W PUŁAWACH
- Dostawa materiałów jednorazowych do SPZOZ w Choszcznie - III.24
- Dostawa wyrobów medycznych, wyrobów medycznych do diagnostyki In vitro, środków dezynfekcyjnych i dezynfekcyjno-myjących i sprzętu laboratoryjnego
- EOP.332.42.24 Dostawa materiałów medycznych i środków dezynfekcyjnych do SP ZOZ WSPR w Białymstoku
- ZP-2200-45/24 DOSTAWA ODCZYNNIKÓW LABORATORYJNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORA ORAZ DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.