eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrasnystawRemont i modernizacja pługa wirnikowego ZIŁ D-470

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-13

Ogłoszenie nr 365370 - 2016 z dnia 2016-12-13 r.

Krasnystaw: Remont i modernizacja pługa wirnikowego ZIŁ D-470
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 346314-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych, krajowy numer identyfikacyjny 11019917200000, ul. ul. Borowa  6, 22300   Krasnystaw, państwo Polska, woj. lubelskie, tel. 82 576-36-68, faks 82 576-22-34, e-mail przetargi@zdp-krasnystaw.pl
Adres strony internetowej (URL): zdp-krasnystaw.pl (BIP: zdpkrasnystaw.bipstrona.pl)

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont i modernizacja pługa wirnikowego ZIŁ D-470

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Transport pługa z siedziby Zamawiającego z Krasnegostawu do zakładu remontowego, 2. Oczyszczenie całego nadwozia pojazdu oraz osprzętu roboczego i zabezpieczenie elementów przed korozją poprzez pomalowanie nadwozia i osprzętu w kolorze drogowym pomarańczowym, podwozia w kolorze czarnym, 3. Wymiana istniejącego silnika na silnik wysokoprężny o mocy min. 240 KM ze sprzęgłem głównym załączanym pneumatycznie, 4. Zastosowanie nowego systemu ogrzewania kabin przez zamontowanie nagrzewnicy z wentylatorami z wykorzystaniem ciepła z silnika głównego oraz wykonanie nadmuchu powietrza na szyby, 5. Wyremontowanie układu wspomagania układu kierowniczego, 6. Wymiana systemu uruchamiania wycieraczek szyb z pneumatycznego na elektryczny, 7. Kompleksowa wymiana instalacji elektrycznej pojazdu z dostosowaniem oświetlenia do obowiązujących przepisów, 8. Wyremontowanie instalacji centralnego pneumatycznego pompowania kół, 9. Wyremontowanie pneumatycznego układu sterowania sprzęgłem głównym, 10. Przegląd instalacji hydraulicznej pojazdu oraz osprzętu roboczego z wymianą wszystkich przewodów gumowych, 11. Wykonanie nowej instalacji elektrycznej o napięciu 24V na całym pojeździe z podłączonym do układu zasilania alternatorem i z gniazdem zapalniczki w kabinie kierowcy na 12 i 24V, 12. Przegląd organu roboczego pługa D470, w tym: lemiesza, wirników oraz systemu ich napędu; naprawa uszkodzonych elementów oraz wymiana ślizgów na nowe dwustronne, 13. Wymiana kabiny kierowcy na nową, minimum dwumiejscową z wymianą siedzeń w kabinie i ogrzewaniem powietrznym kabiny typu Webasto, 14. Wymiana oświetlenia samochodu - lampy przednie, lampy zespolone tylne, montaż świateł obrysowych i lamp ostrzegawczych koloru pomarańczowego - belka zespolona, 15. Wymiana lusterek wstecznych na nowe z podgrzewaniem elektrycznym, 16. Wymiana kompletu opon na nieużywane wraz z kołem zapasowym, 17. Zamontowanie na pojeździe licznika motogodzin pracy silnika, 18. Wykonanie pełnego przeglądu pługa wirnikowego z wymianą wszystkich znajdujących się w nim smarów i płynów eksploatacyjnych, 19. Dorobienie zapasowych 50 szt. kołków zabezpieczających do wirnika, 20. Wykonanie sprawdzającej jazdy próbnej oraz obowiązkowych badań technicznych na stacji diagnostycznej z uzyskaniem adnotacji w dowodzie rejestracyjnym, 21. Dostarczenie pługa wirnikowego do Krasnegostawu do siedziby Zamawiającego, 22. Przeprowadzenie w siedzibie Zamawiającego instruktażu szkoleniowego z obsługi i eksploatacji pojazdu w zakresie dokonanych zmian. 3.2.2. Wymagany serwis gwarancyjny wykonanego remontu: 1. Wykonawca udzieli minimum 12 miesięcznej gwarancji na wykonane prace. 2. Wymagany czas reakcji serwisu w okresie gwarancyjnym od chwili zgłoszenia awarii do podjęcia naprawy: a) w sezonie zimowym (od 1.XI do 15.IV) do 48 godzin, usunięcie usterek do 5 dni, b) poza sezonem zimowym do 14 dni, usunięcie usterek do 30 dni.3. Naprawy gwarancyjne będą wykonywane w siedzibie Zamawiającego, a w przypadku, gdy warunki techniczne to uniemożliwiają Wykonawca dokona naprawy we własnym serwisie ponosząc koszty transportu. 4. Wykonawca dostarczy instrukcję techniczno-eksploatacyjną, katalog części zamiennych (dla części nowo zamontowanych) oraz książkę serwisową i gwarancyjną w języku polskim.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 50230000-6
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT108000.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Wojciech Jasiński PPUH ME-PRO-TECH,  ,  ul. Polna 16A,  26-640,  Skaryszew,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 132840.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 132840,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 146985.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.