Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-11-04
Rybnik: Wykonanie modernizacji systemu rejestracji czasu pracy RCP w obiektach Oddziału ZUS w Rybniku, w Inspektoratach ZUS w Wodzisławiu Śl. , Tychach , Pszczynie i Raciborzu
Numer ogłoszenia: 365384 - 2011; data zamieszczenia: 04.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Warszawie Oddział w Rybniku , ul. Reymonta 2, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4222600, faks 032 4224958.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie modernizacji systemu rejestracji czasu pracy RCP w obiektach Oddziału ZUS w Rybniku, w Inspektoratach ZUS w Wodzisławiu Śl. , Tychach , Pszczynie i Raciborzu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej i na podstawie dokumentacji projektowej robót budowlanych w zakresie modernizacji systemu rejestracji czasu pracy RCP w Oddziale ZUS w Rybniku, ul. Reymonta 2, ul. Jankowicka 13, w Inspektoratach ZUS w Wodzisławiu Śl., ul. Witosa 30, w Tychach, ul. Gen. Ch. de Gaulle a 16, w Pszczynie, ul. Kopernika 22, w Raciborzu, ul. Łąkowa 28. Zakres zamówienia obejmuje: 1.W Oddziale ZUS Rybniku przy ul. Reymonta 2 - Wykonanie dokumentacji projektowej; - Wykonanie na podstawie sporządzonej dokumentacji projektowej robót budowlanych polegających na : - zabudowie 4 kompletów rejestratorów zbliżeniowych wyposażonych w głowicę odczytującą karty typu Mifare i interfejs RS422/485 w miejscach wskazanych przez Zamawiającego na załączonym rysunku, - doprowadzeniu zasilania poprzez zasilacze akumulatorowe, po jednym dla każdego czytnika, - zabudowie serwera portów szeregowych (konwertera Ethernet/RS) i podłączeniu go do sieci Ethernet, - podłączeniu rejestratorów do serwera portów szeregowych (konwertera Ethernet/RS), - uruchomieniu i sprawdzeniu systemu RCP, - demontażu istniejących czytników i instalacji. - Instalacja oprogramowania, w tym: - instalacja oprogramowania rozliczającego czas pracy łącznie z bazą danych, - uruchomienie oprogramowania z licencją na 7 stanowiskach, - testowanie oprogramowania, - szkolenie użytkowników oprogramowania po sprawdzeniu prawidłowego działania systemu, - dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim. -Dostarczenie kart typu Mifare 1500 szt. - Wdrożenie systemu rejestracji czasu pracy tj. instalacja, podłączenie urządzeń, sprawdzenie poprawności działania, sprawdzenie współpracy oprogramowania z czytnikami zainstalowanymi w budynkach Oddziału oraz Inspektoratów. - Wykonanie dokumentacji powykonawczej - Konserwacja systemu RCP. 2.W Oddziale ZUS Rybniku przy ul. Jankowickiej 13 - Wykonanie dokumentacji projektowej, - Wykonanie na podstawie sporządzonej dokumentacji projektowej robót budowlanych polegających na : - zabudowie 2 kompletów rejestratorów zbliżeniowych wyposażonych w głowicę odczytującą karty typu Mifare i interfejs RS422/485 w miejscach wskazanych przez Zamawiającego na załączonym rysunku, - doprowadzeniu zasilania poprzez zasilacze akumulatorowe, po jednym dla każdego czytnika, - zabudowie serwera portów szeregowych (konwertera Ethernet/RS) i podłączeniu go do sieci Ethernet, - podłączeniu rejestratorów do serwera portów szeregowych (konwertera Ethernet/RS), - uruchomieniu i sprawdzeniu systemu RCP, - demontażu istniejących czytników i instalacji. - Wdrożenie systemu rejestracji czasu pracy tj. instalacja, podłączenie urządzeń, sprawdzenie poprawności działania, sprawdzenie współpracy czytników zbliżeniowych z oprogramowaniem zainstalowanym w budynku Oddziału ul. Reymonta 2. - Wykonanie dokumentacji powykonawczej. - Konserwacja systemu RCP. 3.W Inspektoracie ZUS Wodzisław Śląski przy ul. Witosa 30 - Wykonanie dokumentacji projektowej, - Wykonanie na podstawie sporządzonej dokumentacji projektowej robót budowlanych polegających na : - zabudowie 2 kompletów rejestratorów zbliżeniowych wyposażonych w głowicę odczytującą karty typu Mifare i interfejs RS422/485 w miejscach wskazanych przez Zamawiającego na załączonym rysunku, - doprowadzeniu zasilania poprzez zasilacze akumulatorowe, po jednym dla każdego czytnika, - zabudowie serwera portów szeregowych (konwertera Ethernet/RS) i podłączeniu go do sieci Ethernet, - podłączeniu rejestratorów do serwera portów szeregowych (konwertera Ethernet/RS), - uruchomieniu i sprawdzeniu systemu RCP, - demontażu istniejących czytników i instalacji. - Wdrożenie systemu rejestracji czasu pracy tj. instalacja, podłączenie urządzeń, sprawdzenie poprawności działania, sprawdzenie współpracy czytników zbliżeniowych z oprogramowaniem zainstalowanym w budynku Oddziału ul. Reymonta 2. - Wykonanie dokumentacji powykonawczej. - Konserwacja systemu RCP. 4. W Inspektoracie ZUS Tychy przy ul. Ch. De Gaulle a 16 - Wykonanie dokumentacji projektowej, - Wykonanie na podstawie sporządzonej dokumentacji projektowej robót budowlanych polegających na : - zabudowie 2 kompletów rejestratorów zbliżeniowych wyposażonych w głowicę odczytującą karty typu Mifare i interfejs RS422/485 w miejscach wskazanych przez Zamawiającego na załączonym rysunku, - doprowadzeniu zasilania poprzez zasilacze akumulatorowe, po jednym dla każdego czytnika, - zabudowie serwera portów szeregowych (konwertera Ethernet/RS) i podłączeniu go do sieci Ethernet, - podłączeniu rejestratorów do serwera portów szeregowych (konwertera Ethernet/RS), - uruchomieniu i sprawdzeniu systemu RCP, - demontażu istniejących czytników i instalacji. - Wdrożenie systemu rejestracji czasu pracy tj. instalacja, podłączenie urządzeń, sprawdzenie poprawności działania, sprawdzenie współpracy czytników zbliżeniowych z oprogramowaniem zainstalowanym w budynku Oddziału ul. Reymonta 2. - Wykonanie dokumentacji powykonawczej. - Konserwacja systemu RCP. 5.W Inspektoracie ZUS w Pszczynie przy ul. Kopernika 22 - Wykonanie dokumentacji projektowej, - Wykonanie na podstawie sporządzonej dokumentacji projektowej robót budowlanych polegających na : - zabudowie 2 kompletów rejestratorów zbliżeniowych wyposażonych w głowicę odczytującą karty typu Mifare i interfejs RS422/485 w miejscach wskazanych przez Zamawiającego na załączonym rysunku, - doprowadzeniu zasilania poprzez zasilacze akumulatorowe, po jednym dla każdego czytnika, - zabudowie serwera portów szeregowych (konwertera Ethernet/RS) i podłączeniu go do sieci Ethernet, - podłączeniu rejestratorów do serwera portów szeregowych (konwertera Ethernet/RS), - uruchomieniu i sprawdzeniu systemu RCP, - demontażu istniejących czytników i instalacji. - Wdrożenie systemu rejestracji czasu pracy tj. instalacja, podłączenie urządzeń, sprawdzenie poprawności działania, sprawdzenie współpracy czytników zbliżeniowych z oprogramowaniem zainstalowanym w budynku Oddziału ul. Reymonta 2. - Wykonanie dokumentacji powykonawczej. - Konserwacja systemu RCP. 6.W Inspektoracie ZUS w Raciborzu przy ul. Łąkowej 28 - Wykonanie dokumentacji projektowej, - Wykonanie na podstawie sporządzonej dokumentacji projektowej robót budowlanych polegających na : - zabudowie 2 kompletów rejestratorów zbliżeniowych wyposażonych w głowicę odczytującą karty typu Mifare i interfejs RS422/485 w miejscach wskazanych przez Zamawiającego na załączonym rysunku, - doprowadzeniu zasilania poprzez zasilacze akumulatorowe, po jednym dla każdego czytnika, - zabudowie serwera portów szeregowych (konwertera Ethernet/RS) i podłączeniu go do sieci Ethernet, - podłączeniu rejestratorów do serwera portów szeregowych (konwertera Ethernet/RS), - uruchomieniu i sprawdzeniu systemu RCP, - demontażu istniejących czytników i instalacji. - Wdrożenie systemu rejestracji czasu pracy tj. instalacja, podłączenie urządzeń, sprawdzenie poprawności działania, sprawdzenie współpracy czytników zbliżeniowych z oprogramowaniem zainstalowanym w budynku Oddziału ul. Reymonta 2. - Wykonanie dokumentacji powykonawczej. - Konserwacja systemu RCP. Zakres szczegółowy określają Programy funkcjonalno-użytkowe stanowiące załączniki nr 1, 2, 3, 4, 5 i 6 do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.40.00 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych 45.31.55.00 - Instalacje średniego napięcia .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia z minimalną sumą ubezpieczenia co najmniej 75 000,00 zł
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Okolicznością stanowiąca podstawę zmiany terminu, realizacji przedmiotu zamówienia jest konieczność wykonania cześć robót inna technologią niż założono w dokumentacji projektowej
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl/zampub
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Oddziału ZUS w Rybniku przy ul. Reymonta 2, pokój nr 25.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.11.2011 godzina 09:00, miejsce: siedziba Oddziału ZUS w Rybniku przy ul. Reymonta 2, pokój nr 2.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Usługi ochroniarskie w obiektach MOSiR w Rybniku w roku 2025
- ,,ZAKUP I SUKCESYWNA DOSTAWAARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA POTRZEBY ZESPOŁU ŻŁOBKÓW MIEJSKICH W RYBNIKU"
- Całodobowa ochrona osób i mienia Teatru Ziemi Rybnickiej
- Wykonanie wentylacji grawitacyjnej w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych w Rybniku z podziałem na zadania: Zad. 1 ul. Hallera 9, 9a, Zad. 2 ul. Hallera 11
- Dostawa rur i armatury z tworzyw sztucznych do instalacji kopalnianych dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. O/KWK ROW Ruch Jankowice w ramach składów konsygnacyjnych - nr grupy 252-12
- Dostawa części zamiennych do obudów ścianowych - TAGOR dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK ROW Ruch JANKOWICE, nr grupy 295-27-03
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa parkingu P&R przy drodze wojewódzkiej nr 430 w Luboniu
- Wykonanie zadania pn. "Montaż automatycznego systemu parkingowego na terenie Specjalistycznego Szpitala im. Edwarda Szczeklika w Tarnowie".
- wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji pomieszczeń trzeciego piętra w Pawilonie II Pomorskiego Centrum Reumatologicznego im. dr Jadwigi Titz-Kosko w Sopocie Sp. z o.o.
- Wymiana nagłośnienia w sali konferencyjnej A i B w budynku nr 40 na terenie Centrum Szkolenia Policji w Legionowie
- Remont wybranych pomieszczeń w budynku C6 Politechniki Łódzkiej
- Budowa pętli autobusowych w Chełmie w ramach przedsięwzięcia - Zwiększenie zrównoważonej mobilności mieszkańców ChOF
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.