eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RybnikWykonanie modernizacji systemu rejestracji czasu pracy RCP w obiektach Oddziału ZUS w Rybniku, w Inspektoratach ZUS w Wodzisławiu Śl. , Tychach , Pszczynie i Raciborzu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-04

Rybnik: Wykonanie modernizacji systemu rejestracji czasu pracy RCP w obiektach Oddziału ZUS w Rybniku, w Inspektoratach ZUS w Wodzisławiu Śl. , Tychach , Pszczynie i Raciborzu
Numer ogłoszenia: 365384 - 2011; data zamieszczenia: 04.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Warszawie Oddział w Rybniku , ul. Reymonta 2, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4222600, faks 032 4224958.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie modernizacji systemu rejestracji czasu pracy RCP w obiektach Oddziału ZUS w Rybniku, w Inspektoratach ZUS w Wodzisławiu Śl. , Tychach , Pszczynie i Raciborzu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej i na podstawie dokumentacji projektowej robót budowlanych w zakresie modernizacji systemu rejestracji czasu pracy RCP w Oddziale ZUS w Rybniku, ul. Reymonta 2, ul. Jankowicka 13, w Inspektoratach ZUS w Wodzisławiu Śl., ul. Witosa 30, w Tychach, ul. Gen. Ch. de Gaulle a 16, w Pszczynie, ul. Kopernika 22, w Raciborzu, ul. Łąkowa 28. Zakres zamówienia obejmuje: 1.W Oddziale ZUS Rybniku przy ul. Reymonta 2 - Wykonanie dokumentacji projektowej; - Wykonanie na podstawie sporządzonej dokumentacji projektowej robót budowlanych polegających na : - zabudowie 4 kompletów rejestratorów zbliżeniowych wyposażonych w głowicę odczytującą karty typu Mifare i interfejs RS422/485 w miejscach wskazanych przez Zamawiającego na załączonym rysunku, - doprowadzeniu zasilania poprzez zasilacze akumulatorowe, po jednym dla każdego czytnika, - zabudowie serwera portów szeregowych (konwertera Ethernet/RS) i podłączeniu go do sieci Ethernet, - podłączeniu rejestratorów do serwera portów szeregowych (konwertera Ethernet/RS), - uruchomieniu i sprawdzeniu systemu RCP, - demontażu istniejących czytników i instalacji. - Instalacja oprogramowania, w tym: - instalacja oprogramowania rozliczającego czas pracy łącznie z bazą danych, - uruchomienie oprogramowania z licencją na 7 stanowiskach, - testowanie oprogramowania, - szkolenie użytkowników oprogramowania po sprawdzeniu prawidłowego działania systemu, - dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim. -Dostarczenie kart typu Mifare 1500 szt. - Wdrożenie systemu rejestracji czasu pracy tj. instalacja, podłączenie urządzeń, sprawdzenie poprawności działania, sprawdzenie współpracy oprogramowania z czytnikami zainstalowanymi w budynkach Oddziału oraz Inspektoratów. - Wykonanie dokumentacji powykonawczej - Konserwacja systemu RCP. 2.W Oddziale ZUS Rybniku przy ul. Jankowickiej 13 - Wykonanie dokumentacji projektowej, - Wykonanie na podstawie sporządzonej dokumentacji projektowej robót budowlanych polegających na : - zabudowie 2 kompletów rejestratorów zbliżeniowych wyposażonych w głowicę odczytującą karty typu Mifare i interfejs RS422/485 w miejscach wskazanych przez Zamawiającego na załączonym rysunku, - doprowadzeniu zasilania poprzez zasilacze akumulatorowe, po jednym dla każdego czytnika, - zabudowie serwera portów szeregowych (konwertera Ethernet/RS) i podłączeniu go do sieci Ethernet, - podłączeniu rejestratorów do serwera portów szeregowych (konwertera Ethernet/RS), - uruchomieniu i sprawdzeniu systemu RCP, - demontażu istniejących czytników i instalacji. - Wdrożenie systemu rejestracji czasu pracy tj. instalacja, podłączenie urządzeń, sprawdzenie poprawności działania, sprawdzenie współpracy czytników zbliżeniowych z oprogramowaniem zainstalowanym w budynku Oddziału ul. Reymonta 2. - Wykonanie dokumentacji powykonawczej. - Konserwacja systemu RCP. 3.W Inspektoracie ZUS Wodzisław Śląski przy ul. Witosa 30 - Wykonanie dokumentacji projektowej, - Wykonanie na podstawie sporządzonej dokumentacji projektowej robót budowlanych polegających na : - zabudowie 2 kompletów rejestratorów zbliżeniowych wyposażonych w głowicę odczytującą karty typu Mifare i interfejs RS422/485 w miejscach wskazanych przez Zamawiającego na załączonym rysunku, - doprowadzeniu zasilania poprzez zasilacze akumulatorowe, po jednym dla każdego czytnika, - zabudowie serwera portów szeregowych (konwertera Ethernet/RS) i podłączeniu go do sieci Ethernet, - podłączeniu rejestratorów do serwera portów szeregowych (konwertera Ethernet/RS), - uruchomieniu i sprawdzeniu systemu RCP, - demontażu istniejących czytników i instalacji. - Wdrożenie systemu rejestracji czasu pracy tj. instalacja, podłączenie urządzeń, sprawdzenie poprawności działania, sprawdzenie współpracy czytników zbliżeniowych z oprogramowaniem zainstalowanym w budynku Oddziału ul. Reymonta 2. - Wykonanie dokumentacji powykonawczej. - Konserwacja systemu RCP. 4. W Inspektoracie ZUS Tychy przy ul. Ch. De Gaulle a 16 - Wykonanie dokumentacji projektowej, - Wykonanie na podstawie sporządzonej dokumentacji projektowej robót budowlanych polegających na : - zabudowie 2 kompletów rejestratorów zbliżeniowych wyposażonych w głowicę odczytującą karty typu Mifare i interfejs RS422/485 w miejscach wskazanych przez Zamawiającego na załączonym rysunku, - doprowadzeniu zasilania poprzez zasilacze akumulatorowe, po jednym dla każdego czytnika, - zabudowie serwera portów szeregowych (konwertera Ethernet/RS) i podłączeniu go do sieci Ethernet, - podłączeniu rejestratorów do serwera portów szeregowych (konwertera Ethernet/RS), - uruchomieniu i sprawdzeniu systemu RCP, - demontażu istniejących czytników i instalacji. - Wdrożenie systemu rejestracji czasu pracy tj. instalacja, podłączenie urządzeń, sprawdzenie poprawności działania, sprawdzenie współpracy czytników zbliżeniowych z oprogramowaniem zainstalowanym w budynku Oddziału ul. Reymonta 2. - Wykonanie dokumentacji powykonawczej. - Konserwacja systemu RCP. 5.W Inspektoracie ZUS w Pszczynie przy ul. Kopernika 22 - Wykonanie dokumentacji projektowej, - Wykonanie na podstawie sporządzonej dokumentacji projektowej robót budowlanych polegających na : - zabudowie 2 kompletów rejestratorów zbliżeniowych wyposażonych w głowicę odczytującą karty typu Mifare i interfejs RS422/485 w miejscach wskazanych przez Zamawiającego na załączonym rysunku, - doprowadzeniu zasilania poprzez zasilacze akumulatorowe, po jednym dla każdego czytnika, - zabudowie serwera portów szeregowych (konwertera Ethernet/RS) i podłączeniu go do sieci Ethernet, - podłączeniu rejestratorów do serwera portów szeregowych (konwertera Ethernet/RS), - uruchomieniu i sprawdzeniu systemu RCP, - demontażu istniejących czytników i instalacji. - Wdrożenie systemu rejestracji czasu pracy tj. instalacja, podłączenie urządzeń, sprawdzenie poprawności działania, sprawdzenie współpracy czytników zbliżeniowych z oprogramowaniem zainstalowanym w budynku Oddziału ul. Reymonta 2. - Wykonanie dokumentacji powykonawczej. - Konserwacja systemu RCP. 6.W Inspektoracie ZUS w Raciborzu przy ul. Łąkowej 28 - Wykonanie dokumentacji projektowej, - Wykonanie na podstawie sporządzonej dokumentacji projektowej robót budowlanych polegających na : - zabudowie 2 kompletów rejestratorów zbliżeniowych wyposażonych w głowicę odczytującą karty typu Mifare i interfejs RS422/485 w miejscach wskazanych przez Zamawiającego na załączonym rysunku, - doprowadzeniu zasilania poprzez zasilacze akumulatorowe, po jednym dla każdego czytnika, - zabudowie serwera portów szeregowych (konwertera Ethernet/RS) i podłączeniu go do sieci Ethernet, - podłączeniu rejestratorów do serwera portów szeregowych (konwertera Ethernet/RS), - uruchomieniu i sprawdzeniu systemu RCP, - demontażu istniejących czytników i instalacji. - Wdrożenie systemu rejestracji czasu pracy tj. instalacja, podłączenie urządzeń, sprawdzenie poprawności działania, sprawdzenie współpracy czytników zbliżeniowych z oprogramowaniem zainstalowanym w budynku Oddziału ul. Reymonta 2. - Wykonanie dokumentacji powykonawczej. - Konserwacja systemu RCP. Zakres szczegółowy określają Programy funkcjonalno-użytkowe stanowiące załączniki nr 1, 2, 3, 4, 5 i 6 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.40.00 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych 45.31.55.00 - Instalacje średniego napięcia .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia z minimalną sumą ubezpieczenia co najmniej 75 000,00 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Okolicznością stanowiąca podstawę zmiany terminu, realizacji przedmiotu zamówienia jest konieczność wykonania cześć robót inna technologią niż założono w dokumentacji projektowej

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl/zampub
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Oddziału ZUS w Rybniku przy ul. Reymonta 2, pokój nr 25.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.11.2011 godzina 09:00, miejsce: siedziba Oddziału ZUS w Rybniku przy ul. Reymonta 2, pokój nr 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.