To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-13
Ogłoszenie nr 365395 - 2016 z dnia 2016-12-13 r.
Gliwice: Sukcesywne dostawy papieru ksero, papieru firmowego, druków biurowych, druków biurowych tzw. gotowych oraz materiałów biurowych dla Centrum Onkologii - Instytutu im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddziału w Gliwicach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 319044
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach, krajowy numer identyfikacyjny
28836600028, ul.
ul. Wybrzeże Armii Krajowej
15,
44101
Gliwice, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
032 2789171, 2789172, 2789193,, faks
032 2789197, 2789198, e-mail
przetargi@io.gliwice.pl
Adres strony internetowej (URL): www.io.gliwice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Instytut Badawczy
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne dostawy papieru ksero, papieru firmowego, druków biurowych, druków biurowych tzw. gotowych oraz materiałów biurowych dla Centrum Onkologii - Instytutu im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddziału w Gliwicach
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):DO/DZ-381-1-109/16
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy papieru ksero, papieru firmowego, druków biurowych, druków biurowych tzw. gotowych oraz materiałów biurowych dla Centrum Onkologii - Instytutu im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddziału w Gliwicach 2. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych, a zatem przedmiot zamówienia podzielony jest na sześć odrębnych zadań, w tym: Zadanie nr 1 - Papier ksero Zadanie nr 2 - Papier firmowy i druki biurowe Zadanie nr 3- Druki biurowe tzw. gotowe Zadanie nr 4 - Materiały biurowe Zadanie nr 5 - Teczki na akta osobowe Zadanie nr 6 - Teczki plastikowe 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określonymi ilościami zawarty został w "Specyfikacji Asortymentowo - Cenowej", stanowiącej załącznik od nr 2.1 do nr 2.6 do SIWZ. 4.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na wybrane zadania, lecz nie dopuszcza możliwości składania ofert na dowolnie wybrane pozycje w zadaniach, w poszczególnych zadaniach musi być wyceniony pełen asortyment w ilościach podanych przez Zamawiającego. 5. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia w danym zadaniu zostaną odrzucone. 6. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość zadań. 7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 8. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, spełniających warunki dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte w niniejszej SIWZ. Ilekroć w niniejszej treści SIWZ, w zakresie dotyczącym opisu przedmiotu, jest mowa o znaku towarowym, patencie lub pochodzeniu, przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszy określenie "lub równoważne". Za asortyment równoważny Zamawiający uzna ten, który posiada te same lub lepsze od opisanych w SIWZ parametry techniczne, jakościowe i funkcjonalne, a jego zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie zgodne z jego przeznaczeniem. 9. Zamawiający nie przewiduje zwołania zebrania Wykonawców w celu wyjaśnienia treści SIWZ. 10. W zakresie zadania nr 1 tj. Papier ksero, przedmiot zamówienia posiada ustalone standardy jakościowe i odpowiada ustalonym normom: PN-ISO 536:2011, PN-ISO 11475:2002, PN-ISO 287:2011, PN-93/P-50166.02, PN-EN ISO 534:2012, ISO 2471:1998, ISO 11475, ISO 5627, ISO 534, ISO 2493, ISO 2471 w zakresie zadania od nr 2- do nr 5 (dla każdej pozycji), przedmiot zamówienia posiada ustalone, powtarzalne standardy jakościowe i funkcjonalne oraz odpowiada ustalonym wymogom obowiązujących norm. 11. Zamawiający wymaga, aby zamawiane druki z zakresu zadania nr 2 oraz nr 3 były czytelne i zgodne z opisem zamieszczonym w Specyfikacji Asortymentowo - Cenowej, załączniki nr 2.2 oraz 2.3 do SIWZ oraz z załączonymi wzorami umieszczonymi na stronie internetowej Zamawiającego (www.io.gliwice.pl). Druki muszą być zgodne z wzorami co do treści, układu, opisu kolumn i wierszy, kolejności zapisów, wielkości etc. 12. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści druku w przypadku zmiany nazwy Zamawiającego oraz danych identyfikacyjnych ( np. nr REGON, NIP, etc.), a także w przypadku koniecznych zmian niezależnych od Zamawiającego, bez dodatkowych kosztów przy jednoczesnym zachowaniu cen jednostkowych druków. W takim przypadku Zamawiający niezwłocznie powiadomi o tym fakcie Wykonawcę, a ten zobowiązuje się do wprowadzenia ww. zmiany w kolejnych dostawach.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
30197644-2
Dodatkowe kody CPV:
30197630-1,
22000000-0,
30192000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Papier ksero |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT116588.96 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 140662,19 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Papier firmowy i druki biurowe |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT3814.50 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 4228,74 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Materiały biurowe |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT218903.86 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 213943,69 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- "Pełnienie funkcji Nadzoru Autorskiego dla budowy i przebudowy odwodnienia w rejonie: ul. Orkana, ul. Goduli i ul. Nadbrzeżnej, ul. Zachodniej i ul. Słonecznej, ul. Łabędzkiej, wylotu W40 (...)
- Wykonanie ogrodzenia na terenie OW Czechowice w Gliwicach
- Dostawa odzieży i obuwia roboczego oraz środki ochrony indywidualnej w podziale na 4 części.
- Sukcesywne świadczenie usług transportowych osób, znak sprawy; DZPZ.283.28.2025.AP
- Przeprowadzenie szkoleń i kursów dla uczniów w ramach projektu: "Kształcimy dla przyszłości - ZSŁ w Gliwicach szkołą innowacji"
- Świadczenie usług serwisowych urządzeń prod. OLYMPUS dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej - Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.