Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-11-04
Radom: Zakup drobnego wyposażenia dla potrzeb nowo wybudowanego Pawilonu Ginekologiczno- Położniczego Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
Numer ogłoszenia: 365396 - 2011; data zamieszczenia: 04.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego , ul. Tochtermana 1, 26-610 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3615285, 3615284, faks 048 3615213.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.radom.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup drobnego wyposażenia dla potrzeb nowo wybudowanego Pawilonu Ginekologiczno- Położniczego Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup drobnego wyposażenia dla potrzeb nowo wybudowanego Pawilonu Ginekologiczno- Położniczego Radomskiego Szpitala Specjalistycznego: Część nr 1 - Wyposażenie Stacji Przygotowania Łóżek Lp. Nazwa towaru Ilość szt. 1. Urządzenie do ręcznego mycia powierzchni z dokładnym dozowaniem środka myjąco- dezynfekującego: - Urządzenie do mycia ręcznego powierzchni z dwoma dozownikami płynów myjąco - dezynfekujących i wielofunkcyjnym pistoletem z kompletem dysz - urządzenie nie wymagające zasilania elektrycznego - gwarancja min. 12 miesięcy szt.1 2. Pistolet do suszenia sprężonym powietrzem: - pistolet z kompletem dysz i przewodem spiralnym 10m - przewód wyposażony w złącze do podłączenia sprężonego powietrza z istniejącej instalacji szpitalnej po zaworze odcinającym z odcinkiem rury z gwintem zewnętrznym ? cala -gwarancja min. 12 miesięcy szt.2 3. Kurtyna pasmowa z uchwytami mocującymi: - kurtyna przeznaczona do przedzielenia pomieszczeń myjni wodnych - elementy mocowania zes tali kwasoodpornej - elementy kurtyny z elastycznego tworzywa przezroczystego w formie pasów pionowych, odpornych na środki dezynfekcyjne - wysokość: 215cm, szerokość 170cm - gwarancja min. 12 miesięcy szt.2 4. Mata podłogowa z PE: - mata przeciwpoślizgowa - przeznaczona na stanowiska mycia ręcznego sprzętu szpitalnego - odporna na środki chemiczne - składająca się z łatwych do łączenia segmentów ułatwiających dopasowanie do wymiarów pomieszczenia - grubość maty - 16mm, powierzchnia- 21m2 - gwarancja min. 12 miesięcy szt.1 Część nr 2- Lodówki oraz zamrażarki Lp. Nazwa towaru Ilość szt. 1a) Lodówki na leki: Lodówka na leki ze wskaźnikiem temperatury na zewnątrz - drzwi przeszklone Wymiary(szer./gł./wys.) - 60/60/160-170 szt.3 1b) Witryna chłodnicza: Witryna chłodnicza ze wskaźnikiem temperatury na zewnątrz - drzwi przeszklone Wymiary(szer./gł./wys.) - 60/60/85 szt.3 1c) Lodówki na leki: Lodówka ze wskaźnikiem temperatury na zewnątrz - drzwi przeszklone Wymiary(szer./gł./wys.) - 60/55/85 szt.6 2. Lodówka na mleko dla noworodków: Lodówka ze wskaźnikiem temperatury na zewnątrz Wymiary (szer./gł./wys.) - 60/60/160-170 szt.1 3. Lodówki na krew i mleko: Lodówka ze wskaźnikiem temperatury na zewnątrz Wymiary (szer./gł./wys.) - 50/60/60 szt.2 4. Lodówka do przechowywania szczepionek: Lodówka na szczepionki - drzwiczki oszklone ze wskaźnikiem temperatury na zewnątrz Wymiary (szer./gł./wys.) - 50-60/60/do 45 szt.1 5 a) Zamrażarka: Jedno lub dwu szufladowa Wymiary jak najmniejsze szt.2 5 b) Zamrażarka na łożyska: - Drzwiczki otwierane od góry - Wymiary (szer./gł./wys.) - 60/60/85 szt.1 6. Lodówki żywnościowe: Lodówka z zamrażalnikiem Wymiary (szer./gł./wys.) - 60/55/85 szt.5.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.51.00-6, 39.53.20.00-0, 42.99.50.00-7, 39.71.11.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
NIE DOTYCZY
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie, jeżeli wykaże, że w ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał dostawy oferowanego towaru: Dla części nr 1- na kwotę min. 10.000,00 PLN Dla części nr 2- na kwotę min. 55.000,00 PLN Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
NIE DOTYCZY
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
NIE DOTYCZY
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
NIE DOTYCZY
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
- zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Pełnomocnictwo do reprezentowania jeżeli ofertę składa pełnomocnik. 2.Wypełniony formularz oferty. 3.Wypełniony formularz cenowy/specyfikacja techniczna
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.radom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Radomski Szpital Specjalistyczny
Dział Zamówień Publicznych Funduszy Strukturalnych i Zaopatrzenia
ul. Lekarska 4
piętro III pokój nr 308 lub 313.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2011 godzina 11:00, miejsce: Radomski Szpital Specjalistyczny Dział Zamówień Publicznych Funduszy Strukturalnych i Zaopatrzenia ul. Lekarska 4 piętro III pokój nr 308 lub 313.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wyposażenie Stacji Przygotowania Łóżek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 1 - Wyposażenie Stacji Przygotowania Łóżek Lp. Nazwa towaru Ilość szt. 1. Urządzenie do ręcznego mycia powierzchni z dokładnym dozowaniem środka myjąco- dezynfekującego: - Urządzenie do mycia ręcznego powierzchni z dwoma dozownikami płynów myjąco - dezynfekujących i wielofunkcyjnym pistoletem z kompletem dysz - urządzenie nie wymagające zasilania elektrycznego - gwarancja min. 12 miesięcy szt.1 2. Pistolet do suszenia sprężonym powietrzem: - pistolet z kompletem dysz i przewodem spiralnym 10m - przewód wyposażony w złącze do podłączenia sprężonego powietrza z istniejącej instalacji szpitalnej po zaworze odcinającym z odcinkiem rury z gwintem zewnętrznym ? cala -gwarancja min. 12 miesięcy szt.2 3. Kurtyna pasmowa z uchwytami mocującymi: - kurtyna przeznaczona do przedzielenia pomieszczeń myjni wodnych - elementy mocowania zes tali kwasoodpornej - elementy kurtyny z elastycznego tworzywa przezroczystego w formie pasów pionowych, odpornych na środki dezynfekcyjne - wysokość: 215cm, szerokość 170cm - gwarancja min. 12 miesięcy szt.2 4. Mata podłogowa z PE: - mata przeciwpoślizgowa - przeznaczona na stanowiska mycia ręcznego sprzętu szpitalnego - odporna na środki chemiczne - składająca się z łatwych do łączenia segmentów ułatwiających dopasowanie do wymiarów pomieszczenia - grubość maty - 16mm, powierzchnia- 21m2 - gwarancja min. 12 miesięcy szt.1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.51.00-6, 39.53.20.00-0, 42.99.50.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Lodówki oraz zamrażarki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 2- Lodówki oraz zamrażarki Lp. Nazwa towaru Ilość szt. 1a) Lodówki na leki: Lodówka na leki ze wskaźnikiem temperatury na zewnątrz - drzwi przeszklone Wymiary(szer./gł./wys.) - 60/60/160-170 szt.3 1b) Witryna chłodnicza: Witryna chłodnicza ze wskaźnikiem temperatury na zewnątrz - drzwi przeszklone Wymiary(szer./gł./wys.) - 60/60/85 szt.3 1c) Lodówki na leki: Lodówka ze wskaźnikiem temperatury na zewnątrz - drzwi przeszklone Wymiary(szer./gł./wys.) - 60/55/85 szt.6 2. Lodówka na mleko dla noworodków: Lodówka ze wskaźnikiem temperatury na zewnątrz Wymiary (szer./gł./wys.) - 60/60/160-170 szt.1 3. Lodówki na krew i mleko: Lodówka ze wskaźnikiem temperatury na zewnątrz Wymiary (szer./gł./wys.) - 50/60/60 szt.2 4. Lodówka do przechowywania szczepionek: Lodówka na szczepionki - drzwiczki oszklone ze wskaźnikiem temperatury na zewnątrz Wymiary (szer./gł./wys.) - 50-60/60/do 45 szt.1 5 a) Zamrażarka: Jedno lub dwu szufladowa Wymiary jak najmniejsze szt.2 5 b) Zamrażarka na łożyska: - Drzwiczki otwierane od góry - Wymiary (szer./gł./wys.) - 60/60/85 szt.1 6. Lodówki żywnościowe: Lodówka z zamrażalnikiem Wymiary (szer./gł./wys.) - 60/55/85 szt.5.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.11.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Świadczenia medyczne z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej w Policji i szczepień ochronnych
- Remont łazienek w KWP zs. w Radomiu I i II piętro
- Dostawa wraz z montażem hali namiotowej na terenie Ośrodka Borki w Radomiu.
- Dostawa materiałów do zabiegów chirurgicznych dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Sp. z o.o. w Radomiu (DZP.341.26.2025)
- Świadczenie Usługi Wsparcia Technicznego dla 2 szt. urządzeń nShield Connect XC Base
- Wymiana stolarki okiennej w pomieszczeniach niemieszkalnych pawilonów zakwaterowania w Areszcie Śledczym w Radomiu
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego: Zamrażarka niskotemperaturowa, Chłodziarka laboratoryjna - zakup jest finansowany ze środków projektu badawczego NCN.
- Kompleksowe wykonanie aranżacji stacji paliw
- Dostawa wyposażenia do pracowni dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Postaw na kwalifikacje" - z podziałem na V części
- Świadczenie usługi wynajmu, dostawy oraz wymiany mat podłogowych na terenie obiektów Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie Państwowego Instytutu Badawczego w Warszawie
- Dostawa sprzętu i wyposażenia w projekcie pn.: "CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W ŁAGOWIE"
więcej: Zasłony »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.