eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MiędzyzdrojeWykonanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu tj. projektów decyzji o warunkach zabudowy albo projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego w przypadku braku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego i projektów zmian tych decyzji oraz projektów postanowień opiniujących wstępne projekty podziału nieruchomości wydawanych przez Gminę Międzyzdroje w 2013 roku.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-01-07

Międzyzdroje: Wykonanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu tj. projektów decyzji o warunkach zabudowy albo projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego w przypadku braku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego i projektów zmian tych decyzji oraz projektów postanowień opiniujących wstępne projekty podziału nieruchomości wydawanych przez Gminę Międzyzdroje w 2013 roku.
Numer ogłoszenia: 3653 - 2013; data zamieszczenia: 07.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 484350 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Międzyzdroje, ul. Książąt Pomorskich 5, 72-500 Międzyzdroje, woj. , tel. 091 3275652, faks 0913275630.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu tj. projektów decyzji o warunkach zabudowy albo projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego w przypadku braku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego i projektów zmian tych decyzji oraz projektów postanowień opiniujących wstępne projekty podziału nieruchomości wydawanych przez Gminę Międzyzdroje w 2013 roku..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu tj. projektów decyzji o warunkach zabudowy albo projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego w przypadku braku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego i projektów zmian tych decyzji na podstawie ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j.: Dz. U. 2012r. poz. 647, ze zm.) i ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (tj.: Dz. U. z 2000r. Nr 98, poz. 1071, ze zm.) oraz projektów postanowień opiniujących wstępne projekty podziału nieruchomości na podstawie ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (t.j.: Dz. U. z 2010r. Nr 102, poz. 651, ze zm.) wydawanych przez Gminę Międzyzdroje w 2013 roku, o której mowa w pkt 3 opisu przedmiotu zamówienia. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: sporządzanie analiz warunków i zasad zagospodarowania, wynikających z przepisów odrębnych, dokonywanie analiz stanu faktycznego i prawnego terenu, na którym przewiduje się realizację inwestycji, zgodnie z art. 53 ust. 3 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j.: Dz. U. 2012r. poz. 647, ze zm.), w formie papierowej i elektronicznej; sporządzanie analiz funkcji oraz cech zabudowy i zagospodarowania terenu w zakresie warunków, o których mowa w art. 61 ust. 1-5 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym - obszaru dla którego mają być ustalone warunki zabudowy, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003r. w sprawie sposobu ustalania wymagań dotyczących nowej zabudowy i zagospodarowania terenu w przypadku braku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164, poz. 1588), w formie papierowej i elektronicznej; sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j.: Dz. U. 2012r. poz. 647, ze zm.) oraz zgodnie z przepisami wykonawczymi, w tym zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003r. w sprawie oznaczeń i nazewnictwa stosowanych w decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz w decyzji o warunkach zabudowy (Dz. U. Nr 164, poz. 1589), w formie papierowej i elektronicznej; sporządzanie projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j.: Dz. U. 2012r. poz. 647, ze zm.) oraz zgodnie z przepisami wykonawczymi, w tym zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003r. w sprawie oznaczeń i nazewnictwa stosowanych w decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz w decyzji o warunkach zabudowy (Dz. U. Nr 164, poz. 1589), w formie papierowej i elektronicznej; sporządzanie projektów zmian decyzji o warunkach zabudowy albo projektów zmian decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, zgodnie z ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j.: Dz. U. 2012r. poz. 647, ze zm.) oraz zgodnie z Kodeksem postępowania administracyjnego (t.j.: Dz. U. z 2000r. Nr 98, poz. 1071 ze zm.) oraz zgodnie z przepisami wykonawczymi, w formie papierowej i elektronicznej; sporządzanie projektów postanowień opiniujących wstępne projekty podziału nieruchomości, zgodnie z art. 93 i 94 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (tj. Dz. U z 2010r. Nr 102, poz. 651, ze zm.) oraz zgodnie z przepisami wykonawczymi, w formie papierowej i elektronicznej; dokonywanie wizji terenu przewidzianego pod realizację inwestycji; sporządzanie dokumentacji fotograficznej do poszczególnych projektów decyzji o warunkach zabudowy i projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz postanowień opiniujących wstępne projekty podziału nieruchomości; stawianie się w Urzędzie Miejskim w Międzyzdrojach, na zaplanowane spotkania w celu odbioru przygotowanych wniosków, o których mowa w pkt 4 opisu przedmiotu zamówienia i omówienia bieżących spraw związanych z prowadzonymi postępowaniami administracyjnymi; współpracę z Burmistrzem Międzyzdrojów na wszystkich etapach prowadzonego postępowania administracyjnego dotyczącego wniosków, o których mowa w pkt 4 opisu przedmiotu zamówienia, polegającą m.in. na: korygowaniu przygotowanych projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu tj. projektów decyzji o warunkach zabudowy albo projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego w przypadku braku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego i projektów zmian tych decyzji o zapisy wynikające z procedury uzgodnieniowej oraz przygotowywaniu projektów odpowiedzi na pisma stron kierowane w toku prowadzonych postępowań administracyjnych, dotyczących wniosków, o których mowa w pkt 4 opisu przedmiotu zamówienia, w tym również współpracę w postępowaniu odwoławczym; 3. Określa się szacunkową ilość: 150 szt. rocznie projektów decyzji o warunkach zabudowy i projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, 50 szt. rocznie projektów zmian decyzji o warunkach zabudowy i projektów zmian decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, 50 szt. rocznie projektów postanowień opiniujących wstępne projekty podziału nieruchomości. 4. Obowiązki Wykonawcy: Wykonawca jest zobowiązany do odbioru w siedzibie Zamawiającego, kompletnego wniosku o ustalenie warunków zabudowy lub ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego lub zmiany decyzji o warunkach zabudowy albo zmiany decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego lub wniosku o zaopiniowanie wstępnego projektu podziału nieruchomości, na podstawie obustronnie podpisanego protokołu odbioru jako zlecenie wykonania prac, w terminie trzech dni, od telefonicznego lub e-mailowego powiadomienia; Wykonawca przekaże każdorazowo Zamawiającemu prace stanowiące przedmiot umowy w terminie określonym w pkt 5 opisu przedmiotu zamówienia, na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego dokumentacji w jednym egzemplarzu; w razie stwierdzenia wad w przedmiocie umowy Zamawiający wyznaczy Wykonawcy termin ich usunięcia uwzględniający jego wnioski i możliwości realizacyjne. Opóźnienie wykonania umowy spowodowane koniecznością usunięcia wad nie stanowi podstawy do zmiany terminu wykonania umowy; jeżeli Wykonawca nie odbierze prac stanowiących przedmiot umowy na warunkach określonych w pkt 5 opisu przedmiotu zamówienia Zamawiający sporządzi protokół określający zaawansowanie prac. Datę sporządzenia protokołu traktuje się jako datę odbioru dokumentacji. 5. Wymagany termin sporządzenia przez Wykonawcę każdorazowo pracy planistycznej: projektu decyzji o warunkach zabudowy wraz z analizą i załącznikami graficznymi oraz dokumentacją fotograficzną albo projektu decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego wraz z analizą i załącznikami graficznymi oraz dokumentacją fotograficzną, w formie papierowej i elektronicznej w terminie 14 dni, licząc od daty każdorazowego otrzymania wniosku na sporządzenie projektu decyzji; projektu zmiany decyzji o warunkach zabudowy albo projektu zmiany decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego wraz z analizą i załącznikami graficznymi oraz dokumentacją fotograficzną, w formie papierowej i elektronicznej w terminie 7 dni, licząc od daty każdorazowego otrzymania wniosku na sporządzenie projektu zmiany decyzji; projektu postanowienia opiniującego wstępny projekt podziału nieruchomości wraz z załącznikami graficznymi oraz dokumentacją fotograficzną, w formie papierowej i elektronicznej w terminie 7 dni, licząc od daty każdorazowego otrzymania wniosku; przedmiot umowy zostanie dostarczony do siedziby Zamawiającego. termin zakończenia realizacji umowy nastąpi 31 grudnia 2013 roku. kod CPV 71.20.00.00 - 0 71.22.20.00 - 0.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.20.00.00 - Usługi architektoniczne i podobne 71.22.20.00 - Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.01.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Joanna Kosmala - Kubczyk ARTSKAL, ul. Głęboka 24B/4, 72-320 Trzebaitów, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 73170,73 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 64575,00

  • Oferta z najniższą ceną: 47970,00 / Oferta z najwyższą ceną: 70000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.