Ogłoszenie z dnia 2012-02-07
Kielce: Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń biurowych -budynek przy ulicy Planty 16C w Kielcach
Numer ogłoszenia: 36548 - 2012; data zamieszczenia: 07.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego, al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3421901, 3421677, 3421576, faks 41 3445265, 3445723.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń biurowych -budynek przy ulicy Planty 16C w Kielcach.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I. Sprzątanie lokali i pomieszczeń wewnątrz budynku: powierzchnia ogólna 63,3 m2 Ogólna charakterystyka obiektu: - budynek biurowy, czteropiętrowy , wyposażony w windę, - w budynku znajdują się 2 pom .biurowe wynajęte na potrzeby DPEKSiT, - pokój nr 19 o powierzchni 23,2m2 i pokój nr 20 o powierzchni 40,1m2, - wykładzina dywanowa w pokoju nr 19 o pow.23,2m2, - terakota w pokoju nr 20 o pow.40,1m2, - 1 łazienka w pokoju nr 20, - liczba osób zatrudnionych ( w pokoju nr 19 i nr 20 ) - 5 osób, - godziny pracy departamentu: od poniedziałek do piątku 73 0 - 153 0. 1. Całkowita powierzchnia do sprzątania wynosi 63,3 m2, w tym: wykładziny dywanowe - 23,2m2, terakota - 40,1 m2 glazura (na ścianach) - 12,51m2, Zakres czynności: - codzienne ścieranie na mokro lub odkurzanie powierzchni podłóg w zależności od rodzaju wykładziny, - codzienne opróżnianie koszy na śmieci oraz pojemników przy niszczarkach i wynoszenie odpadków do śmietnika (worki na śmieci zapewnia wykonawca), - codzienne wycieranie kurzu z mebli biurowych i sprzętu, - codzienne odkurzanie mebli tapicerowanych, - codzienne wycieranie parapetów okiennych, - codzienne wycieranie luster ( 2 lustra ), - codzienne sprzątanie toalety, sedesu, umywalki, uzupełnianie pojemników na mydło i ręczniki, - mycie okien (6szt.o wymiarach 0,70 x 1,80) mycie obustronne dwa razy w roku, - mycie drzwi wewnętrznych trzy razy w tygodniu wg potrzeb, - w każdy piątek po zakończeniu pracy wyłączyć z sieci bojler ( pokój nr 20). Dodatkowy zakres czynności jakie Wykonawca ma obowiązek realizować w ramach świadczenia usługi: a) sprawdzanie czy w sprzątanych pomieszczeniach urządzenia elektryczne są wyłączone z kontaktów, a jeżeli nie to ich wyłączenie ( nie dotyczy sprzętu informatycznego). b) wyłączenie sprzętu informatycznego może nastąpić ściśle wg uzgodnień z Zamawiającym. c) powiadomienie o zauważonych usterkach i awariach np. zbita szyba, uszkodzenie gniazda elektrycznego, brak napięcia, cieknący kran itp..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- STW SYSTEM Sp. z o.o., ul. Ściegiennego 252, 25-116 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2993,17 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3613,51
Oferta z najniższą ceną: 3613,51 / Oferta z najwyższą ceną: 3613,51
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Wyboru trybu dokonano na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku -Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2010 roku Nr 113, poz. 759 z późn.zm.) na mocy, którego Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, a zamówienie uzupełniajace było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Uzasadnienie: W postępowaniu przeprowadzonym w 2010 roku w trybie przetargu nieograniczonego przewidziano w ogłoszeniu o zamówieniu oraz SIWZ zamówienia uzupełniające do zamówienia podstawowego, w związku z powyższym zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp należy zrealizować powyższe zamówienie w trybie zamówienia z wolnej ręki, negocjując warunki przyszłej umowy z wykonawcą wyłonionym do realizacji zamówienia podstawowego tj firmą: STW SYSTEM Sp. z o.o, ul. Ściegiennego 252; 25-116 Kielce. Zamówienie uzupełniające jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego, ponieważ zarówno zamówienie podstawowe, jak i zamówienie uzupełniające dotyczy usługi sprzątania w siedzibie Zamawiającego, a więc jest powtórzeniem tego samego rodzaju zamówienia
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Wykonanie robót remontowo-budowlanych w obiektach Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach
- Zakup dwóch samochodów służbowych
- Remont łazienek i pokoi socjalnych celem poprawy warunków użytkowania i dostosowania pomieszczeń do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami w Urzędzie Skarbowym w Busku-Zdroju przy ul. Parkowej 17
- Usługa ochrony osób i mienia w lokalach Świętokrzyskiego Oddziału Regionalnego ARiMR
- Dostawa koszulek letnich dla służb ratownictwa medycznego
- Zakup wraz z dostawą immunoglobulinum humanum normale i hialuronidazy dla Apteki Szpitalnej Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach. IZP.2411.96.2025.AJ
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi utrzymania czystości w siedzibie WFOŚiGW w Poznaniu
- Sprzątanie wybranych pomieszczeń laboratoryjnych, biurowo-dydaktycznych, korytarzy, klatek schodowych i sanitariatów w Instytucie Chemii i Techniki Jądrowej przy ul. Dorodnej 16 w Warszawie
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania budynku , pomieszczeń Ośrodka Kuratorskiego, utrzymanie w czystości terenu zewnętrznego oraz wykonywanie prac konserwacyjnych i napraw
- Usługi utrzymania czystości w pomieszczeniach Ogrodu Zoologicznego w Poznaniu
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach oraz na terenach przyległych do budynków stanowiących własność Powiatu Mieleckiego
- Utrzymanie czystości w pomieszczeniach Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty - Śródmieście m.st. Warszawy przy Placu Bankowym 2 oraz w składnicy akt przy ul. Dzielnej 1A
więcej: Usługi sprzątania biur »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.