To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-11-04
Pilica: Dostawa autobusu przeznaczonego do przewozu
osób niepełnosprawnych
Numer ogłoszenia: 365528 - 2014; data zamieszczenia: 04.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 208347 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy w Pilicy, ul. Żarnowiecka 46a, 42-436 Pilica, woj. śląskie, tel. 032 6735104, faks 032 6736081.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa autobusu przeznaczonego do przewozu osób niepełnosprawnych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych. Autobus przeznaczony do przewozu szesnastu osób wraz z kierowcą przystosowany do przewozu dwóch osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich w ramach projektu współfinansowanego przez PFRON w ramach Programu wyrównywania różnic między regionami II w obszarze D 2. Autobus musi być fabrycznie nowy, wyprodukowany w roku 2014, kompletny i wolny od wad fizycznych (konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych). 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ. 4. Autobus musi posiadać aktualną homologację wystawioną zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2012 poz. 1137 z późn. zm.). 5. Autobus musi spełniać warunki, o których mowa w ustawie Prawo o ruchu drogowym i przepisach wykonawczych wydanych na podstawie tej ustawy. 6. Miejsce dostawy autobusu: Urząd Miasta i Gminy Pilica, 42-436 Pilica, ul. Żarnowiecka 46 a. 7. Przed realizacją zamówienia Wykonawca skontaktuje się z Zamawiającym, celem uzgodnienia konkretnego terminu dostawy. 8. Wykonawca poniesie koszty dostawy i rozładunku. 9. Do czasu przekazania przedmiotu zamówienia, tj. protokolarnego odbioru przez Zamawiającego, ryzyko wszelkich niebezpieczeństw związanych z ewentualnym jego uszkodzeniem lub utratą ponosi Wykonawca. 10. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do autobusu: 1) Świadectwo homologacji typu WE dla zaoferowanego w niniejszym postępowaniu pojazdu; 2) Świadectwo homologacji typu WE wyposażenia zamontowanego do przewozu osób niepełnosprawnych; 3) kartę pojazdu, 4) książkę serwisową, 5) książkę gwarancyjną pojazdu i urządzeń w nim zamontowanych, 6) wykaz wyposażenia, 7) instrukcję użytkowania i obsługi pojazdu oraz urządzeń w nim zamontowanych, 8) wszystkie niezbędne dokumenty do rejestracji pojazdu. Wszystkie wymienione wyżej dokumenty muszą być w języku polskim. 11. Zamawiający odmówi odbioru dostarczonego przedmiotu zamówienia, w przypadku: 1) stwierdzenia przez Zamawiającego rozbieżności pomiędzy parametrami technicznymi dostarczonego przedmiotu zamówienia a przedstawionymi w ofercie, 2) braku dostarczenia któregokolwiek z dokumentów wymienionych w ust. 10. 3) stwierdzenia przez Zamawiającego, iż autobus posiada wady fizyczne lub prawne uniemożliwiające użycie przedmiotu zamówienia. 12. Terminem dostawy przedmiotu umowy jest dzień podpisania bez zastrzeżeń przez obie strony protokołu odbioru. 13. Gwarancja wymagana przez Zamawiającego: 1) gwarancja mechaniczna minimum 24 miesiące bez limitu kilometrów na wszystkie zespoły i podzespoły, obejmującej prawidłowe funkcjonowanie autobusu, wady materiałowe i fabryczne, 2) gwarancja na powłoki lakiernicze minimum 36 miesiące, 3) gwarancja antykorozyjna na perforację nadwozia minimum 5 lat. 14. Okres gwarancji liczony jest od dnia podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru przez Zamawiającego i Wykonawcę. 15. Wykonawca zapewnia serwis gwarancyjny w odległości nie większej niż 80 km od siedziby Zamawiającego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.12.10.00 - Autobusy i autokary .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.10.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Danuta i Ryszard Czach Sp. z o. o. Autoryzowany Dealer Mercedes-Benz, ul. Krakowska 32 b, 35-111 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 198000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 254350,00
Oferta z najniższą ceną: 254350,00 / Oferta z najwyższą ceną: 254350,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA autokaru turystycznego przystosowanego do przewozu: 35 osób w nadwoziu zabudowanym wg. wskazanych wymagań technicznych, dla ZSCKR w Sandomierzu.
- Zakup używanego autobusu na potrzeby publicznego transportu zbiorowego dla Gminnego Zakładu Komunalnego Sp. z o.o.
- Zakup autobusu do przewozu pasażerów
- Dostawa używanego autobusu dla potrzeb Gminy Łubnice
- Zakup autobusu do przewozu dzieci i młodzieży szkolnej.
- Likwidacja barier transportowych w Warsztacie Terapii Zajęciowej w Sędku poprzez zakup autobusu
więcej: Autobusy i autokary »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.