To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-09-10
Lubin: Ręczne zamiatanie, w tym ręczne usuwanie skutków zdarzeń losowych oraz koszenie trawników, rowów wraz z grabieniem, usuwanie chwastów i porastających traw obejmujących obszar pasa drogowego dróg gminnych na terenie os. Ustronie i os. Wyżykowskiego.
Numer ogłoszenia: 365578 - 2013; data zamieszczenia: 10.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 331700 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Rynek 28, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. (76) 7249940, faks (76) 7249950.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ręczne zamiatanie, w tym ręczne usuwanie skutków zdarzeń losowych oraz koszenie trawników, rowów wraz z grabieniem, usuwanie chwastów i porastających traw obejmujących obszar pasa drogowego dróg gminnych na terenie os. Ustronie i os. Wyżykowskiego..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: ZADANIE NR 1: 1) Ręczne zamiatanie jezdni, chodników, ciągów komunikacji pieszej, parkingów, zatok i miejsc postojowych, ścieżek rowerowych oraz zbieranie papierów, niedopałków i innych zanieczyszczeń wraz z wywozem zmiotek, grabienie liści z trawników dywanowych pasa drogowego, w tym usuwanie wszelkich bezprawnie podrzuconych zanieczyszczeń; 2) Usuwanie chwastów i traw porastających nawierzchnie zamiatanych elementów drogi, chodników oraz ścieżek rowerowych; 3) Prace wymienione w pkt 1 i 2 wykonywane będą w następujący sposób: - na bieżąco oraz na zlecenie Zamawiającego ze wskazaniem konkretnych ulic, - każdorazowo po wystąpieniu zjawisk atmosferycznych powodujących zanieczyszczenie terenu miasta (tj. wichury, powodzie) wg wskazań Zamawiającego natychmiast od zakończenia ich wystąpienia; 4) Termin wykonania usługi należy uzgodnić z Zamawiającym oraz zgłosić wykonanie do odbioru. Całkowita powierzchnia ręcznego zamiatania, w tym ręcznego usuwania skutków zdarzeń losowych: 155.616,00 m2 Okres realizacji zadania: 1,5 miesiąca w czasie trwania umowy. ZADANIE NR 2: SZCZEGÓŁOWY ZAKRES PRAC: 1) Koszenie wraz z grabieniem rowów odwadniających, trawników dywanowych pasa drogowego oraz wywozem biomasy zielonej. Termin wykonania usługi należy uzgodnić z Zamawiającym oraz zgłosić gotowość do odbioru. Całkowita powierzchnia koszenia trawników, rowów, wraz z grabieniem, usuwanie chwastów i porastających traw: 65.213,00 m2 Krotność wykonania zadania: 1,5 razy w czasie trwania umowy. Wykonawca zapewni odbiór odpadów (wytworzonych w związku z realizacją przedmiotu umowy) przez Regionalną Instalację Przetwarzania Odpadów Komunalnych (RIPOK)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PD WORK SERVICE Sp. z o. o., ul. M. Skłodowskiej-Curie 98, 59-300 Lubin, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23658,01 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 23550,65
Oferta z najniższą ceną: 23550,65 / Oferta z najwyższą ceną: 23550,65
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający udziela zamówienia z wolnej ręki, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego (zamówienie podstawowe - umowa Nr NW-W/U/09/2013 z dnia 10.06.2013 r.), dotychczasowemu wykonawcy usług zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, zamówienie uzupełniające jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.
INNE PRZETARGI Z LUBINA
- Remont nawierzchni chodników, ciągów pieszo-rowerowych i ścieżek rowerowych w pasach drogowych dróg gminnych na terenie miasta Lubina.
- Budowa drogi biegnącej śladem działek nr 52, 53/6, 42/7, 39/41, 39/46, 46 i 36 w Karczowiskach.
- Cięcia, pielęgnacja oraz wycinka drzew i krzewów (na podstawie decyzji na wycinkę drzew i krzewów).
- "Koszenie poboczy dróg powiatowych i terenów zielonych położonych w pasach dróg powiatowych na terenach powiatu lubińskiego, w tym na terenach gmin: Rudna, Lubin, Ścinawa"
- Rewitalizacja Rynku w Lubinie - odtworzenie historycznego traktatu staromiejskiego - rewitalizacja infrastruktury miejskiej.
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy Klubu Malucha w Krzeczynie Wielkim.
więcej: przetargi w Lubinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa prowadzenia i obsługi szaletów miejskich w Gliwicach
- Usługa interwencyjnej likwidacji skutków zdarzeń losowych z pasa drogowego Drogi Wojewódzkiej Nr 488 (byłej DK91) na odcinku Łódź - Droga 8 (Węzeł Rzgów), ok. 7,6km, adm. przez ZDW w Łodzi w 2025 r.
- Bieżące utrzymanie pasa drogowego na terenie powiatu iławskiego w 2025 r.
- "Dostawa wraz z montażem bramek obrotowych i urządzeń do poboru opłat wraz z integralnym systemem płatnych toalet oraz obsługa 5 szaletów miejskich w Koszalinie"
- "Świadczenie usług związanych z letnim utrzym. czystości na drogach, chodnikach i parkingach oraz terenach zielonych, przystankach i wskazanych miejscach na terenie gm. Złocieniec w r. 2025 w IV-X"
- Usługi związane z koszeniem poboczy, rowów dróg gminnych oraz terenów zielonych na terenie Gminy Sanok w roku 2025
więcej: Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.