eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LęborkSprzęt medyczny różny.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-12-13

Ogłoszenie nr 365629 - 2016 z dnia 2016-12-13 r.

Lębork: Sprzęt medyczny różny.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej, krajowy numer identyfikacyjny 770901505, ul. ul. Węgrzynowicza  13, 84-300  Lębork, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 598635249, e-mail zampub@szpital-lebork.com.pl, faks 598635249.
Adres strony internetowej (URL): www.szpital.lebork.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

tak
www.szpital.lebork.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
www.szpital.lebork.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Osobiście, Pocztą Polską, Pocztą Kurierską, zgodnie z zapisami Rozdziału X SIWZ.
Adres:
Kancelaria Sekretariatu Samodzielnego Publicznego Specjalistycznego Zakładu Opieki Zdrowotnej, ul. Juliana Węgrzynowicza 13, 84-300 Lębork


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzęt medyczny różny.
Numer referencyjny: ZP-PN/72/16
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawy sprzętu medycznego różnego dla Samodzielnego Publicznego Specjalistycznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Lęborku, transportem na koszt i ryzyko Wykonawcy. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Arkusz asortymentowo-cenowy - Załącznik nr 4 będący integralną częścią niniejszej specyfikacji. Wypełniony załącznik należy dołączyć do oferty. 3. Zamówienie składa się z 7 zadań: 1) Zadanie nr 1 - klipsy tytanowe, 2) Zadanie nr 2 - jednorazowe zestawy z taśmą do korekcji wysiłkowego nieotrzymania moczu, 3) Zadanie nr 3 - elektrody i sondy, 4) Zadanie nr 4 - zestaw do wkłuć centralnych, 5) Zadanie nr 5 - ligator wielopodwiązkowy 6) Zadanie nr 6 - czepki, fartuchy, maski, myjki, 7) Zadanie nr 7 - Zestaw do znieczuleń zewnątrzoponowych. 4. Dopuszcza się składanie ofert częściowych w obrębie przedmiotowego zamówienia. Przedstawienie oferty nie obejmującej całego asortymentu znajdującego się w zadaniu spowoduje jej odrzucenie bez dalszego rozpatrywania. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykorzystania niepełnej ilości asortymentu. Zamawiający wykorzysta 80% ilości produktów określonych w zadaniu. Pozostałe 20% ilości produktów Zamawiający wykorzysta w razie zaistnienia takiej potrzeby. Z tytułu nie wykorzystania pełnej ilości asortymentu nie przysługują Wykonawcy wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze. 6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ilościowej zmiany poszczególnych asortymentów do wysokości całkowitej wartości zamówienia określonego umową. 7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 8. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających. 9. Wszystkie dostarczane wyroby, usługi, materiały eksploatacyjne i inne środki konieczne do realizacji zadań Zamawiającego muszą być zgodne z obowiązującymi przepisami prawa, w tym także Ochrony Środowiska, BHP, OC, Ppoż., Bezpieczeństwa Informacji i Danych Osobowych oraz Bezpieczeństwa żywności.

II.5) Główny kod CPV: 33.14.11.20 - Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe
Dodatkowe kody CPV:33141621-9, 33140000-3, 33141200-2, 33168000-5, 33199000-1, 33125000-2, 33171300-2
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 182975.50
Waluta:

PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:



II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp nie

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1. Do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania stanowiące Załącznik nr 2 do SIWZ w zakresie wskazanym przez zamawiającego w Rozdziale III ust. 1. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający, zastrzeżeniem ust. 4, żąda dostarczenia następujących dokumentów: 1) zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym: a) świadectwa dopuszczające dany produkt do obrotu: Zgodnie z obowiązującą Ustawą z dnia 20.05.2010 r. o Wyrobach Medycznych świadectwami dopuszczającymi do obrotu są: o deklaracja zgodności CE wytwórcy (dla wszystkich klas wyrobu medycznego) W przypadku kiedy wyroby objęte przedmiotem zamówienia nie zostały zakwalifikowane przez producenta jako wyroby medyczne w rozumieniu ustawy z dnia 20.05.2010r. o wyrobach medycznych, w związku z czym nie podlegają przepisom cytowanej ustawy, ani dyrektywom europejskim, dla tego wyrobu Zamawiający odstępuje od wymogu dostarczenia dokumentów opisanych w punkcie 1). W wyżej wymienionym przypadku Wykonawca przedłoży stosowne oświadczenie. 2) szczegółowego opisu oferowanego asortymentu, lub katalogu lub folderu potwierdzającego, że zaoferowany asortyment jest zgodny z opisem przedmiotu zamówienia, zawierającego nazwę producenta, nazwę produktu lub nr-u katalogowego, tak by możliwa była jego identyfikacja. Poszczególne wymagane przez Zamawiającego parametry i funkcje Wykonawca zobowiązany jest potwierdzić zaznaczeniem w szczegółowym opisie oferowanych wyrobów, katalogu lub folderze. W przypadku, gdy oryginalny katalog (folder) producenta jest w innym języku niż język polski, prosimy o dołączenie tłumaczenia folderu oferowanego wyrobu. W przypadku, gdyby załączone do oferty katalogi (foldery) nie prezentowały identycznego produktu jak oferowany w Załączniku nr 4 należy tę rozbieżność wskazać i oświadczyć, czy zaoferowany produkt spełnia wymogi określone w SIWZ. 3) próbki oferowanego asortymentu w ilościach i pozycjach podanych w arkuszu asortymentowo-cenowym (Załącznik nr 4). Próbki wykonawca zobowiązany jest czytelnie i jednoznacznie oznaczyć, podając numer zadania i pozycji zgodny z arkuszem asortymentowo-cenowym oraz nazwę Wykonawcy. Próbki dostarczone zostaną bezpłatnie do siedziby Zamawiającego.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp, wykonawca zobowiązany będzie do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

nie


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
Cena 60
Termin dostaw40


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
2. Zgodnie z art. 144 ustawy pzp, zamawiający przewiduje następujący istotne zmiany umowy, w stosunku do treści oferty: 1) zmianę treści umowy w przypadku przesunięcia terminu wykonania przedmiotu umowy, jeżeli z przyczyn od Wykonawcy niezależnych, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, nie jest możliwe dotrzymanie terminu wykonania przedmiotu umowy, 2) zmiany w zakresie Przedmiotu Umowy, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian jest skutkiem zmiany przepisów prawa. 3) zmiany wynagrodzenia w przypadku ograniczenia przez Zamawiającego zakresu Przedmiotu Umowy z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy. 4) zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT, 3. Strona wnioskująca o zmianę umowy, przedkłada drugiej stronie pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy, w razie potrzeby z załączeniem odpowiednich dokumentów uzasadniających konieczność zmiany.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 21/12/2016, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1    Nazwa: Zadanie nr 1

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Klipsy tytanowe średnie o wymiarach przed zamknięciem 3,0 mm i 5,0 mm po zamknięciu, posiadające wewnętrzne i zewnętrzne rowkowanie zabezpieczające przed zsunięciem się z naczynia i wysunięciem z klipsownicy. (Pakowane w magazynki po 6 klipsów). magazynek 72 2. Klipsy tytanowe średnio-duże o wymiarach przed zamknięciem 5,5 mm i 8,8 mm po zamknięciu, posiadające wewnętrzne i zewnętrzne rowkowanie zabiezpieczające przed zsunięciem się z naczynia i wysunięciem z klipsownicy. (Pakowane w magazynki po 6 klipsów). magazynek 576 3. Klipsy tytanowe duże o wymiarach przed zamknięciem 8,0 mm i 12,0 mm po zamknięciu, posiadające wewnętrzne i zewnętrzne rowkowanie zabezpieczające przed zsunięciem się z naczynia i wysunięciem z klipsownicy. (Pakowane w magazynki po 6 klipsów). magazynek 90 4 Dzierżawa klipsownic szt. 10
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141120-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Termin dostaw40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2    Nazwa: Zadanie nr 2

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Jednorazowe zestawy z taśmą do korekcji wysiłkowego nietrzymania moczu: Taśma o długości 450mm. i szerokości 12mm. wykonana z polipropylenu monofilamentowego, charakteryzująca się lekką spręzystością o grubości nici 0,10mm, grubość taśmy 0,52mm. wielkość porów 1,14 x 1,27mm i gramatura 42,74g/m^2, porowatość 60,05% Drugi element zestawu to dwa jednorazowe narzędzia do drogi przezzasłonowej metodą out-in lub in-out (prawe+lewe) + prowadnik. 10 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141621-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/03/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena 60
Termin dostaw40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3    Nazwa: Zadanie nr 3

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Sonda bipolarna widelec prosta (dł. robocza 4,5 cm, dł. całkowita 15cm, przewód 3m) do bezpośredniej stymulacji nerwów, produkt jednorazowy - opakowanie 10 szt. 5 op. 2. Elektroda 4-kanałowa naklejana na rurki intubacyjne rozm. 7,5x9, powierzchnia elektrody 32x37mm, w komplecie elektroda neutralna, produkt jednorazowy - opakowanie 10 sztuk 5 op. 3. Elektroda 2-kanałowa naklejana na rurki intubacyjne rozm. 7,5x9, powierzchnia elektrody 32x37mm, w komplecie elektroda neutralna, produkt jednorazowy - opakowanie 10 sztuk 1 op.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33140000-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 05/05/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Termin dostaw40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4    Nazwa: Zadanie 4

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zestaw do wkłuć centralnych z trzyświatłowym cewnikiem 7F/20cm, o kanalikach 16Ga/18Ga/18Ga, wykonany z poliuretanu, kontrastujący w promieniach RTG, z centymetrowymi znacznikami głębokości, z zintegrowanymi z cewnikiem przezroczystymi i oznaczonymi przedłużeniami z kodowanymi kolorem łącznikami Luer Lock; oznaczeniami na delcie zawierającymi informacje o ilości kanałów, długości i średnicy cewnika; niezintegrowany łącznik "Y" z silikonową membraną uszczelniającą umożliwiający wprowadzenie prowadnicy bez rozłączania strzykawki, rozszerzadło dostosowane do rozmiaru cewnika, prowadnicę z końcówką "J" ze znacznikami głębokości z aplikatorem, igłę wprowadzająca, ruchome skrzydełka mocujące z dodatkową nakładką unieruchamiającą, strzykawkę 5ml, skalpel, koreczki z portami igłowymi, naklejki identyfikacyjne. 380 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141200-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 04/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Termin dostaw40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5    Nazwa: Zadanie nr 5

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Ligator wielopodwiązkowy do żylaków odbytu wraz z anoskopem 20 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33168000-5
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 26/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Termin dostaw40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6    Nazwa: Zadanie nr 6

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. czepek z włókniny niesterylny 11 000 szt. 2. Sterylny pełnoochronny fartuch chirurgiczny, wykonany w całości z włókniny bawełnopodobnej, jednowarstwowej typu spunlaced/SONTARA, u góry z tyłu zapinany na rzep, rękawy wykończone elastycznym poliestrowym mankietem o dług min 6 cm., z nieprzemakalnymi wstawkami w przedniej części i w rękawach chroniącymi operatora przed przenikaniem płynów, troki powinny być złączone kartonikiem w taki sposób aby umożliwić aplikację fartucha z zachowaniem sterylności zarówno z przodu jak i z tyłu operatora, Nadruk rozmiaru i spełniającej przez fartuch normy na każdym fartuchu, celem łatwej identyfikacji i dobrania fartucha do procedur o wymaganiach standardowych oraz wysokich,fartuch pakowany próżniowo w opakowaniu typu folia-folia celem zmiejszenia niezbędnej powierzchni magazynowej. 1 100 szt. Fartuch i rękawy materiał 68 g/m2 wodoodporny, tkana włóknina składająca się z masy celulozowej i poliestru, wytrzymałość na rozrywanie - sucho 234 kPa , o podwyższonej odporności na wypychanie - na mokro min.182 kPa (w strefie krytycznej). Nieprzemakalność w obszarze krytycznym min 110 cm H2O, Wzmocnienie frontu Niebieska nieprzepuszczalna 35 um mikroporowata (oddychająca) folia polietylenowa, Wzmocnienie rękawa Nieprzepuszczalny podwójny laminat, który składa się z niebieskiej folii polietylenowej 27,5 um oraz nietkanej włókniny mieszanki wiskozy i poliestru 30 g/m2, rozmiar XL -1szt. lub sterylny fartuch chirurgiczny zapewniający wysoki komfort termiczny pracy operatora, wykonanego z miękkiej, przewiewnej włókniny typu SPUNLACE o gramaturze 68 g/m2. Przód i rękawy fartucha wzmocnione nieprzemakalnym laminatem dwuwarstwowym (włóknina polipropylenowa i folia polietylenowa) o gramaturze: przód - 42 g/m2; rękawy 40,5 g/m2. Odporność na przenikanie cieczy w obszarze krytycznym: przód- 1200 mm H2O, rękawy- 1800 mm H2O; w obszarze niekrytycznym 230 mm H2O. Wytrzymałość na wypychanie na sucho w strefie niekrytycznej 231 kPa, w strefie krytycznej przód: 275 kPa, na rękawach 310 kPa. Fartuch złożony w sposób zapewniający aseptyczną aplikację, wiązany na troki wewnętrzne oraz troki zewnętrzne z kartonikiem, z tyłu w okolicach szyi, zapięcie na rzep nie mniejszy niż 2 x 13 cm, mankiety o długości min. 7 cm, wykonane z poliestru. Fartuch podwójnie pakowany ze sterylnym opakowaniem wewnętrznym z włókniny celulozowej z 2 ręcznikami wysoko chłonnymi o wymiarach 30 x 40 cm. Indywidualne oznakowanie rozmiaru w postaci naklejki naklejone na fartuchu, pozwalające na identyfikację przed rozłożeniem. Fartuch zgodny z normą PN EN 13795. Rozmiary fartucha jednocześnie oznaczające jego długość (+/- 5 cm): 120 cm odpowiednio: M, 130 cm odpowiednio: L, 150 cm odpowiednio XL, 170 cm odpowiednio: XXL oraz 150 L, odpowiednio: XL- L dla operatorów o zwiększonych obwodach. 3. fartuch dla odwiedzających i pacjentów z fizeliny (wiązany z tyłu na troki, rękawy z gumką, niepylący) rozmiar L lub uniwersalny 22 000 szt. 4. maska chirurgiczna trójwarstwowa pełnobarierowa z wkładką modelującą, wiazana na troki, wykonana z włókniny nie powodującej podrażnień skóry, sposób pakowania w kartony zapewniający higieniczne przechowywanie i wyjmowanie, norma PN EN 14683 II 45 000 szt. 5. ochraniacze na buty z folii 4 000 szt. 6. myjka prosta typu rękawica do higieny pacjenta o wymiarze min. 18 x 25 cm (+/- 2cm) wykonana z nieprzemakalnego laminatu wiskozowo - foliowego o gramaturze min. 50 g/m2 lub wykonana z celulozy Airlaid i folii lub myjka wykonana z miękkiego materiału, materiał nadmuchany powietrzem dla dodatkowej miękkości oraz chłonności, posiadający większą wytrzymałość na mokro w porównaniu do tradycyjnego papieru, materiał: napowietrzona włóknina 70 g/m2, wiskoza: 35 g/m2 62 700 szt. 7. czepek męski chirurgiczny z wstawką chłonącą potna całym obwodzie głowy, tylna część ściągnięta delikatną, nieuciskającą bezlateksową gumką, pakowany w kartonik w formie podajnika lub czepek chirurgiczny z taśmą pochłaniającą pot wokół głowy. Czepek posiada wydłużoną część tylną ze ściągaczem. Brak ściągacza na czole. Pakowany w kartonik, kolor aqua. 6 000 szt. 8. czepek chirurgiczny damski, wykonany w całości z chłonnej i przewiewnej wlókniny perforowanej, wiazany na troki, wydluzona cześć przedniaz mozliwością wywinięcia, pakowany w kartonik w formie podajnika 8 000 szt. 9. komplet pościeli jednorazowego użytku (poszwa 140 x 210 cm, poszewka 80 x 90 cm, prześcieradło 130 x 210 cm) lub (poszwa 160 x 210cm, poszewka na poduszkę 70 x 80 cm, prześcieradło 150 x 210 cm) 160 szt. 10. koszula operacyjna z włókniny poliestrowej, miękka, zakładana przez głowę z rozicęciem z produ, wiazanie na troki z przodu koszuli, nieprześwitująca, niepyląca, długość min. 90 cm, rozmiar uniwersalny 6 000 szt. 11. majtki do kolonoskopii, jednorazowe z otworem w części tylnej, wykonane z włókniny, rozmiar uniwersalny 550 szt. 12. ubranie chirurgiczne (bluza + spodnie) jednorazowego użytku, wykonane z włókniny bawełnopodobnej o gramaturze min. 49 g/m2 zawierającej 100 % polipropylenu, antystatycznej, oddychającej, przeznaczonej do stosowania przez personel medyczny w środowisku bloku operacyjnego, ubranie o podwyzszonej odporności na wypychanie, czystość pod wzgledem cząstek stałych równa 2,0 IPM, pylenie równe 2,1 Log 10 (liczba cząstek); bluza z krótkim rękawem wyposażona w nap pod szyją, trzy kieszenie: jedna na piersi oraz dwie na dole bluzy; spodnie ściagane trokiem, kieszeń boczna na nogawicy z klapka wyposażoną w nap; bluza i spodnie pakowane oddzielnie, dostepne w rozmiarach: XS - XXL w kolorze zielonym z widocznym oznakowaniem rozmiaru 660 szt. "lub komplet wykonany z włókniny bawełnopodobnej w 100% polipropylenowej o gramaturze 50 g/m2? Włóknina antystatyczna, niepyląca, oddychająca przystosowana do użytkowania przez personel bloku operacyjnego. Bluza o kroju reglanowym, posiada krótki rękaw, wycięcie wokół szyi w serek wykończone lamówką, oraz trzy kieszenie- dwie na dole bluzy oraz jedną, dwudzielną na piersi, a także metkę z rozmiarem widoczną przed rozłożeniem. Spodnie z możliwością regulacji obwodu pasa za pomocą troków, wykonanych z identycznego materiału, wyposażone w dwie kieszenie, posiadające nogawki proste oraz metkę z rozmiarem. Kolor zielony lub niebieski. Rozmiary XS-XXL. Produkt spełnia wymogi normy PN EN 13795 - wymagania użytkowe i właściwości dla odzieży dla bloków operacyjnych. Paroprzepuszczalność: min. 7382 g/m2/24h Wytrzymałość na rozrywanie na sucho: 50 N Pylenie: 3,2 log10 Czystość pod względem cząstek stałych: <3,4 IPM"
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33199000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 29/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Termin dostaw40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6    Nazwa: Zadanie nr 7

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zestaw do znieczuleń zewnątrzoponowych 18G, igła TUOHY, strzykawka niskooporowa, cewnik zewnątrzoponowy z wyraźnie miękką, atraumatyczną końcówką, z trzema otworami bocznymi 20G, filtr, zatrzaskowy łącznik, system mocowania cewnika (płaski, bez wystających elementów, nie zatrzaskowy), zatrzaskowy system mocowania filtra. 20 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33171300-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 14/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Termin dostaw40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.