eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa materiałów ślusarskich

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-04

Kraków: Dostawa materiałów ślusarskich
Numer ogłoszenia: 365632 - 2011; data zamieszczenia: 04.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Poczta Polska S.A. Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Krakowie , ul. Bronowicka 44, 30-093 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 6190516.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poczta-polska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów ślusarskich.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 dostawa materiałów ślusarskich WOI Nowy Sącz: asortyment zawiera 18 pozycji materiałów ślusarskich - szczegółowy opis asortymentu zawiera załącznik nr 2A do SIWZ. Część 2 dostawa materiałów ślusarskich WOI ds. WER Kraków: asortyment zawiera 364 pozycji materiałów ślusarskich - szczegółowy opis asortymentu zawiera załącznik nr 2 B do SIWZ. Część 3 dostawa materiałów ślusarskich WOI Przemyśl: asortyment zawiera 83 pozycje materiałów ślusarskich - szczegółowy opis asortymentu zawiera załącznik nr 2 C do SIWZ. Cześć 4 - dostawa materiałów ślusarskich dla WOI Kraków Miasto i WOI Województwo: asortyment zawiera 305 pozycji materiałów ślusarskich - szczegółowy opis asortymentu zawiera załącznik nr 2 D do SIWZ. Cześć 5 - dostawa materiałów ślusarskich dla WOI Tarnów: asortyment zawiera 164 pozycje materiałów ślusarskich - szczegółowy opis asortymentu zawiera załącznik nr 2 E do SIWZ. Cześć 6 - dostawa materiałów ślusarskich dla WOI Rzeszów: asortyment zawiera 86 pozycji materiałów ślusarskich - szczegółowy opis asortymentu zawiera załącznik nr 2 F do SIWZ. Cześć 7 - dostawa materiałów ślusarskich dla WOI Krosno: asortyment zawiera 49 pozycji materiałów ślusarskich - szczegółowy opis asortymentu zawiera załącznik nr 2 G do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.51.10.00-5, 44.51.29.30-0, 44.52.00.00-1, 44.52.10.00-8, 44.52.11.40-1, 44.53.15.10-9, 24.91.00.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie tego warunku zamawiający uzna wykazanie, iż wykonawca wykonał należycie w powyższym okresie min. 1 umowę na dostawę polegającą na dostawie artykułów ślusarskich na kwotę: część 2 - min. 7 000 zł brutto, część 4 - min. 20 000 zł brutto, część 5 - min. 10 000 zł brutto. W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część wystarczy wykazać się realizacją umowy na dostawę materiałów ślusarskich na kwotę brutto części zamówienia o najwyższej wartości na którą wykonawca składa ofertę. Dla części 1, 3, 6 i 7 Zamawiający nie wymaga dokumentów wykazu oraz referencji na wykazanie się spełniania warunków.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu realizacji umowy w przypadku niewykorzystania wartości umowy w pierwotnym terminie jej obowiązywania do czasu wykorzystania wartości umowy netto.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poczta-polska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba CIOR w Krakowie ul. Bronowicka 44, p. II pok. 213.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2011 godzina 11:00, miejsce: siedziba CIOR w Krakowie ul. Bronowicka 44, p. II pok. 213.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 27.12.2011.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa materiałów ślusarskich WOI Nowy Sącz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asortyment zawiera 18 pozycji materiałów ślusarskich. Głównie są to: zamek wierzchni bębenkowy - 10 szt., śruba z łbem sześciokątnym - 10 kg, kołki rozporowe z wkrętami uniwersalne fi 6 mm - 200 szt., kołki rozporowe z wkrętami uniwersalne fi 8 mm - 200 szt., kołki rozporowe z wkrętami uniwersalne fi 12 mm - 300 szt., profil stalowy zamknięty 30 x 50 x 3 mm - 450 kg, wkładki bębenkowe symetryczne WS 31/31 - 20 szt. - szczegółowy opis asortymentu zawiera załącznik nr 2A do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.50.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa materiałów ślusarskich WOI ds. WER Kraków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: asortyment zawiera 364 pozycji materiałów ślusarskich. Głównie są to: kołek sprężysty gładki DIN 1481 f 1,5 - 30 szt., kołek sprężysty gładki DIN 1481 f 10,0 - 3 szt., podkładka sprężysta wąska DIN 7980 M8 - 100 szt., wkręt samowiercący z łbem stożkowym DIN 75040 3,5x13 - 100 szt., wkręt samowiercący z łbem walcowym DIN 7504M 4,8x25 - 100 szt., wkręt samowiercący z łbem podkładkowym 4,2 x 16 - 50 szt., wkręt samowiercący z łbem 6-kątnym DIN 7504K 4,8x16 - 100 szt., kołek rozporowy z wkrętem z łbem stożkowym f6 z 3,5x30 - 200 szt., kołek rozporowy tworzywowy f 6 x 30 - 400 szt., nit rurkowy z rdzeniem - 300 szt., pręt gwintowany - 8 szt., nakrętka 6-kątna długa - 50 szt. kołek rozporowy metalowy M10 - 20 szt., TCD kołek rozporowy stalowy do szybkiego montażu f 6 x 50 - - 50 szt., wkręt konfirmat f 6,3x40 - 200 szt., wkręt konfirmat f 7x50 - 200 szt., haczyk kątowy prosty f 3,5x35 - 50 szt., uszko do ramek okrągłe małe - 80 szt., brzeszczoty RAMb 300x25 metal/metal - 40 szt., tarcza do szlifowania metalu - 15 szt., elektrody ER1 46 fi 2,5 - 150 szt. - szczegółowy opis asortymentu zawiera załącznik nr 2 B do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.50.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa materiałów ślusarskich WOI Przemyśl.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: asortyment zawiera 83 pozycje materiałów ślusarskich. Głównie są to: gałka meblowa średnia bez wkładki - 14 szt., kołek rozporowy 12 x 100 - 50 szt., kołek rozporowy 12 x 180 przetykowy - 50 szt., kołek rozporowy 3,5 x 30 100 szt., kołek rozporowy 5 x 50 - 100 szt., kołek rozporowy 6 x 60 - 100 szt., tarcza do metalu - 10 szt., zamek typu Yeta - 60/60 - 7 szt., żyłka do wykaszarek - 2,4 - 8 szt. - szczegółowy opis asortymentu zawiera załącznik nr 2 C do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.50.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: dostawa materiałów ślusarskich dla WOI Kraków Miasto i WOI Województwo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: asortyment zawiera 305 pozycji materiałów ślusarskich. Głównie są to: elektrody różowe fi 2,5 - 50 szt., identyfikator -dwustronny plastikowy do kluczy - 100 szt., klej uniwersalny polimerowy - 0,5 L - 30 szt., kołek fi 12 na klucz (8 x 100) - 100 szt., kołek fi 8 hak prosty - 100 szt., kołek rozporowy fi 8 (5 x 60) - 100 szt., kołki do montażu w styropianie - ISOL 85 - 50 szt., Łańcuch nie zgrzewany fi 2,0 rozmiar ogniwa 9,0 mmx18,0 mm - 100 mb, podkładka 9/10 pod zawias - 40 szt., prowadnice szufladowe L 400 kpl. - 25 kpl., silikon uniwersalny 300 ml - 20 szt., smar w tubie 60 ml łt - 30 szt., uszczelki do okien i drzwi samoprzylepne na bazie kauczuku typ D 3mm-7mm białe mb, WD 40 - 100 ml - preparat smarujący 30 szt., wiertła do betonu 8 mm - 15 szt., zamek BHP prosty rygiel - 100 szt., zamek kasetkowy bębenkowy ZKP - 41 - 250 szt., zamek meblowy kwadratowy CL X-850 - 250 szt., zamek meblowy ZMB -1 do drzwi mebli i szuflad - 250 szt., zawias bolcowy 8 - 16 szt. - szczegółowy opis asortymentu zawiera załącznik nr 2 D do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.50.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: dostawa materiałów ślusarskich dla WOI Tarnów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: asortyment zawiera 164 pozycje materiałów ślusarskich. Głównie są to: blaszka do zasuwki meblowej - 50 szt., blumowe zawiasy puszkowe na półkant z prowadnicami - 30 szt., bolce pod półki fi 5 mm- zwykłe - 200 szt., bolce pod półki szklane z koszulkami - 200 szt., kątownik meblowy do łączenia płyt meblowych z tworzywa - 42 szt., kołki rozporowe z wkrętami uniwersalne fi 6 x 35 - 100 szt., kołki rozporowe z wkrętami, uniwersalne fi 8 x 60 na klucz - 200 szt., kołki rozporowe z wkrętami uniwersalne fi 12 x 200 - 100 szt., kołki rozporowe 12 x 120 na klucz - 100 szt., kołki rozporowe 12 x 250 do ściany ocieplonej styropianem gr 10 cm na klucz - 100 szt., kołki drewniane fi 8 mm - 1000 szt., kółka obrotowe z tworzywa do krzeseł obrotowych 10 - 11 - 10 szt., noże do wyżynarki T101BR HCS - 20 szt., prowadnice rolkowe 40 - 45 cm białe - 20 kpl, skręty do blatów dł. 10 cm - 20 szt., uchwyty meblowe 96 mm metal satyna - 100 szt., uchwyt do mocowania szyb - 100 szt., wkręty spax fi 3 x 16 - 200 szt., wkręty - konfirmaty fi 6,4 - 1000 szt., wkręty - spax fi 3 x 25 - 200 szt., wkręty - spax fi 3 x 30 - 200 szt., wkręty - spax fi 3,5 x 16 - 200 szt., zamki meblowe ZMB 1 - 60 szt., zamek meblowy centralny - 20 szt., zasuwka meblowa 50 szt., zaślepki do konfirmantów - 1000 szt., zaślepki do spax - 1000 szt., zaślepki do kołków rozporowych 200 szt. - szczegółowy opis asortymentu zawiera załącznik nr 2 E do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.50.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: dostawa materiałów ślusarskich dla WOI Rzeszów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: asortyment zawiera 86 pozycji materiałów ślusarskich. Głównie są to: kołek rozporowy 3,5 x 30 - 200 szt., kołek rozporowy 5 x 50 - 200 szt., kołek rozporowy 6 x 60 - 200 szt., kołek rozporowy 12 x 100 - 200 szt.., wkładka zamka łucznik (standard) - 20 szt., zamek bębenkowy do kaset ZK21-A1 - 40 szt., zamki meblowe szaf metalowych ZMB 1 - 10 szt., kotwa 10 x 152 - 10 szt., żyłka do wykaszarek 5 szt., zawieszki meblowe - 10 szt., tarcze do cięcia stali 125 - 16 szt., tarcze do betonu 125 - 15 szt., zamek bębenkowy płytkowy ZKP 22-A1 - 27 szt., zamek bebenkowy kołeczkowy ZK21-A1 - 20 szt., klamka drzwiowa biała uniwersalna, - 20 szt. - szczegółowy opis asortymentu zawiera załącznik nr 2 F do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.50.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: dostawa materiałów ślusarskich dla WOI Krosno.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: asortyment zawiera 49 pozycji materiałów ślusarskich. Głównie są to: kołki rozporowe - 100 szt., zamek wpuszczany na klucz - 12 szt., żyłka do wykaszarek - kwadrat 2,4 mm - 10 szt., szyld drzwiowy klucz/klamka/wkł okrągły, kwadrat - 10 szt., prowadnice szuflad - 40-60 - 20 kpl., brzeszczoty do metalu dł. 300 mm - 30 szt., tarcze do cięcia stali 230 - 20 szt., zamek oszczędnościowy z zaczepem - kątowym ocynk. żółty, kłódka żeliwna zatrzaskowa - 50 szt., - szczegółowy opis asortymentu zawiera załącznik nr 2 G do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.50.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.