Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-15
Stalowa Wola: Przetarg nieograniczony na wykonanie usług porządkowych w zakresie kompleksowego utrzymania czystości w obiektach: sportowo-rekreacyjnym, administracyjnym, basenach krytych i odkrytych dla MOSiR w Stalowej Woli
Numer ogłoszenia: 365637 - 2008; data zamieszczenia: 15.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji , ul. Hutnicza 15, 37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, tel. 015 8422562, 8447338, faks 015 8422562, 8447338.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.stalowawola.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na wykonanie usług porządkowych w zakresie kompleksowego utrzymania czystości w obiektach: sportowo-rekreacyjnym, administracyjnym, basenach krytych i odkrytych dla MOSiR w Stalowej Woli.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie usługi kompleksowego utrzymania czystości w następujących obiektach: budynek administracyjny, hala sportowa, budynek z salą treningową do koszykówki, siłownią, salą fitness, budynek basenów krytych wraz z atrakcjami wodnymi, teren wokół basenów odkrytych o łącznej powierzchni: 53867,97m2. Wszystkie obiekty znajdują się w Stalowej Woli, przy ul. Hutnicza 15..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO MOGĄ SIĘ UBIEGAĆ WYKONAWCY SPEŁNIAJĄCY NASTĘPUJĄCE WARUNKI: 1. Złożą ofertę na wykonanie zamówienia w miejscu i terminie określonym w SIWZ. 2. Akceptują i spełniają warunki zawarte w niniejszej SIWZ i projekcie umowy. 3. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: a/ prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotowym zamówieniem, b/ nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub maja wstrzymane w całości wykonanie decyzji właściwego organu, c/ nie figurują w Krajowym Rejestrze Karnym na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Posiadają niezbędną wiedze i doświadczenie: a/ wykonali w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usługę w zakresie utrzymania czystości obiektów, w których prowadzona jest działalność sportowo-rekreacyjna włącznie z usługą udostępniania pływalni krytej. 5. Posiadają ważny co najmniej do końca roku 2009 Certyfikat zarządzania jakością DIN EN ISO 9001: 2000 w zakresie kompleksowych usług porządkowych potwierdzający wymagany przez Zamawiającego standard świadczonych usług. 6. Dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności: a/ sprzętem i środkami do odkurzania, zamiatania, czyszczenia: wykładzin, paneli, posadzek: lastrykowych, terakotowych, drewnianych, betonowych, b/ sprzętem i materiałami do pokrywania powierzchni podłóg typu panele, wykładziny, lastriko, posadzki drewniane powłokami konserwującymi, e/ personelem złożonym z osób wyszkolonych, doświadczonych i kompetentnych w zakresie wykonywania usług będących przedmiotem zamówienia, f/ sprzęt i środki wymienione w podpunktach a i b winny spełniać normy obowiązujące na terenie Wspólnoty Europejskiej, a co za tym idzie posiadać odpowiednie certyfikaty i zaświadczenia. 7. Znajdują sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a/ są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prow 8. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, b/ aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, c/ aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, d/ aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, e/ wykaz usług wskazanych w rozdziale III pkt. 1.4 pdpkt SIWZ. a z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie, f/ wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje Wykonawca, g/ wykaz osób, którymi dysponuje Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, h/ polisa ubezpieczeniowa potwierdzająca, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej - na kwotę nie mniejsza niż 200 000 zł, i/ oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mosir.stalowawola.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.mosir.stalowawola.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2008 godzina 10:50, miejsce: MOSiR w Stalowej Woli, ul. Hutnicza 15, 37-450 Stalowa Wola, sekretariat (I piętro).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z STALOWEJ WOLI
- Usługa przygotowywania posiłków dla pacjentów Oddziału Rehabilitacji SPZOZ
- Usługa kompleksowego sprzątania i utrzymania w czystosci pomieszczeń SPZOZ
- Dostawa mebli - foteli biurowych dla Jednostek Gminy Stalowa Wola
- Zakup pomocy dydaktycznych w ramach projektu ERA INŻYNIERA
więcej: przetargi w Stalowej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Eksploatacja i utrzymanie w sprawności technicznej wskazanych miejskich fontann zlokalizowanych na terenie miasta Bielsko-Biała.
- Usługi porządkowe w lokalach i pomieszczeniach do nich przynależnych oraz opróżnianie wraków pozostawionych na terenie nieruchomości, stanowiących własność Gminy Wrocław.
- UTRZYMANIE CZYSTOŚCI NA TERENIE PŁYWALNI "WODNE PIASKI" PRZY UL. PIASKOWEJ 1A W LEGIONOWIE
- Utrzymanie czystości na terenie miasta Kalisza w rejonie I i III.
- Utrzymanie zieleni w pasach drogowych oraz w parkach i na zieleńcach.
- usługi sprzątania i utrzymania terenów zielonych.
więcej: Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.