To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-13
Ogłoszenie nr 365729 - 2016 z dnia 2016-12-13 r.
Chełm: Dostawa znaków, elementów oznakowania, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego RDW Chełm.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 349574-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Chełmie, krajowy numer identyfikacyjny
16771100000, ul.
ul. Lwowska
24,
22100
Chełm, państwo
Polska, woj.
lubelskie, tel.
825 603 123, faks
825 603 123, e-mail
rdw.chelm@zdw.lublin.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zdw.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: samorządowa jednostka budżetowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa znaków, elementów oznakowania, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego RDW Chełm.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):R2.ST.372.31.2016.jj
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa znaków, elementów oznakowania, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego RDW Chełm. 2. Zamówienie obejmuje dostawy do siedziby: a) Obwodu Drogowego w Chełmie ul. Hutnicza 3 b) Obwodu Drogowego w Krzczonowie ul. Żeromskiego 73. w następującym zakresie: Obwód Drogowy w Chełmie, ul. Hutnicza 3, 22 - 100 Chełm - słupki prowadzące U -1a ( uchylne, plastikowe, cienkościenne, samo pionujące - 360szt. - słupki do znaków o 60,3mm, grubość ścianki 2,9mm w ilości: długości 4,00m - 50szt. długości 4,50m - 50szt. - A - 6b - 2szt. - A - 6c - 2szt. - A - 7 ( folia II generacja) - 10szt. - A - 16 - 2szt. - A - 18b - 4szt. - A - 30 - 4szt. - B - 1 - 10szt. - B - 20 - 8szt.( folia II generacja) - B - 33(70km/h) - 4szt. - B - 36 - 6szt. - C - 2 - 2szt. - C - 9 - 4szt. - C - 11 - 4szt. - C - 12 - 4szt. - D - 1 (400mmx400m) - 6szt. - D - 1(600mx600m) - 8szt. - D - 15 - 4szt. - D - 46 - 5szt. - D - 47 - 5szt. - U - 3c (3000mx600m) - 4szt. - U - 9a - 4szt. - U - 9b - 4szt. - tabliczka " STOP 150m" - 6szt. Obwód Drogowy w Krzczonowie, ul. Żeromskiego 73, 23 - 110 Krzczonów - A - 2 - 6szt. - A - 3 - 6szt. - A - 4 - 6szt. - A - 6b - 8szt. - A - 11 - 4szt. - A - 12b - 2szt. - A - 18b - 8szt. - A - 24 - 2szt. - A - 30 - 6szt. - A - 31 - 4szt. - A - 32 - 4szt. - B - 33(40km/h) - 6szt. - B - 33(70km/h) - 8szt. - B - 34(50km/h) - 4szt. - B - 34(70km/h) - 7szt. - B - 36 - 6szt. - B - 18(12t) - 4szt. - B - 20( folia II generacja) - 6szt. - C - 9 - 4szt. - C - 11 - 2szt. - E - 15b( 842) - 10szt. - E - 15b( 837) - 23szt. - E - 2a ( ^ Krasnystaw, Izbica -> ) - 1szt. - E - 13 ( Żółkiewka 5, Kraśnik 53) - 1szt. - U - 3c ( 3 ?) - 2szt. - U - 3d ( 3 ?) - 2szt. - U - 3c ( 4 ?) - 2szt. - U - 3d ( 4 ?) - 2szt. - U - 3c ( 5 ?) - 2szt. - U - 3d ( 5 ?) - 2szt. - U -3a - 10szt. - U - 3b - 10szt. - U - 3e - 30szt. - U - 1a ( słupki prowadzące uchylne, plastikowe, cienkościenne, samo pionujące ) - 360szt. - T - 25a - 6szt. - T - 25b - 6szt. - T - 25c - 6szt. - słupki do znaków długości 3,50m, o 60,3mm, grubość ścianki 2,9mm - 165szt. - ogrodzenie segmentowe U -12a ( typ olsztyński) - 6szt. Dostawy będą realizowane zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia (Załącznik I) w sposób gwarantujący należytą jakość. 3. Wzory i wszelkie parametry techniczne elementów oznakowania powinny być zgodne z następującymi rozporządzeniami: a) Rozporządzenie Ministrów Infrastruktury oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31 lipca 2002 r. w sprawie znaków i sygnałów drogowych (Dz. U. Nr 170, poz. 1393 z późn. zm.), b) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. Nr 220 poz. 2181 z późn. zm.). 4. Okres gwarancji dla wyrobów objętych niniejszym zamówieniem wynosi: a) dla znaków z folią typu 1 - 7 lat, b) dla znaków z folią typu 2 - 10 lat, c) dla znaków z folią pryzmatyczną fluorescencyjną - 10 lat, d) dla urządzeń bezpieczeństwa ruchu - 2 lata. 5. Wyszczególnienie ilości znaków określa "Formularz cenowy" - Załącznik nr A-1. 6. Wykonawca dostarczy znaki drogowe oraz urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego własnym środkiem transportowym, w sposób uniemożliwiający ich przesuwanie się w czasie transportu i uszkadzanie. 7. Wykonawca na wszystkie zamontowane elementy dołączy: a) Gwarancję wyrobu, b) Aprobatę techniczną, wydaną przez uprawnioną jednostkę i deklarację zgodności z nią. 8. Wykonawca najpóźniej w terminie 5 dni od dnia zrealizowania dostawy przekaże dokumenty jw. osobie odpowiedzialnej za realizację umowy ze strony Zamawiającego. Złożenie przedmiotowych dokumentów będzie stanowiło podstawę do sporządzenia protokołów odbioru dostawy, warunkującego wystawienie przez Wykonawcę faktury. 9. Dostawy zakwestionowane pod względem jakości zostaną pozostawione do Dyspozycji Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia wadliwego materiału z placu składowego Zamawiającego na własny koszt i dostarczenia znaków wolnych od wad w terminie 7 dni od daty zgłoszenia przez Zamawiającego. 10. Rozładunek znaków oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego zapewni Zamawiający. Wykonawca telefonicznie uzgodni z Zamawiającym datę odbioru dostawy celem zabezpieczenia możliwości rozładunku i odbioru dostarczonych znaków przez pracowników Obwodu Drogowego, z co najmniej 1-dniowym wyprzedzeniem. 11. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30, ust. 5 ustawy). Za rozwiązania równoważne uznana będzie oferta na dostawy elementów oznakowania wykonanych przy wykorzystaniu technologii, materiałów i sprzętu innego niż określony OPZ, pod warunkiem, że ich parametry będą nie gorsze niż określone w OPZ. Wielkość lub zakres zamówienia 60 784,00 zł netto
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
34992200-9
Dodatkowe kody CPV:
34996000-5,
34928460-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT48845.80 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 60080.33 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1854L od km 10+200 do km 10+820 w miejscowości Janostrów
- Wymiana stolarki drzwiowej i okiennej w lokalach mieszkalnych stanowiących publiczny zasób mieszkaniowy miasta Chełm
- Wykonanie parkingu zewnętrznego z ciągiem komunikacyjnym w ramach utworzenia 50 nowych miejsc opieki w ramach programu "Aktywny MALUCH" 2022-2029 edycja 1
- Remont pomieszczeń szatni i sanitariatu dla osadzonych w budynku kuchni/pralni Zakładu Karnego w Chełmie
- Świadczenie usługi dostępu do sieci INTERNET, konserwacji i utrzymania systemu DVB-T w Domu Studenckim oraz zestawienie i dzierżawa łączy do obsługi rozległej sieci transmisji danych PANS w Chełmie
- "Dostawa samochodu osobowego"
więcej: przetargi w Chełmie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.