Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-20
Chmielnik: Wykonanie projektu budowlano - wykonawczego sieci kanalizacji sanitarnej
w miejscowościach Szyszczyce i Ciecierze, gmina Chmielnik.
Numer ogłoszenia: 365736 - 2009; data zamieszczenia: 20.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Chmielnik , Plac Kościelny 5, 26-020 Chmielnik, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3543273, faks 041 3543273.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.chmielnik.com
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu budowlano - wykonawczego sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Szyszczyce i Ciecierze, gmina Chmielnik..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przewidywany zakres około: 15 km sieci , 120 sztuk przyłączy, 4 pompownie,2 komory rozprężne. Uwaga: W bilansach ściekowych uwzględnić wieś Kotlice i Suskrajowice. Zakres rzeczowy opracowania obejmuje: 1. Projekt budowlano - wykonawczy sieci kanalizacyjnej wraz z przyłączami oraz dokumentacją geotechniczną dla potrzeb budowy sieci w 5 egzemplarzach w wersji papierowej i 1 egzemplarz w wersji elektronicznej na płycie CD / w programach MS Word, Excel, Acrobat Reader / w tym również: 1.1 Wykonanie map sytuacyjno wysokościowych do celów projektowych. 1.2 Opracowanie wniosku o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego wraz z wykazem stron biorących udział w postępowaniu. 1.3 Opracowanie wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia wraz z opracowaniem raportu w razie zaistnienia takiej konieczności. 1.4. Badania techniczne podłoża gruntowego. 1.5. Opracowanie operatów wodno - prawnych w razie potrzeby. 1.6. Uzyskanie zgód właścicieli działek lub ich spadkobierców na lokalizację sieci kanalizacyjnej, pompowni ścieków i przyłączy oraz wszystkich uzgodnień dokumentacji niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę. 1.7.Opracowanie wykazu właścicieli nieruchomości lub ich spadkobierców do wystąpienia przez Zamawiającego o wydanie pozwolenia na budowę. 1.8. Opracowanie kosztorysu zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym. 1.9. Opracowanie wniosku o wydanie pozwolenia na budowę. 1.10.Uzyskanie prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę 2. Przedmiary robót i kosztorys inwestorski w programie Norma 3.0 w formacie ATHENA-SOFT /*.ath/ w 1 egzemplarzu w wersji papierowej i 1 egzemplarz w wersji elektronicznej na płycie CD. 3. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych w 1 egzemplarzu w wersji papierowej i 1 egzemplarz w wersji elektronicznej na płycie CD..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.22.00 - Usługi projektowania rurociągów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ustawy Pzp: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, w tym wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie przynajmniej jedno zamówienie w zakresie opracowania dokumentacji projektowej dotyczącej kanalizacji sanitarnej wraz z przepompownią ścieków oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym posiadają uprawnienia budowlane w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, osoby te winny posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty - Załącznik Nr 1 do SIWZ - wymagana forma dokumentu: oryginał, 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 i 24 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, zgodnie z treścią Załącznika Nr 3 - wymagana forma dokumentu: oryginał 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (z przedstawionego dokumentu musi wynikać co jest przedmiotem prowadzonej działalności oraz kto ma prawo do świadczenia woli w imieniu wykonawcy) - wymagana forma dokumentu: oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę; 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - wymagana forma dokumentu: oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę; 5. W celu potwierdzenia, ze wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów: 5.1. wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania, w tym podanie przynajmniej jednego zamówienia w zakresie opracowania dokumentacji projektowej dotyczącej kanalizacji sanitarnej z przepompownią ścieków ( Załącznik Nr 6 ) oraz złożenie dokumentów potwierdzających, że te zamówienia zostały wykonane należycie - wymagana forma dokumentów: - wykaz wykonanych prac ( Załącznik Nr 6 ) - ORYGINAŁ - dokumenty potwierdzające, że opracowania zostały wykonane należycie - ORYGINAŁ lub KSEROKOPIA potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 5.2. Uprawnienia budowlane osób przewidzianych do realizacji zamówienia z zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, zaświadczenie o przynależności do właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa osób przewidzianych do realizacji zamówienia - wymagana forma dokumentu: oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 6. Harmonogram rzeczowo - finansowy - Załącznik Nr 5 W przypadku konsorcjum dokumenty wymienione w pkt. 2, 3 i 4 niniejszej specyfikacji przedstawia każdy z członków konsorcjum. Pozostałe dokumenty mogą być przedstawione przez jednego Wykonawcę lub wspólnie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chmielnik.com.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Chmielniku, Plac Kościelny 5,pok. Nr 17 ,w godzinach urzędowania: 7:30-15:30.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Chmielniku, Plac Kościelny 5,pok. Nr 3 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 26.11.2009.
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
INNE PRZETARGI CHMIELNIK
- Dostawy artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Łagiewnikach w I półroczu 2025 r.
- ZAKUP I DOSTAWA OPATRUNKÓW
więcej: przetargi CHMIELNIK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania ,,Budowa sieci kanalizacji sanitarnej na osiedlu w Jamnicy"
- Opracowanie dokumentacji projektowo-wykonawczej dla zadania pn.: "Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Ramułtowice".
- "Budowa sieci ciepłowniczej łączącej kotłownię przy ul. Partyzantów 34A w Kazimierzy Wielkiej z kotłownią przy ul. Partyzantów 5 w Kazimierzy Wielkiej" w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Przebudowa stacji uzdatniania wody na terenie gminy Żelechów.
- Opracowanie dokumentacji projektowej w ramach zadania pn. "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjno - tłocznej z pompowniami dla miejscowości Drążgów i Ułęż w gminie Ułęż"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.