Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-15
Łódź: Przetarg nieograniczony na:
- ochronę Cmentarza Żydowskiego przy ul. Brackiej w Łodzi
- ochronę Pomnika Polaków Ratujących Żydów podczas II Wojny Światowej wraz z jego otoczeniem w Parku Ocalałych w Łodzi
- ochronę osób i mienia w siedzibie Urzędu Stanu Cywilnego Łódź-Bałuty przy ul. Zgierskiej 71 w Łodzi
- monitorowanie pomieszczeń wewnątrz budynku przy
ul. Zachodniej 47 należących do Referatu Spraw Społecznych i Rejestracji
w systemie Aktywnej Ochrony Mienia AOM
Numer ogłoszenia: 365763 - 2008; data zamieszczenia: 15.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Łodzi Delegatura Łodź-Bałuty , ul. Zachodnia 47, 91-065 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6385107, faks 042 6385106.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uml.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na: - ochronę Cmentarza Żydowskiego przy ul. Brackiej w Łodzi - ochronę Pomnika Polaków Ratujących Żydów podczas II Wojny Światowej wraz z jego otoczeniem w Parku Ocalałych w Łodzi - ochronę osób i mienia w siedzibie Urzędu Stanu Cywilnego Łódź-Bałuty przy ul. Zgierskiej 71 w Łodzi - monitorowanie pomieszczeń wewnątrz budynku przy ul. Zachodniej 47 należących do Referatu Spraw Społecznych i Rejestracji w systemie Aktywnej Ochrony Mienia AOM.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Część 1 - ochrona Cmentarza Żydowskiego przy ul. Brackiej w Łodzi Część 2 - ochrona Pomnika Polaków Ratujących Żydów podczas II Wojny Światowej wraz z jego otoczeniem w Parku Ocalałych w Łodzi Część 3 - ochrona osób i mienia w siedzibie Urzędu Stanu Cywilnego Łódź-Bałuty przy ul. Zgierskiej 71 w Łodzi Część 4 - monitorowanie pomieszczeń wewnątrz budynku przy ul. Zachodniej 47 należących do Referatu Spraw Społecznych i Rejestracji w systemie Aktywnej Ochrony Mienia AOM.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: część 1 - 2.000 zł, część 2 - 2.000 zł, część 3 - 1.500 zł, część 4 - Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: a. posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. b. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c. znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. d. nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert bądź z określonym przez organ wydający powyższy dokument terminem ważności; - aktualna koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie świadczenia usług ochrony osób i mienia - wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.); - wykaz wykonanych lub wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Wymagane minimum przez Zamawiającego: część 1 - wykaz wykonanych przez Wykonawcę minimum dwóch usług związanych z ochroną obiektów użyteczności publicznej o łącznej wartości minimum 200.000 zł brutto, część 2 - wykaz wykonanych przez Wykonawcę minimum dwóch usług związanych z ochroną obiektów użyteczności publicznej o łącznej wartości minimum 150.000 zł brutto, część 3 - wykaz wykonanych przez Wykonawcę minimum dwóch usług związanych z ochroną obiektów użyteczności publicznej o łącznej wartości minimum 90.000 zł brutto, część 4 - wykaz wykonanych przez Wykonawcę minimum dwóch usług związanych z monitorowaniem pomieszczeń w systemie Aktywnej Ochrony Mienia AOM opartym na tzw. monitoringu o łącznej wartości minimum 2.000 zł brutto, - dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie usługi zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru przedmiotu umowy(ów)); - wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Wymagane minimum przez Zamawiającego: część 1 - 1 osoba z licencją pracownika ochrony minimum I stopnia część 2 - 1 osoba z licencją pracownika ochrony minimum I stopnia - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa powyżej, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; - dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia; - polisa, a w przypadku jego braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, zgodnej z przedmiotem zamówienia o wartości min. 50.000 zł - w przypadku składania oferty na jedną, wiele lub wszystkie części zamówienia; Stosownie do treści § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz.U. Nr 87, poz. 605 oraz Dz.U. Nr 188, poz. 1155) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa powyżej powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego dokumentu, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z zachowaniem wskazanego powyżej terminu. W celu potwierdzenia spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć, oprócz wymienionych dokumentów, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uml.lodz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Delegatura UMŁ Łódź-Bałuty
ul. Zachodnia 47
91-065 Łódź
pok. 317.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.12.2008 godzina 09:30, miejsce: Delegatura UMŁ Łódź-Bałuty ul. Zachodnia 47 91-065 Łódź pok. 318.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie dopuszcza: - składania ofert wariantowych, - zawarcia umowy ramowej, - dynamicznego systemu zakupów, - zastosowania aukcji elektronicznej, - zwrotu kosztów udziału w postępowaniu..
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ochrona Cmentarza Żydowskiego przy ul. Brackiej w Łodzi.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przez ochronę mienia należy rozumieć działania zapobiegające przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, a także przeciwdziałające powstaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń oraz nie dopuszczające do wstępu osób nieuprawnionych na teren chroniony. 2. Zakres usługi Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: - Zapobieganie przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu; - Przeciwdziałanie powstawaniu szkód wynikających z tych zdarzeń oraz niedopuszczanie do wstępu osób nieuprawnionych na teren chroniony; - W szczególności ochrona przed próbami profanacji grobów i całego miejsca kultu religijnego. Usługa ma być realizowana w formie bezpośredniej ochrony fizycznej o charakterze stałym, poprzez aktywne, bezpośrednie patrolowanie terenu chronionego przez dwóch pracowników w godzinach od 1800 do 600 oraz od godziny 600 do godziny 1800 przez jednego pracownika ochrony, łącznie 36 osobo-godzin. W każdym patrolu jeden pracownik posiadający licencję pracownika ochrony fizycznej minimum I stopnia. Pracownicy Wykonawcy powinni być odpowiednio wyszkoleni oraz wyposażeni w środki ochrony osobistej i łączności telekomunikacyjnej, numer telefonu komórkowego podany do wiadomości Zamawiającego, w mundurach umożliwiających ich identyfikację oraz identyfikację podmiotu zatrudniającego. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić we własnym zakresie miejsce dla potrzeb pracowników ochrony w uzgodnieniu z Gminą Wyznaniową Żydowską. Wykonawca jest zobowiązany przed złożeniem oferty dokonać oględzin terenu cmentarza..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ochrona Pomnika Polaków Ratujących Żydów podczas II Wojny Światowej wraz z jego otoczeniem w Parku Ocalałych w Łodzi.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przez ochronę mienia należy rozumieć działania zapobiegające przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, a także przeciwdziałające powstaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń oraz nie dopuszczające do wstępu osób nieuprawnionych na teren chroniony. 2. Zakres usługi Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: - Zapobieganie przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu; - Przeciwdziałanie powstawaniu szkód wynikających z tych zdarzeń oraz niedopuszczanie do wstępu osób nieuprawnionych na teren chroniony; - W szczególności ochrona przed niszczeniem, dewastacją i malowaniem Pomnika Polaków Ratujących Żydów wraz z cokołem i betonowymi schodami wiodącymi do zbiornika wodnego, mostów i przepustów mostów i przepustów, niszczeniem skarp Kopca Pamięci i zjeżdżaniu wszelkimi pojazdami po jego skarpach i alejce, zlokalizowanych na terenie Parku Ocalałych; - Zwracanie uwagi osobom, których działanie lub zachowanie prowadzi lub może prowadzić do niszczenia mienia Miasta w obszarze Parku Ocalałych, w tym podejmowanie stosownych działań, np. wezwanie Policji lub Straży Miejskiej, zgłaszanie uwag Zamawiającemu. - Pisemne zgłaszanie uszkodzeń i zniszczeń na Policję lub do Straży Miejskiej (bezzwłocznie po stwierdzeniu) oraz do Delegatury Łódź - Bałuty UMŁ. - Oznaczenie chronionego terenu i obiektów tablicami informacyjnymi. Miejsce zlokalizowania tablic wymaga wcześniejszego uzgodnienia z Zamawiającym. Usługa ma być realizowana w formie bezpośredniej ochrony fizycznej o charakterze stałym, poprzez aktywne, bezpośrednie patrolowanie terenu chronionego przez dwóch pracowników w godzinach od 1800 do 600 oraz od godziny 600 do godziny 1800 przez jednego pracownika ochrony, łącznie 36 osobo-godzin. W każdym patrolu jeden pracownik posiadający licencję pracownika ochrony fizycznej minimum I stopnia. Pracownicy Wykonawcy powinni być odpowiednio wyszkoleni oraz wyposażeni w środki ochrony osobistej i łączności telekomunikacyjnej, numer telefonu komórkowego podany do wiadomości Zamawiającego, w mundurach umożliwiających ich identyfikację oraz identyfikację podmiotu zatrudniającego. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić we własnym zakresie miejsce dla potrzeb pracowników ochrony w uzgodnieniu z Zamawiającym. Wykonawca jest zobowiązany przed złożeniem oferty dokonać oględzin terenu Parku Ocalałych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ochrona osób i mienia w siedzibie Urzędu Stanu Cywilnego Łódź-Bałuty przy ul. Zgierskiej 71 w Łodzi.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przez ochronę osób należy rozumieć działania mające na celu zapewnienie bezpieczeństwa życia, zdrowia i nietykalności osobistej osób przebywających na terenie ww. jednostki organizacyjnej Delegatury UMŁ Łódź-Bałuty, a przez ochronę mienia należy rozumieć działania zapobiegające przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, a także przeciwdziałające powstaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń oraz nie dopuszczające do wstępu osób nieuprawnionych na teren chroniony. 2. Zakres usługi Obiekt ochraniany będzie przez 1 pracownika, zwanego dalej pracownikiem ochrony w systemie całodobowym zmianowym, który obsługuje posterunek stały - portiernię - całodobowo. Budynek jest wolnostojący. Urząd Stanu Cywilnego Łódź - Bałuty czynny jest w poniedziałek, środę, piątek w godz. 8oo-16oo, wtorek 9oo-17oo, czwartek 8oo-17oo, soboty 10oo-12oo oraz soboty i święta w czasie udzielania ślubów. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: - Przed objęciem posterunku dokładnie skontrolować stan chronionego obiektu, a zwłaszcza: - dokumentacje organizacyjno-ochronną, - stan wyposażenia posterunku. Fakt ten powinien być odnotowany w zeszycie służby; - Otwieranie wejścia do budynków 30 min. przed rozpoczęciem pracy, a zamykanie 30 min. po zakończeniu pracy; - Wydawanie kluczy do pomieszczeń po wcześniejszym sprawdzeniu tożsamości pobierającego i odnotowaniu tego w książce ewidencji pobranych kluczy; - Natychmiastowe interweniowanie w przypadku stwierdzenia naruszenia przepisów porządkowych oraz przepisów ochrony p-pożarowej; - W razie pożaru lub innego miejscowego zagrożenia natychmiastowe wyprowadzenie osób znajdujących się w strefach ich zasięgu, wezwać Straż Pożarną lub inne służby ratownicze po czym do czasu ich przybycia przystąpić do likwidacji tych zagrożeń; - Obserwowanie interesantów w celu niedopuszczenia do kradzieży lub zniszczenia mienia; - Podejmowanie interwencji w przypadku zaistnienia zagrożenia bezpieczeństwa, naruszenia porządku lub ujawnienia przestępstwa; - Z chwilą zaistnienia przestępstwa, napadu bądź uzyskania informacji o podłożeniu ładunku wybuchowego, zachowanie maksymalnej ostrożności, zapewnienie sobie pomocy innych pracowników, ustalenie świadków, zabezpieczenie śladów i dowodów przestępstwa, niezwłoczne powiadomienie przełożonych; - Prowadzenie stałej i wnikliwej obserwacji otocznia posterunku i osób wchodzących do obiektu, a w razie potrzeby udzielenie niezbędnych informacji i kierowanie do odpowiednich pomieszczeń; - Nie wpuszczanie na teren obiektu osób w stanie wskazującym na spożycie alkoholu lub innych środków odurzających oraz usiłujących wnieść przedmioty niebezpieczne lub zabronione; - Zwracanie szczególnej uwagi na osoby wchodzące i przebywające na terenie obiektu i w jego pomieszczeniach, a nie przejawiające potrzeby załatwienia konkretnej sprawy lub usiłujące pozostawić wniesione przedmioty; - Zwracanie szczególnej uwagi na postój pojazdów w pobliżu obiektu, których obecność może zagrażać bezpieczeństwu obiektu, a także na inne wydarzenia rażąco naruszające spokój i porządek na terenie bezpośrednio przyległym do obiektu. W celu przywrócenia porządku korzystać z pomocy Policji; - Wydawanie i przyjmowanie od osób upoważnionych klucze - za potwierdzeniem zgodnie z instrukcją; - Przestrzeganie, aby poza godzinami pracy na terenie budynku nie przebywały osoby nie powołane; - Po zakończeniu pracy niezwłoczne sprawdzenie: - czy zostały zdane wszystkie klucze, - czy zostały zamknięte wszystkie drzwi i okna, - czy wygaszono światła i zabezpieczono pomieszczenia pod względem p-poż., - Przekazywanie obowiązków oraz uwag z przebiegu służby zmieniającemu pracownikowi ochrony, a fakt ten odnotować w zeszycie służby. Do zakresu obowiązków Wykonawcy należeć będzie również dozorowanie parkingu oraz terenów zielonych zlokalizowanych na terenie nieruchomości. Usługa ma być realizowana w formie bezpośredniej ochrony fizycznej o charakterze stałym. Pracownicy Wykonawcy powinni być odpowiednio wyszkoleni oraz wyposażeni w środki ochrony osobistej. Pracownicy ochrony winni być jednakowo umundurowani, tak aby możliwa była ich identyfikacja oraz identyfikacja podmiotu zatrudniającego i wyposażeni w bezprzewodowe środki łączności. Pracownicy ochrony winni mieć możliwość korzystania z tzw. grupy patrolowo- interwencyjnej Wykonawcy..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: monitorowanie pomieszczeń wewnątrz budynku przy ul. Zachodniej 47 należących do Referatu Spraw Społecznych i Rejestracji w systemie Aktywnej Ochrony Mienia AOM.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Monitorowanie pomieszczeń wewnątrz budynku przy ul. Zachodniej 47 należących do Referatu Spraw Społecznych i Rejestracji w systemie Aktywnej Ochrony Mienia AOM opartym stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych, wykonywania pełnej kontroli działania systemu oraz przeprowadzanie przeglądu i konserwacji instalacji alarmowej. 2. Zakres usługi Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: - Monitorowaniu pomieszczeń wewnątrz budynku przy ul. Zachodniej 47 należących do Referatu Spraw Społecznych i Rejestracji w systemie Aktywnej Ochrony Mienia AOM opartym na tzw. monitoringu, polegającego na tak zorganizowanym systemie ochrony, w którym urządzenia sygnalizacji alarmowej zainstalowane w pomieszczeniach Zamawiającego połączone ze stacją monitorującą w siedzibie Wykonawcy, alarmują o zagrożeniach, a w przypadku otrzymania sygnału alarmowego do niezwłocznego, nie później niż w ciągu 15 minut wysłania grupy patrolowo- interwencyjnej celem sprawdzenia przyczyny jego powstania i odpowiedniej reakcji na zaistniałe zdarzenie; - Wykonywaniu pełnej kontroli działania systemu alarmowego wraz z potwierdzeniem przekazu informacji do stacji monitorowania alarmów w okresach raz na kwartał. W razie uszkodzenia naprawa powinna być zakończona w ciągu 36 godzin od chwili powiadomienia; - Przeprowadzaniu jeden raz w kwartale przeglądu i konserwacji instalacji alarmowej zainstalowanej w pomieszczeniach Zamawiającego; - Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody wynikłe z braku interwencji grupy monitoringowej w przypadku powiadomienia alarmem o zagrożeniu, a także za szkody wynikłe na skutek niesprawnego działania systemu monitoringu..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- UBEZPIECZENIE GMINY NOWOSOLNA
- "Usługi odbierania odpadów komunalnych z jednostek Miejskiego Centrum Medycznego "Górna" w Łodzi".
- 81/ZP/2024 Sukcesywna dostawa notesów dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Zakup samochodów osobowych nieoznakowanych segmentu D na potrzeby KWP w Łodzi
- Usługa utrzymania czystości w budynkach Sądu Rejonowego dla Łodzi-Widzewa w Łodzi
- Usługi pralnicze dla Aresztu Śledczego w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona obiektów Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu sp. z o. o.
- Zawarcie umowy na świadczenie usług ochroniarskich i portierskich obiektu zaplecza technicznego i magazynowego Zakładu Oczyszczania Miasta Sp. z o.o. w Mysłowicach w roku 2025
- Ochrona fizyczna osób i mienia w Prokuraturze Okręgowej w Przemyślu oraz w podległych jednostkach rejonowych.
- Usługa bezpośredniej ochrony fizycznej budynków, osób oraz mienia dla obiektów Prokuratury Okręgowej Warszawa-Praga w Warszawie i podległych Prokuratur Rejonowych w latach 2025 -2026
- Dozór oraz ochrony osób i mienia w hali Urania w Olsztynie
- Świadczenie usług w zakresie ochrony mienia i zapewnienia bezpieczeństwa na terenie składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Świętochłowicach w rejonie ul. Wojska Polskiego
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.