To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-13
Ogłoszenie nr 365775 - 2016 z dnia 2016-12-13 r.
Łącko: Remont infrastruktury drogowej na terenie Gminy Łącko w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 340100
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łącko, krajowy numer identyfikacyjny
49189242300000, ul.
Łącko
445,
33390
Łącko, państwo
Polska, woj.
małopolskie, tel.
18 41 40 710, faks
18 41 40 740, e-mail
j.lagos@lacko.pl; gmina@lacko.pl
Adres strony internetowej (URL): www.lacko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont infrastruktury drogowej na terenie Gminy Łącko w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):RIR.271.1.16.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z remontem infrastruktury drogowej na terenie Gminy Łącko w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych. 2. Zamówienie podzielone zostało na 5 opisanych poniżej części: 1) CZĘŚĆ 1: a)Remont drogi gminnej Zarzecze - Pod Sobel nr 291802 K w miejscowości Zarzecze w km 0+416 - 0+716; b) Remont drogi gminnej Zarzecze - Na Wyrobiska nr 291811 K w miejscowości Zarzecze w km 0+650-1+086 Zakres robót obejmuje remont drogi gminnej w tym: - wykonanie podbudowy, - wykonanie nawierzchni drogi bitumicznej - uzupełnienie i utwardzenie poboczy, 2) CZĘŚĆ 2: a) Remont drogi gminnej Zarzecze - Pod Sobel nr 291802 K w miejscowości Zarzecze w km 0+716 - 0+896; b) Remont drogi gminnej Zarzecze - Na Wyrobiska nr 291811 K w miejscowości Zarzecze w km 0+000-0+650 Zakres robót obejmuje remont drogi gminnej w tym: - wykonanie podbudowy, - wykonanie nawierzchni drogi betonowej - uzupełnienie i utwardzenie poboczy, 3) CZĘŚĆ 3: Remont drogi gminnej Zabrzeż- Na Działy nr 291933K w miejscowości Zabrzeż w km 0+802-1+702 Zakres robót obejmuje remont drogi gminnej w tym: - wykonanie podbudowy, - wykonanie nawierzchni drogi z płyt drogowych betonowych - uzupełnienie i utwardzenie poboczy, 4) CZĘŚĆ 4: Remont drogi gminnej Brzyna - Wierchy Do Łodzisk nr 291729 K w miejscowości Brzyna w km 0+025 - 1+076 Zakres robót obejmuje remont drogi gminnej w tym: - wykonanie podbudowy, - wykonanie nawierzchni drogi betonowej - uzupełnienie i utwardzenie poboczy, 1) CZĘŚĆ 5: Remont drogi gminnej Obidza -Zarzeka Wilcze nr 291641K w miejscowości Obidza w km 0+396-1+181 Zakres robót obejmuje remont drogi gminnej w tym: - wykonanie podbudowy, - wykonanie nawierzchni drogi betonowej - uzupełnienie i utwardzenie poboczy, Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót - Załącznik nr 6. 3. Podczas prowadzonych prac należy zapewnić dojście i dojazd do budynków, ograniczając do niezbędnego minimum uciążliwości spowodowane pracami budowlanymi. Należy zwrócić szczególną uwagę na wykonanie zasypek uzbrojenia podziemnego z materiału niewysadzinowego oraz ich solidne zagęszczenie (Is=1,0). Jest to warunek konieczny dla wykonania trwałej konstrukcji nawierzchni drogowej. Materiały z rozbiórki należy zakwalifikować jako gruz lub materiał nadający się do powtórnego użytku. Gruz zostanie wywieziony przez Wykonawcę z placu budowy do miejsca zutylizowania, a materiały nadające się do powtórnego użytku Wykonawca wywiezie z placu budowy w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Warunkiem rozpoczęcia realizacji robót jest przedstawienie przez Wykonawcę zatwierdzonego projektu czasowej organizacji ruchu. 4. Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania robót objętych przedmiotem zamówienia oraz ich odbioru w formie operatu kolaudacyjnego, pomiarów powykonawczych w zakresie uzgodnionym z Zamawiającym. 5. Wykonawca robót zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu pozytywnych protokołów potwierdzających bezusterkowy odbiór przez każdego zarządcę ew. wbudowanych w pasie drogowym mediów przebudowanych w ramach przedmiotowego zamówienia elementów infrastruktury technicznej znajdujących się w pasie drogowym. 6. Okres gwarancji jakości przedmiotu zamówienia - minimum 36 miesięcy, liczone od dnia podpisania Protokołu ostatecznego odbioru przedmiotu zamówienia. 7. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również: a) organizacja placu budowy, b) zabezpieczenie placu budowy przed dostępem osób trzecich, c) prowadzenie robót budowlanych zgodnie z zasadami Kodeksu Pracy oraz przy przestrzeganiu zasad bhp, ochrony zdrowia i środowiska oraz ochrony przeciwpożarowej, d) pokrycie kosztów zużycia energii elektrycznej i wody, e) pokrycie kosztów związanych z wyłączeniem lub uszkodzeniem mediów w trakcie prowadzonych robót budowlanych, f) pokrycie kosztów związanych z opracowaniem projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, g) pokrycie kosztów prób oraz wydatków związanych z organizacją końcowego odbioru technicznego robót budowlanych. 8. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: a) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: - roboty budowlane związane z wykonaniem nawierzchni b) Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności w zakresie jak wyżej, będą zatrudnieni na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy ( Dz. U. z 2014 r., poz.1502 ze zmianami) c) Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 5 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę/Podwykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa powyżej. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych . d) Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa powyżej w terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z punktem c) będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę oraz będzie skutkować naliczeniem kar umownych w wysokości określonej w załączonym do SIWZ wzorze umowy, a także zawiadomieniem Państwowej Inspekcji Pracy o podejrzeniu zastąpienia umowy o pracę z osobami wykonującymi pracę na warunkach określonych w art 22 § ustawy Kodeks Pracy, umową cywilnoprawną. e) Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia ww. osób przez cały okres realizacji wykonywanych przez nie czynności, w szczególności poprzez wezwanie do okazania dokumentów potwierdzających bieżące opłacanie składek i należnych podatków z tytułu zatrudnienia ww osób. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy. 9. Powyższy wymóg określony w pkt. 8 dotyczy również podwykonawców lub dalszych podwykonawców wykonujących wskazane wyżej prace ( art. 29 ust. 3a ustawy Pzp). Uwaga: 1. Wszędzie tam, gdzie w dokumentacji przetargowej opisując przedmiot zamówienia wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. 2.Zamawiający zaleca aby Wykonawcy przed złożeniem oferty dokonali wizji przyszłego terenu budowy. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień z wolnej ręki w trybie art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 ustawy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
45233140-2
Dodatkowe kody CPV:
45233220-7,
45111200-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Remont drogi gminnej Zarzecze - Pod Sobel nr 291802 K w miejscowości Zarzecze w km 0+416-0+716, Remont drogi gminnej Zarzecze - Na Wyrobiska nr 291811 K w miejscowości Zarzecze w km 0+650-1+086 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT163733.05 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 205798.89 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Remont drogi gminnej Zarzecze - Pod Sobel nr 291802 K w miejscowości Zarzecze 0+716 - 0+896; Remont drogi gminnej Zarzecze - Na Wyrobiska nr 291811 K w miejscowości Zarzecze w km 0+000-0+650 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT162497.68 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 186188.79 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Remont drogi gminnej Zabrzeż- Na Działy nr 291933K w miejscowości Zabrzeż w km 0+802-1+702 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT239004.60 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 215422.20 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Remont drogi gminnej Brzyna - Wierchy Do Łodzisk nr 291729 K w miejscowości Brzyna w km 0+025 - 1+076 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT224464.18 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 244186.37 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 5 | NAZWA: Remont drogi gminnej Obidza -Zarzeka Wilcze nr 291641K w miejscowości Obidza w km 0+396-1+181 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT168775.82 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 175871.55 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI ŁĄCKO
więcej: przetargi ŁĄCKO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.