Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-20
Kraków: Zakup wyposażenia dla modernizowanego Oddziału Chirurgii Ogólnej
Numer ogłoszenia: 365780 - 2009; data zamieszczenia: 20.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Miejski Specjalistyczny im. G. Narutowicza , ul. Prądnicka 35-37, 31-202 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 25 78 291, faks 012 25 78 292, 2578229.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.narutowicz.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wyposażenia dla modernizowanego Oddziału Chirurgii Ogólnej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Lampa operacyjna, respirator, pompy infuzyjne strzykawkowe, inhalator ultradźwiękowy, dozowniki do tlenu, materace p/odleży nowe, wózek transportowo-kąpielowy, wózek do transportu chorych w pozycji leżącej, wózek opatrunkowy, stolik zabiegowy, taborety, kozetka lekarska, stelaż na baseny i kaczki, krzesło z podłokietnikami, wieszak ścienny teleskopowy kroplówkowy, wieszak ubraniowy ścienny, lustra, ławko krzesła, wersalki, fotele, szafy, regały, biurka, stół, krzesła, kosze, fotele biurowe, żaluzje okienne, meble na wymiar -wg Załącznika Nr 1 i Nr 1A.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.70.00 - Lampy chirurgiczne 33.15.70.00 - Urządzenia do terapii gazowej i oddechowej 33.19.41.10 - Pompy infuzyjne 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 33.19.20.00 - Meble medyczne 33.19.10.00 - Urządzenia sterylizujące, dezynfekcyjne i higieniczne 39.70.00.00 - Sprzęt gospodarstwa domowego 39.10.00.00 - Meble 39.22.43.40 - Kosze 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.51.54.40 - Żaluzje pionowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 23.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 07.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. z 2007r. Dz. U. Nr 223, poz. 1655), spełniający warunki i wymagania określone w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1. Sytuacja podmiotowa wykonawcy: Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności. Wykonawca spełni warunek, jeżeli z dokumentów będzie wynikało, że wykonawca może prowadzić działalność w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. Natomiast jeżeli nie będzie posiadał takiego uprawnienia - nie spełni warunku. 2. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz dysponuje potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca spełni warunek jeżeli z dokumentów będzie wynikało, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, lub w okresie działalności - jeżeli jest krótszy niż trzy lata - należycie wykonał co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia i potwierdzi to np. referencjami. Natomiast nie spełni warunku, jeżeli będzie wynikało z dokumentów, że dostaw było mniej lub były wykonane nienależycie. 3. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. Warunek będzie spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. Nr 3 do SIWZ). 4. Wykonawca nie polega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Warunek będzie spełniony jeżeli wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. 5. Oferowane produkty są dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie Polski..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie z art. 22 i 24 - zał. nr 3. 3. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie (min. 2). 4. Oświadczenie, że oferowane produkty są dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie Polski oraz dokumenty o których mowa w załączniku Nr 1 i Nr 1A.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.narutowicz.krakow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział ds. Zamówień Publicznych i Umów 31-201 Kraków ul. Siemaszki 17.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2009 godzina 11:00, miejsce: siedziba Zamawiającego pokój nr: Sekretariat Dyrekcji.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1 - Lampa operacyjna.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: lampa operacyjna wg Załącznika Nr 1 i Nr 1A szt 1.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.70.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2 - Respirator.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Respirator wg Załącznika Nr 1 i Nr 1A 1 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.70.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3 - Pompy infuzyjne strzykawkowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pompy infuzyjne strzykawkowe wg Załącznika Nr 1 i Nr 1A 15 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.41.10-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4 - Inhalator ultradźwiękowy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Inhalator ultradźwiękowy wg Załącznika Nr 1 2 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.70.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5 - Dozowniki do tlenu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dozowniki do tlenu wg Załącznika Nr 1 5 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 6 - Materace przeciwodleżynowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materace przeciwodleżynowe wg Załącznika Nr 1 7 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet 7 - Wózek transportowo - kąpielowy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wózek transportowo - kąpielowy wg Załącznika Nr 1 i Nr 1A. 1 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet 8 - Wózek do transportu chorych w pozycji leżącej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wózek do transportu chorych w pozycji leżącej wg Załącznika Nr 1 1 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet 9 - Wózek opatrunkowy, stolik zabiegowy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wózek opatrunkowy, stolik zabiegowy wg Załącznika Nr 1.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet 10 - taborety.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Taborety wg Załącznika Nr 1.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet 11 - kozetka lekarska.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kozetka lekarska wg Załącznika Nr 1.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet 12 - Stelaż na baseny i kaczki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stelaż na baseny i kaczki wg Załącznika Nr 1.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.10.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet 13 - Krzesło z podłokietnikami.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Krzesło z podłokietnikami wg Załącznika Nr 1.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet 14 - Wieszak ścienny teleskopowy kroplówkowy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wieszak ścienny teleskopowy kroplówkowy wg Załącznika Nr 1.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet 15 - Wieszak ubraniowy ścienny, lustra.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wieszak ubraniowy ścienny, lustra wg Załącznika Nr 1.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.70.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet 16 - Ławkokrzesła.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ławkokrzesła wg Załącznika Nr 1.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet 17 - Wersalki, fotele.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wersalki, fotele wg Załącznika Nr 1.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Pakiet 18 - Szafy, regały, biurka.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szafy, regały, biurka wg Załącznika Nr 1.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Pakiet 19 - Stół i krzesła.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stół i krzesła wg Załącznika Nr 1.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Pakiet 20 - Kosze pedałowe ze stali nierdzewnej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kosze pedałowe ze stali nierdzewnej wg Załącznika Nr 1.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.43.40-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Pakiet 21 - Fotele biurowe obrotowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fotele biurowe obrotowe wg Załącznika Nr 1.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Pakiet 22 - Żaluzje okienne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Żaluzje okienne wg Załącznika Nr 1.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.54.40-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Pakiet 23 - Meble na wymiar do dyżurki lekarskiej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Meble na wymiar do dyżurki lekarskiej wg Załącznika Nr 1.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Roztwór stosowany w dostępach naczyniowych lub cewnikach naczyniowych
- Odtworzenie wiernej repliki istniejących żaluzji w hali kupieckiej Sukiennic w Krakowie.
- 40.2025 wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy specjalistycznej paszy hodowlanej dla myszy i szczurów laboratoryjnych na potrzeby Wydziału Biochemii, Biofizyki i Biotechnologii UJ
- DOSTARCZANIE LEKÓW WG 9 PAKIETÓW
- Opracowanie i wykonywanie multimedialnych materiałów dydaktycznych w postaci 20 filmów dydaktyczno-naukowych o tematyce związanej z treściami dydaktycznymi dla WIMiR DE-dzp.272-35/25
- Dostawa fabrycznie nowych części zamiennych do systemu oczyszczania spalin na potrzeby Zakładu Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli biurowych
- Dostawa mebli biurowych dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- 06/2025 Dostawa mebli wraz z montażem oraz dostawa krzeseł biurowych do Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. K. Jonschera w Łodzi
- Dostawa zamrażarek niskotemperaturowych, termomiksera i sprzętu medycznego w 4 pakietach
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu tj. kabiny do naświetleń promieniowaniem UVB, BIS do stanowiska do znieczulenia, USG dermatologicznego do badań skóry.
- Dostawa aparatu do laseroterapii.
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.