eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ciecierzyn › Zakup usług telekomunikacyjnych dla Lubelskiego Oddziału Regionalnego i podległych Biur Powiatowych Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-26

Ciecierzyn: Zakup usług telekomunikacyjnych dla Lubelskiego Oddziału Regionalnego i podległych Biur Powiatowych Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
Numer ogłoszenia: 365792 - 2012; data zamieszczenia: 26.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Lubelski Oddział Regionalny , Elizówka 65A, 21-003 Ciecierzyn, woj. lubelskie, tel. 081 7568810, faks 081 7563941.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna - Agencja płatnicza.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup usług telekomunikacyjnych dla Lubelskiego Oddziału Regionalnego i podległych Biur Powiatowych Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telekomunikacyjnych na rzecz Zamawiającego polegających na zapewnianiu łączności telefonicznej dla 1 traktu cyfrowego ISDN PRA (30B + D), 64 dostępów cyfrowych ISDN BRA 2B+D oraz 46 traktów analogowych znajdujących się w dyspozycji Zamawiającego. Wyszczególnienie numerów linii telefonicznych oraz lokalizacja zostanie określona w załączniku nr 1a, 1b i 1c do projektu umowy. 2. Świadczone w ramach niniejszej umowy powszechne usługi telekomunikacyjne będą obejmowały: a) połączenia lokalne, b) połączenia międzystrefowe, c) połączenia do sieci komórkowych, d) połączenia międzynarodowe, e) usługi faksowe, 3. Średni miesięczny czas połączeń obliczony na podstawie połączeń realizowanych w miesiącach styczeń - sierpień 2012 r. wynosi: a) lokalne 11 791,98 min b) międzystrefowe 2 346,77 min c) międzynarodowe 0 min d) do sieci komórkowych 14 312,88 min 4. Aktualnym podmiotem świadczącym usługi telekomunikacyjne dla Zamawiającego jest DID Sp. z o.o. z siedzibą przy ulicy Aleje Jerozolimskie 123A, 02-017 Warszawa. 5. Zakres obowiązków Wykonawcy w ramach świadczenia na rzecz Zamawiającego usług telekomunikacyjnych obejmuje: a) realizowanie usług połączeń telefonicznych przy wykorzystaniu stacjonarnego zakończenia sieci dostarczonego przez Wykonawcę, b) zastosowanie systemu dostępowego realizowanego łączem światłowodowym lub miedzianym oraz wykluczenie zastosowania bezprzewodowego systemu dostępowego np. radiolinii, c) dostarczenie sprzętu (np. typu modem) stanowiącego własność Wykonawcy do realizacji zadań wynikających z umowy oraz ponoszenie wszelkich kosztów związanych z jego ewentualnymi naprawami za wyjątkiem uszkodzeń wynikających bezpośrednio z winy Zamawiającego, d) wykluczenie połączeń telefonicznych realizowanych za pomocą sieci Internet, e) zachowanie istniejących i aktualnych numerów linii Zamawiającego, numerów MSN wraz z wybieraniem bezpośrednim wewnętrznych numerów DDI wymienionych w załącznikach, f) możliwość realizacji: -30 rozmów w jednym czasie dla traktu ISDN PRA, -2 rozmów w jednym czasie dla każdego traktu ISDN BRA, -1 rozmowy lub połączenia faksowego dla każdego łącza analogowego. g) dostarczanie bezpłatnie wraz z fakturą, szczegółowego wykazu wykonanych na rzecz Zamawiającego usług telekomunikacyjnych - zestawienie ilości wykonanych połączeń i łączny czas trwania połączeń - bez szczegółowego rozliczania każdego połączenia, h) dostarczanie bezpłatnie na żądanie w terminie 3 dni roboczych szczegółowego wykazu wykonanych na rzecz Zamawiającego usług telekomunikacyjnych, i) rozliczanie połączeń wychodzących bez opłaty początkowej, poprzez naliczanie sekundowe, które musi być przerwane w momencie rozłączenia się którejkolwiek ze stron, j) możliwość przekazywania połączeń, k) możliwość wykonywania połączeń na numery alarmowe, informacyjne i usługowe (np. 9226, 999) rozliczane w rachunku wybranego w tym postępowaniu Wykonawcy, l) możliwość korzystania z informacji o numerach abonentów na terenie Polski, m) możliwość dostępu do wybierania prefiksów innych operatorów, n) możliwość zablokowania dostępu do: -połączeń z numerami 020X, 030X, 040X i 070X - dotyczy wszystkich numerów objętych usługą, -połączeń z numerami 050X, 060X, 069X, 088X, 066X, 051X, 078X, 079X (połączenia do sieci komórkowych) - dot. linii PSTN, -064X (połączenia do sieci przywoławczych) - dotyczy wszystkich linii objętych usługą, -Połączeń na numery skrócone o charakterze informacyjnym i usługowym (SAUS, KAUS, MAUS) - dotyczy wszystkich linii objętych usługą, -wybierania prefiksu innych operatorów, o) możliwość zapewnienia bezpłatnego włączania/wyłączania oraz bezpłatnego świadczenia usług prezentacji numerów wychodzących (funkcja CLIP oraz funkcja CLIR), nie tylko dla numeru wiodącego wiązki, ale dla każdego numeru DDI włącznie, p) w ramach abonamentów dla zamawianych linii PSTN, ISDN 2B+D, ISDN 30B+D Zamawiający nie dopuszcza profili abonamentowych z pulą bezpłatnych minut, q) w przypadku przenoszenia przydzielonych numerów linii PSTN, ISDN 2B+D,numerów MSN, ISDN 30B+D oraz numerów DDI wymienionych w załącznikach 1a, 1b i 1c przy zmianie operatora, wyłoniony Wykonawca w niniejszym postępowaniu będzie zobowiązany pokryć wszelkie koszty z tym związane. 6. Szczegółowy zakres i warunki wykonywania powszechnych usług telekomunikacyjnych realizowanych na podstawie niniejszej umowy zostanie określony w przedstawionym przez Wykonawcę Regulaminie świadczenia usług telekomunikacyjnych, wydanym na podstawie ustawy Prawo Telekomunikacyjne (Ustawa z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo Telekomunikacyjne (Dz. U. Nr 171, poz. 1800)). 7. Regulamin będzie wiązał Strony umowy w zakresie, w jakim nie jest sprzeczny z umową oraz specyfikacją istotnych warunków zamówienia. 8. Zamawiający może zmienić rodzaj i zakres usług w poszczególnych lokalizacjach. a) W zależności od aktualnych potrzeb Zamawiającego, Zamawiający zastrzega sobie w trakcie realizacji umowy możliwość rezygnacji z części wykorzystywanych linii PSTN, ISDN2B+D i ISDN30B+D oraz numerów MSN i DDI. Zamawiający zastrzega sobie także możliwość zamawiania dodatkowych linii PSTN, ISDN2B+D i ISDN30B+D oraz numerów MSN i DDI. Wyłączenie lub uruchomienie linii nastąpi ze skutkiem od następnego miesiąca przypadającego po miesiącu, w którym nastąpiło stosowne zlecenie. Warunkiem powyższej zmiany jest w szczególności zbędność linii lub wzmożone zapotrzebowanie na dodatkowe linie przez Zamawiającego, b) Jeżeli w cennikach publikowanych przez Wykonawcę cena usługi (abonament, koszt połączenia lokalnego, międzystrefowego lub do sieci komórkowych) w ofercie publicznej będzie korzystniejsza niż w zawartej umowie, Zamawiający zastrzega sobie możliwość dopasowania kosztu abonamentu lub kosztu połączenia lokalnego, strefowego, międzystrefowego lub do sieci komórkowych do warunków korzystniejszych wynikających z aktualnych cenników Wykonawcy. Wykonawca jest zobowiązany do pisemnego poinformowania Zamawiającego o każdej zmianie cennika w trakcie obowiązywania umowy. Powyższa zmiana nastąpi zgodnie z procedurą przewidzianą w regulaminach Wykonawcy, c) W przypadku zmiany lokalizacji Biura Powiatowego ARiMR w Województwie Lubelskim lub Lubelskiego Oddziału Regionalnego ARiMR Wykonawca, za opłatą za przeniesienie linii zgodną z obowiązującym cennikiem Wykonawcy, przeniesie linie w miejsce wskazane przez Zamawiającego w nieprzekraczalnym terminie 30 dni od dnia wezwania przez Zamawiającego. W przypadku braku możliwości technicznych dotrzymania w/w terminu Wykonawca zapewni na okres nie dłuższy niż okres 60 dni rozwiązanie tymczasowe, zastępcze, mogące nie spełniać wymogów określonych w punkcie 5 lit. a), b), d) i f) umożliwiające normalne funkcjonowanie Zamawiającego w ramach nowej lokalizacji. Za zwłokę w przeniesieniu linii w stosunku do 30 dniowego oraz za przekroczenie 60 dniowego terminu tymczasowego, zastępczego rozwiązania Zamawiający będzie naliczał kary umowne w wysokości 100 zł brutto za każdy dzień zwłoki. Wymaga się, aby Wykonawca uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko oraz na koszt własny wszelkie istotne informacje, które mogą być niezbędne do przygotowania oferty. 9. Wszelkie opłaty instalacyjne leżą po stronie Wykonawcy. Inne koszty jednorazowe określa obowiązujący w chwili podpisania Umowy cennik wykonawcy. 10. Pozostałe istotne wymagania Zamawiającego co do przedmiotu zamówienia i realizacji umowy zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 4 do siwz. Zamówienie poniżej 130 000 euro..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • W zależności od aktualnych potrzeb Zamawiającego, Zamawiający zastrzega sobie także możliwość zamawiania dodatkowych linii PSTN, ISDN2B+D i ISDN30B+D oraz numerów MSN i DDI. Uruchomienie linii nastąpi ze skutkiem od następnego miesiąca przypadającego po miesiącu, w którym nastąpiło stosowne zlecenie. Warunkiem powyższej zmiany jest w szczególności wzmożone zapotrzebowanie na dodatkowe linie przez Zamawiającego. W przypadku zmiany lokalizacji Biura Powiatowego ARiMR w Województwie Lubelskim lub Lubelskiego Oddziału Regionalnego ARiMR Wykonawca, za opłatą za przeniesienie linii zgodną z obowiązującym cennikiem Wykonawcy, przeniesie linie w miejsce wskazane przez Zamawiającego w nieprzekraczalnym terminie 30 dni od dnia wezwania przez Zamawiającego. W przypadku braku możliwości technicznych dotrzymania w/w terminu Wykonawca zapewni na okres nie dłuższy niż okres 60 dni rozwiązanie tymczasowe, zastępcze, mogące nie spełniać wymogów określonych w rozdziale III w punkcie 5 lit. a), b), d) i f) umożliwiające normalne funkcjonowanie Zamawiającego w ramach nowej lokalizacji. Za zwłokę w przeniesieniu linii w stosunku do 30 dniowego oraz za przekroczenie 60 dniowego terminu tymczasowego, zastępczego rozwiązania Zamawiający będzie naliczał kary umowne w wysokości 100 zł brutto za każdy dzień zwłoki.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.21.00.00 - Usługi telefoniczne i przesyłu danych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie żąda

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie powyższego warunku Zamawiający uzna złożenie dokumentu potwierdzającego aktualny wpis Wykonawcy do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych, który jest prowadzony przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej w zakresie określonym w przepisach ustawy z dnia 21 lipca 2000 r. - Prawo Telekomunikacyjne (Dz. U. Nr 171, poz. 1800, z późn. zm.)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna spełnienie w/w warunku na podstawie oświadczenia zgodnego ze wzorem wg załącznika nr 2 do SIWZ. Zamawiający zastosuje kryterium spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna spełnienie w/w warunku na podstawie oświadczenia zgodnego ze wzorem wg załącznika nr 2 do SIWZ. Zamawiający zastosuje kryterium spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna spełnienie w/w warunku na podstawie oświadczenia zgodnego ze wzorem wg załącznika nr 2 do SIWZ. Zamawiający zastosuje kryterium spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna spełnienie w/w warunku na podstawie oświadczenia zgodnego ze wzorem wg załącznika nr 2 do SIWZ. Zamawiający zastosuje kryterium spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę) do podpisania oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem rejestracyjnym.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

a) Zmiana stawki / wartości brutto należności za usługę w związku ze zmianą obowiązującej stawki podatku VAT od towarów i usług. b) Jeżeli w cennikach publikowanych przez Wykonawcę cena usługi (abonament, koszt połączenia lokalnego, międzystrefowego lub do sieci komórkowych) w ofercie publicznej będzie korzystniejsza niż w zawartej umowie, Zamawiający zastrzega sobie możliwość dopasowania kosztu abonamentu lub kosztu połączenia lokalnego, strefowego, międzystrefowego lub do sieci komórkowych do warunków korzystniejszych wynikających z aktualnych cenników Wykonawcy. c) W zależności od aktualnych potrzeb Zamawiającego, Zamawiający zastrzega sobie w trakcie realizacji umowy możliwość rezygnacji z części wykorzystywanych linii PSTN, ISDN2B+D i ISDN30B+D oraz numerów MSN i DDI. Wyłączenie linii nastąpi ze skutkiem od następnego miesiąca przypadającego po miesiącu, w którym nastąpiło stosowne zlecenie. Warunkiem powyższej zmiany jest w szczególności zbędność linii u Zamawiającego. d) w przypadku zmiany przepisów prawa regulujących przedmiot zamówienia celem dostosowania zapisów umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Lubelski Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Elizówka 65A k/Lublina 21-003 Ciecierzyn Budynek A - pokój 006A.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.10.2012 godzina 09:30, miejsce: Lubelski Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Elizówka 65A k/Lublina 21-003 Ciecierzyn Kancelaria - budynek A (piętro I) pok. 104A..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie dopuszcza porozumiewania się drogą elektroniczną. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 Ustawy..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.