To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-12-15
Złocieniec: Dostawa materiałów i sprzętu biurowego. Znak postępowania: ZP/PN-D/11/2008
Numer ogłoszenia: 365909 - 2008; data zamieszczenia: 15.12.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 299777 - 2008r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 1696, ul. Czwartków 4, Złocieniec, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3637600, 3637700, faks 094 3637084.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wojskowa Jednostka Budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów i sprzętu biurowego. Znak postępowania: ZP/PN-D/11/2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa nowych materiałów i sprzętu biurowego na potrzeby Jednostki Wojskowej 1696 w Złocieńcu, szczegółowo wymienionych w Załączniku Nr 1 i Załączniku Nr 2 do specyfikacji o wartości szacunkowej mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne części (zadania) według Załącznika Nr 1 i Załącznika Nr 2 do specyfikacji, z których każda stanowi odrębną część przedmiotu zamówienia. 1.Wykonawca dostarczy materiały i sprzęt biurowy, będące przedmiotem zamówienia, które: a)odpowiadają wszystkim cechom i parametrom określonym w opisie przedmiotu zamówienia (Formularzu cenowym - Załącznik Nr 1, Nr 2 + Nr 2A); b)są fabrycznie nowe; c)posiadają nienaruszone cechy pierwotnego opakowania 2.Rozładunek i wniesienie przedmiotu zamówienia do wskazanego magazynu należą do obowiązków Wykonawcy. 3.Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego (innego niż podany z nazwy przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia) pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych w odniesieniu do asortymentu określonego przez Zamawiającego. Wskazanie przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia asortymentu z nazwy ma na celu określenie minimalnej jakości materiałów i sprzętu biurowego wymaganych przez Zamawiającego. 4.Koszty transportu ponosi Wykonawca. 5.Wykonawca zagwarantuje dostawy towaru własnym transportem na swój koszt i ryzyko, stosownie do potrzeb Zamawiającego i zgodnie z zapotrzebowaniem zgłoszonym przez Zamawiającego pisemnie lub faksem. 6.Wykonawca zobowiąże się dostarczać każdą partię towaru nie później niż w ciągu 2 dni od daty zgłoszenia zamówienia. 7.Wykonawca zagwarantuje dostawy każdej partii towaru do siedziby Zamawiającego (Jednostka Wojskowa 1696; ul. Czwartaków 4; 78-524 Złocieniec) -w godzinach od 8.00 do 14.30- w dniach roboczych (od poniedziałku do piątku) własnym transportem i na własny koszt i ryzyko, stosownie do potrzeb Zamawiającego i zgodnie z zapotrzebowaniem zgłoszonym przez Zamawiającego pisemnie lub faksem. 8.Ceny jednostkowe towaru będą stałe i nie zmienią się w okresie trwania umowy. 9.Należność za dostarczony towar płatna będzie przelewem z rachunku bankowego Zamawiającego w terminie 30 dni od dnia dostarczenia towaru wraz z oryginałem faktury VAT. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 1. Przedmiot zamówienia został podzielony przez Zamawiającego na 2 części (zadania). 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na następujące części zamówienia opisane następująco: Część 1 - Materiały i sprzęt biurowy dla Pionu Szkolenia -wg Załącznika Nr 1 do SIWZ 1)Wykonawca dostarczy materiały i sprzęt biurowy, będące przedmiotem zamówienia, które: a)odpowiadają wszystkim cechom i parametrom określonym w opisie przedmiotu zamówienia (Formularzu cenowym - Załącznik Nr 1); b)są fabrycznie nowe; c)posiadają nienaruszone cechy pierwotnego opakowania 2)Termin przydatności towaru stanowiącego przedmiot zamówienia nie może być krótszy niż 6 miesięcy od daty dostawy. 3)Zamawiający wymaga, aby kleje, foliopisy, długopisy i pisaki były nowe, tj. rok produkcji 2008. 4)Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany asortymentu w ramach zawartej umowy i kwoty. Część 2 - Sprzęt biurowy (kserokopiarki) dla Służby Uzbrojenia i Elektroniki - wg Załącznika Nr 2 do SIWZ 1)Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i instalacja, wraz z pierwszym uruchomieniem i przeprowadzeniem szkolenia z zakresu użytkowania przedmiotu zamówienia (kserokopiarek). 2)Wykonawca dostarczy sprzęt biurowy, będący przedmiotem zamówienia, który: a)odpowiada wszystkim cechom i parametrom określonym w opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik Nr 2 i Załącznik Nr 2A ); b)jest fabrycznie nowy; c)posiada nienaruszone cechy pierwotnego opakowania 3)Okres gwarancji na zaoferowany przez Wykonawcę sprzęt nie może być krótszy niż 24 miesiące od daty dostawy. 4)W ramach realizacji zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do: a)przywozu oraz wniesienia urządzeń do siedziby Zamawiającego; b)rozpakowania i podłączenia do sieci zasilającej; c)uruchomienia i wykazania poprawności działania; d)przeszkolenia pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi dostarczonego towaru; e)przekazania Zamawiającemu szczegółowych instrukcji obsługi sporządzonych w języku polskim oraz kart gwarancyjnych dla każdego dostarczonego urządzenia 5)Dostarczony fabrycznie nowy przedmiot zamówienia (kserokopiarki), po instalacji powinien być gotowy do pracy i posiadać wszelkie niezbędne do właściwego korzystania instrukcje i certyfikaty w języku polskim. 6)Wszystkie wskazane nazwy urządzeń należy rozumieć jako określenie minimalnych parametrów technicznych i standardów jakościowych. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego - o parametrach nie niższych niż zamawiany sprzęt (zgodnie z Załącznikiem Nr 2A-Parametry techniczne), pod warunkiem iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych w odniesieniu do asortymentu określonego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia i opisie parametrów technicznych(określonych w Załączniku Nr 2A do Formularza cenowego). Na Wykonawcy ciąży obowiązek udowodnienia, iż proponowane urządzenie jest równoważne do wymaganego (wskazanego) przez Zamawiającego. 7)Wszystkie towary, będące przedmiotem zamówienia, powinny odpowiadać co do jakości wymogom towarów dopuszczonych do obrotu i stosowania oraz spełniać parametry techniczne ujęte w Załączniku Nr 2A(parametry techniczne). 3.Wykonawca może złożyć oferty częściowe na wszystkie części zamówienia. 4. W ramach poszczególnych części zamówienia (zadań) nie dopuszcza się składania ofert częściowych. 5.Oferta musi być kompletna w zakresie poszczególnych części zamówienia. Nieuwzględnienie w danej części, na którą składana jest oferta, chociażby jednej z zamawianych pozycji asortymentowych spowoduje odrzucenie oferty w tej części..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli 30.12.00.00 - Urządzenia fotokopiujące i do druku offsetowego 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.12.30.00 - Maszyny biurowe i przemysłowe 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury 22.99.30.00 - Papier fotoczuły, termoczuły lub termograficzny i tektura 24.91.00.00 - Kleje 39.24.00.00 - Wyroby nożownicze 37.82.23.00 - Kredy .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 53097.42 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Materiały i sprzęt biurowy dla Pionu Szkolenia
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.12.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PARTNER IKA 90 IWONA STEMPIEŃ KRZYSZTOF STEMPIEŃ SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
PARTNER IKA 90 IWONA STEMPIEŃ KRZYSZTOF STEMPIEŃ SPÓŁKA JAWNA
- PARTNER IKA-90 Sp.j Iwona Stempień, Krzysztof Stempień, ul. Kamieńska 23, 72-300 GRYFICE, kraj/woj. zachodniopomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 23198.42
- Oferta z najniższą ceną: 23198.42 oferta z najwyższą ceną: 28382.26
- Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Sprzęt biurowy (kserokopiarki) dla Służby Uzbrojenia i Elektroniki.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.12.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- HICOPY SZCZECIN s.c. J.Dankiewicz S.Bereś, ul. Bankowa 32, 72-010 POLICE, kraj/woj. zachodniopomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 29899.00
- Oferta z najniższą ceną: 29899.00 oferta z najwyższą ceną: 41530.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZŁOCIEŃCA
- "Świadczenie usług zw. z zimowym utrzymaniem czystości na drogach, chodnikach i parkingach w zakresie odśnieżania i zwalczania gołoledzi na terenie gm. Złocieniec w roku w okresie I-III, XI-XII 2025"
- "Świadczenie usług cateringowych dla dzieci w wieku od ukończonego 20 tygodnia do 3 roku życia w Żłobku w Złocieńcu."
więcej: przetargi w Złocieńcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów, pomocy dydaktycznych i wyposażenia na potrzeby realizacji projektu edukacyjnego pn. "Szkoła marzeń"
- Dostawa materiałów biurowych i informatycznych oraz druków medycznych dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu
- Dostawa materiałów biurowych oraz papieru dla Małopolskiego Oddziału Regionalnego i Biur Powiatowych ARiMR w województwie małopolskim.
- Dostawa wyrobów do zabiegów RIRS, ureterorenoskopu giętkiego cyfrowego wielorazowego, koszulek dostępu moczowodowego do giętkich ureterorenoskopów z funkcją odsysania (...) w podziale na 24 części.
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych.
- Dostawa artykułów spożywczych, środków czystości, chemii basenowej oraz artykułów biurowych do Miejskiego Zespołu Szkół w Wysokiem Mazowieckiem.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.