Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-15
Przysucha: Dostawa sprzętu medycznego dla SP ZZOZ w Przysusze
Numer ogłoszenia: 365913 - 2008; data zamieszczenia: 15.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Przysusze , Aleja Jana Pawła II 9A, 26-400 Przysucha, woj. mazowieckie, tel. 048 3833505, faks 048 3833504.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzzoz-przysucha.internetdsl.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego dla SP ZZOZ w Przysusze.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest zakup i dostawa do siedziby Zamawiającego sprzętu medycznego zgodnie z wymaganymi parametrami technicznymi: Aparat do elektroterapii - 1 kpl.- kod CPV 33155000-1 (zał. Nr 1) Perymetr - 1 kpl. - kod CPV 33100000-1 (zał. Nr 4) Aparat do wykonywania zabiegów terapii ultradźwiękowej i skojarzonej - 1 kpl. kod CPV 33155000-1 (zał. Nr 2) Cyfrowy system do badań EEG -1 kpl. - kod CPV 33121100-5 (zał. Nr 3) Autorefraktometr z keratometrem - 1 kpl.- kod CPV 33122000-1 (zał. Nr 5) Tonometr aplanacyjny do lampy - 1 kpl. - kod CPV 33100000-1 (zał. Nr 6) Audiometr - 1 kpl. kod CPV 33121400-8 (zał. Nr 7) 2. Parametry opisane w zał. nr 1 do 7 do formularza ofertowego jako wymagane parametry techniczne dla określonego typu sprzętu medycznego stanowią wymagania graniczne, których niespełnienie spowoduje odrzucenie oferty. 3. Zamawiający ma prawo do sprawdzenia wiarygodności podanych przez wykonawcę parametrów technicznych we wszystkich dostępnych źródłach w tym również poprzez zwrócenie sie do wykonawcy o złożenie dodatkowych wyjaśnień. 4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 5. Opis przedmiotu zamówienia wg CPV - zgodnie z art.30 ust.7 ustawy PZP. 6. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 7. Przedmiot zamówienia opisano w sposób nie utrudniający uczciwej konkurencji, zgodnie z postanowieniami art.29 ust.2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 8. Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej. 9. Termin wykonania zamówienia do dnia 15.01.2009r. 10. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.50.00 - Przyrządy do fizykoterapii 33.12.11.00 - Elektroencefalografy 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 33.12.20.00 - Sprzęt oftalmologiczny 33.12.14.00 - Audiometry .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.01.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki określone w art.22 ust.1 ustawy PZP i nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP (treść wymienionych artykułów uwzględniają załączniki nr 9 i 10 do niniejszej specyfikacji). 2. Podstawę oceny czy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia stanowią oświadczenia i dokumenty wymienione w rozdz. IV niniejszej SIWZ, które wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty. 3. Zakres dokumentów, jakich zamawiający żąda dla potwierdzenia spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu, pozostaje w zgodności z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. 2006, Nr 87, poz. 605). 4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia , niespełna..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz (Oferta) - według wzoru przedstawionego w załączniku nr 8 do SIWZ, 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - według załącznika nr 9 do SIWZ (treść oświadczenia zgodna z art.22 ust.1 ustawy), 3. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - według załącznika nr 10 do SIWZ (treść oświadczenia zgodna z art.24 ustawy PZP), 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego (albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby) w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4-8 ustawy PZP, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego) potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, albo zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzzoz-przysucha.internetdsl.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SPZZOZ w Przysusze, Aleja Jana Pawła II 9A,
26-400 Przysucha.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria w SPZZOZ w Przysusze, Aleja Jana Pawła II 9A, 26-400 Przysucha.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Aparat do elektroterapii.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie z SIWZ z zał. nr 1.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.50.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.01.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Aparat do wykonywania zabiegów terapii ultradźwiękowej i skojarzonej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie z SIWZ i zał. nr 2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.50.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.01.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Cyfrowy system do badań EEG.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie z SIWZ i zał. nr 3.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.11.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.01.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Perymetr.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie z SIWZ i zał. nr 4.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.01.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Autorefraktometr z keratometrem.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie z SIWZ i zał. nr 5.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.20.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.01.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Tonometr aplanacyjny do lampy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie z SIWZ i zał. nr 6.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.01.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Audiometr.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie z SIWZ i zał. nr 7.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.14.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.01.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI PRZYSUCHA
- Przebudowa drogi Gminnej nr 330920W w Janikowie
- Sukcesywne dostawy produktów leczniczych, materiałów opatrunkowych i innych materiałów do Działu Farmacji SPZZOZ w Przysusze
- Dostawa zestawów jednolitego ubioru oraz wyposażenia specjalistycznego służącego do realizacji programu szkolenia w Oddziałach Przygotowania Wojskowego
- Zakup w 2025r. paliw do samochodów PZDP Przysucha
więcej: przetargi PRZYSUCHA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- Zakup echokardiografu
- DOSTAWA ULTRADŹWIĘKOWEGO ASPIRATORA TKANEK Z WYPOSAŻENIEM
- Dostawa sprzętu medycznego dla zespołów ratownictwa medycznego OCRM w Opolu
- Dostawa automatycznego systemu do identyfikacji (ID) i określania lekowrażliwości (AST) drobnoustrojów oraz systemu do genetycznej diagnostyki zakażeń
- DOSTAWY SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.