Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2016-12-13
Og³oszenie nr 365963 - 2016 z dnia 2016-12-13 r.
Tarnów: Dostawy szwów chirurgicznych, podwi±zek
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczny Szpital im. Edwarda Szczeklika, krajowy numer identyfikacyjny
31340800000, ul.
ul. Szpitalna
13,
33100
Tarnów, woj.
ma³opolskie, pañstwo
Polska, tel.
14 63 10 341, e-mail
zamowienia@ssz.tar.pl, faks
146 310 337.
Adres strony internetowej (URL): www.ssz.tar.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
tak
www.ssz.tar.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
www.ssz.tar.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Za po¶rednictwem operatora pocztowego, osobi¶cie lub za po¶rednictwem pos³añca do Budynku Dyrekcji (Budynek A) , pokój nr 11
Adres:
33-100 Tarnów, ul.Szpitalna 13
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawy szwów chirurgicznych, podwi±zek
Numer referencyjny: AE/ZP-27-95/16
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Dostawy szwów chirurgicznych, podwi±zek dla Specjalistycznego Szpitala im.E.Szczeklika w Tarnowie. Zamawiaj±cy podzieli³ przedmiot zamówienia na 4 Pakiety. Zakres rzeczowy ujêty w Pakietach nr 1-4 oraz parametry okre¶la Formularz Cenowy stanowi±cy Za³±cznik Nr 1 do SIWZ
II.5) G³ówny kod CPV: 33.14.11.00 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwi±zki
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
Okres w miesi±cach: 12
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w powy¿szym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w powy¿szym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w powy¿szym zakresie.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
nie
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
nie
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
W celu potwierdzenia spe³niania przez oferowane dostawy wymagañ okre¶lonych przez Zamawiaj±cego, Wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ na wezwanie Zamawiaj±cego dokonane przed udzieleniem zamówienia nastêpuj±ce o¶wiadczenie: 1.O¶wiadczenie, i¿ Wykonawca posiada niezbêdne dokumenty dopuszczaj±ce oferowany w zakresie Pakietów Nr 1-4 asortyment do obrotu i u¿ywania na terenie RP, zgodnie z ustaw± o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (Dz.U. z 2015r. poz.876 z pó¼n.zm.), które przed³o¿y Zamawiaj±cemu na ka¿de ¿±danie (wed³ug Za³±cznika Nr 4 do SIWZ). O¶wiadczenie, o którym mowa wy¿ej aktualne na dzieñ jego z³o¿enia Wykonawca z³o¿y w wyznaczonym przez Zamawiaj±cego terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)UWAGA. Zamawiaj±cy informuje, i¿ o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, o którym mowa w pkt.III.3 og³oszenia, ze wzglêdu na fakt, ¿e Zamawiaj±cy nie okre¶la warunków udzia³u w postêpowaniu dotyczy tylko o¶wiadczenia o niepodleganiu wykluczeniu. 1. W celu wstêpnego potwierdzenia, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu w postêpowaniu Wykonawca jest zobowi±zany za³±czyæ do oferty : 1.1. O¶wiadczenie Wykonawcy (wed³ug Za³±cznika Nr 2 do SIWZ) w zakresie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego w og³oszeniu o zamówieniu i SIWZ 2. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu na podstawie art.24 ust.1 pkt.23 ustawy Wykonawca jest zobowi±zany do z³o¿enia nastêpuj±cego o¶wiadczenia: 2.1. O¶wiadczenia Wykonawcy o przynale¿no¶ci albo braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej (wed³ug Za³±cznika Nr 3 do SIWZ). O¶wiadczenie, o którym mowa wy¿ej Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, Wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym Wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) nie
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu: nie
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Dla Pakietów Nr 1 i 3 - Cena brutto | 60 |
Dla Pakietów Nr 1 i 3 - Termin realizacji zamówienia - dotyczy dostaw zwyk³ych | 15 |
Dla Pakietów Nr 1 i 3 - Termin realizacji reklamacji | 5 |
Dla Pakietów Nr 1 i 3 - Parametry techniczne | 20 |
Dla Pakietów Nr 2 i 4 - Cena brutto | 60 |
Dla Pakietów Nr 2 i 4 - Termin realizacji zamówienia - dotyczy dostaw zwyk³ych | 30 |
Dla Pakietów Nr 2 i 4 - Termin realizacji reklamacji | 10 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Z uwzglêdnieniem punktu XIV.6 SIWZ oraz art.144 ust.1 pkt.1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych zmiany umowy w stosunku do tre¶ci z³o¿onej oferty s± dopuszczalne w nastêpuj±cych okoliczno¶ciach: a)zmian wynikaj±cych z przekszta³ceñ w³asno¶ciowych, b)zmian organizacyjno - technicznych, zmiany adresu, zmiany banku obs³uguj±cego Wykonawcê lub Zamawiaj±cego, c)wprowadzenia zamienników np. w przypadku zakoñczenia, wstrzymania, wznowienia produkcji lub wycofania z obrotu przez odpowiednie organy, producenta, przy czym cena zamiennika nie mo¿e byæ wy¿sza ni¿ cena oferowanego przedmiotu zamówienia, d)zast±pienia przedmiotu umowy w czê¶ci lub w ca³o¶ci produktem o lepszych parametrach, przy czym cena tego produktu nie mo¿e byæ wy¿sza ni¿ cena oferowanego przedmiotu zamówienia, e)zmiany numerów katalogowych produktu, f)zmian wielko¶ci opakowania oraz wynikaj±cych z tej zmiany ilo¶ci opakowañ z zachowaniem zasady proporcjonalno¶ci w stosunku do ceny zawartej w umowie, g)obni¿enia ceny, h)w przypadku braku mo¿liwo¶ci pozyskania produktu bêd±cego przedmiotem umowy na skutek okoliczno¶ci, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialno¶ci, nawet przy zachowaniu nale¿ytej staranno¶ci, pod warunkiem dostarczenia zamiennika, przy czym cena zamiennika nie mo¿e byæ wy¿sza od ceny oferowanego przedmiotu zamówienia, i)w przypadku zaprzestania produkcji lub wycofania z obrotu produktu bêd±cego przedmiotem umowy na podstawie decyzji w³a¶ciwych w³adz, j)zmiany terminu wa¿no¶ci przedmiotu zamówienia w wyj±tkowych sytuacjach,w okoliczno¶ciach korzystnych dla Zamawiaj±cego i za jego zgod±, k)zmiana nazwy handlowej produktu dokonanej przez producenta z zachowaniem sk³adu produktu. 2.Wskazane w pkt.1 okoliczno¶ci uzasadniaj±ce zmianê umowy, bêd± skutkowa³y zmian± umowy w nastêpuj±cym zakresie: a)okoliczno¶ci wskazane w pkt.1 lit. a) i b) - wówczas w razie konieczno¶ci umowa zostanie dostosowana do ww. przekszta³ceñ w³asno¶ciowych, b)okoliczno¶ci wskazane w pkt.1 lit.c) - k) - wówczas w razie konieczno¶ci umowa zostanie zmieniona w zakresie jednego lub ³±cznie wszystkich elementów wskazanych w za³±czniku okre¶laj±cym zakres rzeczowy przedmiotu umowy tj. w szczególno¶ci w zakresie: numeru katalogowego, nazwy producenta, ceny jednostkowej, nazwy handlowej, wielko¶ci opakowania. 3.Wszelkie zmiany i uzupe³nienia do niniejszej umowy wymagaj± formy pisemnego aneksu, podpisanego przez obie strony, pod rygorem niewa¿no¶ci, z wy³±czeniem przypadków okre¶lonych w pkt.1 lit c, g, h oraz j.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 22/12/2016, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> Jêzyk polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
1.Wykonawca za³±czy do oferty: 1.1 Wype³niony i podpisany Za³±cznik Nr 1 do SIWZ okre¶laj±cy wymagane i oferowane parametry przedmiotu zamówienia. 1.2 Próbki asortymentu ujêtego w: Pakiecie nr 1 - po jednej saszetce z pozycji: 1, 2, 3, 4, 6, 8, 10, 12, Pakiecie nr 3 - po jednej saszetce z pozycji: 1 Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca oznaczy³ za³±czone do oferty próbki numerem pakietu oraz pozycji, której dotycz±. Próbki podczas badania ulegn± zu¿yciu i zniszczeniu. Za³±czone do oferty próbki z Pakietu Nr 1 i 3 winny byæ oryginalnie zapakowane i oznaczone identycznie z oznaczeniami przedmiotu zamówienia, który bêdzie dostarczany Zamawiaj±cemu w przypadku wyboru oferty. 1.3.O¶wiadczenie, ¿e Wykonawca zamierza zrealizowaæ zamówienie si³ami w³asnymi (z³o¿one w pkt.V.1 Formularza Ofertowego), a w przypadku powierzenia czê¶ci zamówienia podwykonawcom nale¿y (w pkt.V.2 Formularza Ofertowego) wskazaæ czê¶æ zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom oraz podaæ firmy tych podwykonawców. 1.4.O¶wiadczenie, ¿e Wykonawca zapozna³ siê z tre¶ci± specyfikacji, nie wnosi co do niej zastrze¿eñ i akceptuje ogólne warunki umowy ujête w niniejszej specyfikacji (z³o¿one w pkt.V.3 i 4 Formularza Ofertowego). 1.5.W przypadku podmiotów wystêpuj±cych wspólnie nale¿y za³±czyæ pe³nomocnictwo osoby (osób) do reprezentowania w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. W przypadku, gdy Wykonawca do³±cza do oferty kopiê jakiego¶ dokumentu, za wyj±tkiem o¶wiadczeñ, winna byæ ona po¶wiadczona "za zgodno¶æ z orygina³em" odpowiednio przez Wykonawcê, wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie dokumentów, które ka¿dego z nich dotycz±. Po¶wiadczenie za zgodno¶æ z orygina³em nastêpuje w formie pisemnej lub w formie elektronicznej. 3. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, wymagane w niniejszym postêpowaniu o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt. IV.1.2.1 SIWZ w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia oraz dokumenty wymienione w pkt IV.1.3.1 SIWZ musz± byæ z³o¿one przez ka¿dy podmiot. Pozosta³e dokumenty i o¶wiadczenia przez podmioty wystêpuj±ce wspólnie, a oferta musi byæ podpisana przez pe³nomocnika, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
Czê¶æ nr: 1
Nazwa: Pakiet Nr 1 - Plecionkowy, powlekany, syntetyczny szew wch³anialny, ja³owy z ig³± odporn± na z³amanie trwale po³±czon± z nitk±, okres wch³aniania do 70 dni, okres podtrzymywania tkanek min. 28 dni
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Dostawy plecionkowych , powlekanych, syntetycznych szwów wch³anialnych , ja³owych z ig³ami odpornymi na z³amanie trwale po³±czonymi z nitk±, okres wch³aniania do 70 dni, okres podtrzymywania tkanek min. 28 dni, w ilo¶ciach i o parametrach okre¶lonych w poz. 1-25 w Za³±czniku Nr 1 do SIWZ - Formularzu cenowym
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33141100-1
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena brutto | 60 |
Termin realizacji zamówienia - dotyczy dostaw zwyk³ych | 15 |
Termin realizacji reklamacji | 5 |
Parametry techniczne | 20 |
Czê¶æ nr: 2
Nazwa: Pakiet Nr 2 - Szew syntetyczny, wch³anialny, pleciony, powlekany, okres wch³aniania do 70 dni
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Dostawy szwów syntetycznych, wch³anialnych, plecionych, powlekanych, okres wch³aniania do 70 dni w ilo¶ciach i o parametrach okre¶lonych w poz. 1 w Za³±czniku Nr 1 do SIWZ - Formularzu cenowym
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33141100-1
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena brutto | 60 |
Termin realizacji zamówienia - dotyczy dostaw zwyk³ych | 30 |
Termin realizacji reklamacji | 10 |
Czê¶æ nr: 3
Nazwa: Pakiet Nr 3 - Szew wch³anialny do zamkniêcia kikuta pochwy w laparoskopii, okres wch³aniania 90-110 dni
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Dostawy szwów wch³anialnych do zamkniêcia kikuta pochwy w laparoskopii, okres wch³aniania 90-110 dni, w ilo¶ciach i o parametrach okre¶lonych w poz. 1 w Za³±czniku Nr 1 do SIWZ - Formularzu cenowym
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33141100-1
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena brutto | 60 |
Termin realizacji zamówienia - dotyczy dostaw zwyk³ych | 15 |
Termin realizacji reklamacji | 5 |
Parametry techniczne | 20 |
Czê¶æ nr: 4
Nazwa: Pakiet Nr 4 - Materia³y wspomagaj±ce gojenie ran
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Dostawy materia³ów wspomagaj±cych gojenie ran - plastrów chirurgicznych, w ilo¶ci i o parametrach okre¶lonych w poz. 1 w Za³±czniku Nr 1 do SIWZ - Formularzu cenowym
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33141100-1
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena brutto | 60 |
Termin realizaji zamówienia - dotyczy dostaw zwyklych | 30 |
Termin realizacji reklamacji | 10 |
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Dostawy igie³ do biopsji mammotomicznej i innych niezbêdnych akcesoriów wraz z dzier¿aw± zamkniêtego systemu do wykonywania biopsji mammotomicznej pod kontrol± USG
- Sukcesywna dostawa resuscytatorów dla potrzeb Powiatowej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Tarnowie.
- Dostawy: fartuchów chirurgicznych i ubrañ operacyjnych wielokrotnego u¿ytku oraz obuwia na sale operacyjne
- Dostawa artyku³ów ¿ywno¶ciowych do Specjalnego O¶rodka Szkolno - Wychowawczego w Tarnowie w 2025 roku
- Ubezpieczenie odpowiedzialno¶ci cywilnej, mienia oraz ubezpieczenia komunikacyjne Miejskiego Przedsiêbiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Tarnowie.
- Pe³nienie nadzoru inwestorskiego na zadanie pn. "Rozbudowa drogi krajowej nr 73 na odcinku od km 129+872,05 do km 130+342,05 w m. Tarnów"
wiêcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostaw± nici chirurgicznych wch³anialnych i niewch³anialnych oraz innych materia³ów wykorzystywanych na Bloku Operacyjnym (z podzia³em na 14 zadañ)
- "Dostawa opatrunków i materia³ów szewnych do Apteki Szpitalnej na potrzeby "Pro-Medica" w E³ku Sp. z o.o.
- Produkty lecznicze.
- Kupno - powy¿ej 750 000 euro.
- Produkty lecznicze: 420 085 euro, odczynniki: 56 835 euro, ¶rodki antyseptyczne i dezynfekcyjne: 22 240 euro, cement: 14 426 euro.
- produkty lecznicze: 681 669.42 EURO, odczynniki: 104642.30 EURO, ¶rodki antyseptyczne i dezynfekcyjne 46628.69 EURO, cementy 24176.57 EURO.
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.