Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-07-13
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Węgliniec: dowóz uczniów do szkół podstawowych i gimnazjów na terenie gminy Węgliniec Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Burmistrz Gminy i Miasta Węgliniec, do kontaktów: Agata Adamczyk, ul. Sikorskiego 3, 59-940 Węgliniec, woj. dolnośląskie, tel. 075 7711435, fax 075 7712551, e-mail: wegliniec@wegliniec.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.wegliniec.pl Adres profilu nabywcy (URL): - Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): - Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dowóz uczniów do szkół podstawowych i gimnazjów na terenie gminy Węgliniec. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 2. Główne miejsce świadczenia usług: ZADANIE 1 - obwód szkoły podstawowej i gimnazjum w Węglińcu ZADANIE 2 - obwód szkoły podstawowej i gimnazjum w Ruszowie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi transportowe przy użyciu autobusów szkolnych. ZADANIE NR 1 - Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Węglińcu. Średnioroczna liczba dowożonych uczniów - 190, ZADANIE NR 2 - Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Ruszowie. Średnioroczna liczba dowożonych uczniów - 120, 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: - 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 60.11.31.00 - Usługi transportowe świadczone przy użyciu autobusów szkolnych Kod CPV wg słownika 2008: 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przedmiotem zamówienia są usługi transportowe przy użyciu autobusów szkolnych. ZADANIE NR 1 - Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Węglińcu. Średni dzienny limit km - 194,1 - tylko w dni nauki szkolnej plus tzw. dowóz dodatkowy - jeden raz w tygodniu - 40 km.Uczniowie są dowożeni do Węglinca z Czerwonej Wody, Zielonki i Starego Węglińca ZADANIE NR 2 - Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Ruszowie. Dzienny limit km - 203 - tylko w dni nauki szkolnej plus tzw. dowóz dodatkowy - jeden raz w tygodniu - 62 km. Uczniowie są dowożeni do Ruszowa z: Jagodzina, Polany, Piasecznej, Okrąglicy, Kościelnej Wsi, Starego Węglińca. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 01.09.2006; lub data zakończenia: 30.06.2010
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 1.Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: ZADANIE NR 1 - 3.500,00 PLN ZADANIE NR 2 - 3.500,00 PLN 2.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert. W przypadku przelewu termin ten dotyczy faktycznego wpływu środków na konto Zamawiającego nr 41 8382 0001 2600 0648 3000 0070, 3.Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45,ust. 6 ustawy. 4.Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: \Wadium - przetarg na____\. W pozostałych przypadkach wymagane jest dołączenie oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokument ten musi zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 5.Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1.Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Warunek ten spełniają wykonawcy, którzy w przedmiocie prowadzonej działalności (odpis z KRS lub Ewidencji działalności Gospodarczej ) maja zapis dotyczący możliwości wykonania przedmiotu zamówienia. 1.2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie 1.3.dysponują potencjałem technicznym Warunek ten spełniają wykonawcy, którzy wykażą, iż do wykonania przedmiotu zamówienia użyją co najmniej następującego sprzętu: 1.3.1.ZADANIE NR 1 -2 autobusy po minimum 36 miejsc każdy 1.3.2.ZADANIE NR 2 - 2 autobusy po minimum 36 miejsc każdy 1.4. Wykażą, iż zamówienie będzie realizowane przy zaangażowaniu następujących osób, tj. iż przy wykonaniu usługi zostaną zatrudnione (forma zatrudnienia dowolna) następujące osoby: 1.4.1.ZADANIE NR 1; a)co najmniej 2 kierowców z kwalifikacjami wymaganymi przepisami ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (tj. Dz.U. z 2004r. Nr 204, poz. 2088) b)co najmniej dwie osoby z kwalifikacjami do sprawowania opieki nad uczniami podczas dojazdu do i ze szkoły (podczas wsiadania, wysiadania i podczas jazdy autobusem) 1.4.2.ZADANIE NR 2 : a)co najmniej 2 kierowców z kwalifikacjami wymaganymi przepisami ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (tj. Dz.U. z 2004r. Nr 204, poz. 2088) b)co najmniej dwie osoby z kwalifikacjami do sprawowania opieki nad uczniami podczas dojazdu do i ze szkoły (podczas wsiadania, wysiadania i podczas jazdy autobusem) 1.5.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.6.nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.Spełnienie warunków, o których mowa w punkcie 1, następuje na podstawie oświadczeń oraz dokumentów złożonych przez Wykonawcę. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1.Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ; W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, oświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot. 1.2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, stwierdzający stan prawny, miejsce rejestracji, charakter prowadzonej działalności, osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 1.3.Wypis z licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób 1.4.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 1.5.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.6.Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.7.Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.8.Wykaz niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia sprzętu jakim dysponuje Wykonawca -wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ 1.9.Wykaz osób przewidzianych do realizacji niniejszego zamówienia według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień przez kierowców 1.10.Opis realizacji zamówienia w sytuacjach awaryjnych, 2.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo dla wykonawcy, który będzie reprezentował podmioty występujące wspólnie oraz umowa o wspólnej realizacji zamówienia. 3.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Polski, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1.2, 1.5, składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę, potwierdzające, że: 3.1.nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 3.2.nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokumenty, o których mowa w pkt. 3.1 i 3.2. nie mogą być wystawione wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu złożenia ofert. 4.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Polski, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1.6, 1.7 składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę, potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.Brak któregokolwiek ze wskazanych wyżej dokumentów lub złożenie go w niewłaściwej formie skutkuje odrzuceniem oferty.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wegliniec.pl. Opłata: 10 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: W przypadku przesłania Specyfikacji pocztą, opłata pobrana będzie za zaliczeniem pocztowym. W przypadku odbioru specyfikacji osobiście w siedzibie Zamawiającego-wpłata na konto nr 12 8382 0001 2600 0648 3000 0010. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.07.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 27.07.2006, godzina 10:15, Urząd Gminy i Miasta w Węglińcu, ul. Sikorskiego 3, pok. nr 17.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 06.07.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: ZADANIE 1 - Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Węglińcu. 1) Krótki opis: Średnioroczna liczba dowożonych uczniów - 190.Średni dzienny limit km -194,1 - tylko w dni nauki szkolnej plus tzw. dowóz dodatkowy - jeden raz w tygodniu - 40 km.Uczniowie są dowożeni do Węglińca z Czerwonej Wody, Zielonki i Starego Węglińca. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.31.00. 3) Wielkość lub zakres: Średnioroczna liczba dowożonych uczniów - 190.Średni dzienny limit km -194,1 - tylko w dni nauki szkolnej plus tzw. dowóz dodatkowy - jeden raz w tygodniu - 40 km.Uczniowie są dowożeni do Węglińca z Czerwonej Wody, Zielonki i Starego Węglińca. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.09.2006; Zakończenie: 30.06.2010 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: ZADANIE NR 2 - Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Ruszowie. 1) Krótki opis: Średnioroczna liczba dowożonych uczniów - 120. Dzienny limit km - 203 - tylko w dni nauki szkolnej plus tzw. dowóz dodatkowy - jeden raz w tygodniu - 62 km. Uczniowie są dowożeni do Ruszowa z: Jagodzina, Polany, Piasecznej, Okrąglicy, Kościelnej Wsi, Starego Węglińca. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.31.00. 3) Wielkość lub zakres: Średnioroczna liczba dowożonych uczniów - 120. Dzienny limit km - 203 - tylko w dni nauki szkolnej plus tzw. dowóz dodatkowy - jeden raz w tygodniu - 62 km. Uczniowie są dowożeni do Ruszowa z: Jagodzina, Polany, Piasecznej, Okrąglicy, Kościelnej Wsi, Starego Węglińca. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.09.2006; Zakończenie: 30.06.2010 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowożenie i odwożenie uczniów do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Kozłowie w roku szkolnym 2025/2026
- Przewóz dzieci do Szkoły Podstawowej nr 2 w Łęcznej przy ul. Szkolnej 53 i ul. M. Piłsudskiego 12, Przedszkola Publicznego nr 1 w Łęcznej i Przedszkola Publicznego nr 2 w Łęcznej -01.09-19.12.2025r.
- Wykonywanie usług przewozu, przechowywania zwłok, udostępnienie sali sekcyjnej i pomoc techniczna z obszarów działania Prokuratur Rejonowych w: Świdnicy, Wałbrzychu, Dzierżoniowie i Ząbkowicach Śl.
- Przewóz zwłok osób zmarłych i zabitych oraz ich szczątków w granicach obszaru działania prokuratur okręgu sieradzkiego
- Usługi transportu sanitarnego na potrzeby 7 Szpitala Marynarki Wojennej w Gdańsku
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Biała Rawska do placówek oświatowych w dni nauki szkolnej w roku szkolnym 2025/2026, 2026/2027 oraz 2027/2028
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.