Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-20
Sosnowiec: Dostawa dwóch mikroskopów laboratoryjno- badawczych dla Instytutu Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego w Sosnowcu
Numer ogłoszenia: 366020 - 2009; data zamieszczenia: 20.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego , ul. Kościelna 13, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 2660885, faks 032 2661124.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.imp.sosnowiec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Badawczo- Rozwojowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa dwóch mikroskopów laboratoryjno- badawczych dla Instytutu Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego w Sosnowcu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Mikroskop laboratoryjno - badawczy w układzie prostym o budowie modułowej lp Opis parametrów Parametr obligatoryjny Parametr punktowany Tak/ nie 1 Mikroskop fabrycznie nowy rok produkcji 2009 2 Optyka -korygowana do nieskończoności 3 Statyw -uchwyt rewolwerowy obiektywów 5 gniazdowy -wbudowany w statyw filtr niebieski/wybielający -możliwość podłączenia kamery -blokada ostrości pozwalająca na zapamiętanie pozycji ostrości możliwość rozbudowy o fluorescencję , kontrast fazowy, polaryzację Statyw -uchwyt rewolwerowy obiektywów więcej niż 5 gniazdowy -wbudowany w statyw dodatkowy filtr szary -możliwość rozbudowy o : *kontrast Nomarskiego *nasadkę asystencką *fluorescencję LED 5 5 3 3 3 4 Oświetlacz -oświetlacz minimum 50 W , halogenowy -oświetlenie w systemie Koehlera -oświetlenie zamontowane w tylnej części statywu -regulator natężenia światła wbudowany w korpus mikroskopu Oświetlacz -oświetlacz o mocy większej niż 50 W -przełącznik stałej mocy oświetlenia do zastosowania w mikrofotografii 5 5 5 Tubus -szerokopasmowy -binokularowy -regulacja rozstawu źrenic od min. 50-74mm -podział światła 100%/0%, 0%/100% Tubus -płynna regulacja wysokości tubusu w zakresie około 50mm -dodatkowy podział światła /podać rodzaj/ 3 5 6 Okulary -powiększenie 10x -pole widzenia minimum 22 mm Okulary -pole widzenia > niż 22 mm 5 7 Obiektywy planachromatyczne -4x lub 5x-apertura min. 0,10 -10x- apertura min. 0,25 -40x-apertura min. 0,65 -100x immersyjny- apertura min. 1,25 8 Stolik -posuw preparatu w osiach X i Y -regulowana siła obrotu pokręteł w osiach X i Y -ceramiczna powierzchnia stolika uchwyt na 2 preparaty 9 Kondensor -regulowany przysłona aperturową -centrowalny -do obserwacji z obiektywami min 2,5x do 100x Kondensor uchylna soczewka czołowa umożliwiająca pracę z obiektywem od 2,5x do 100x 3 10 Wyposażenie dodatkowe -zestaw ochronny antystatyczny *pokrowiec *osłony gumowe na okulary oraz źródło światła -zestaw narzędzi Wyposażenie dodatkowe -cyfrowy aparat fotograficzny z łącznikiem 8 11 Dokumenty *instrukcja obsługi w języku polskim *gwarancja producenta min 24 m-ce Gwarancja producenta 36 miesięcy 2.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.51.00.00 - Mikroskopy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1.500 złotychIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej sprawną realizację zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty metodą spełnia/niespełna..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: a) Oświadczenia stanowiące załącznik nr 3- 7 do niniejszej specyfikacji. b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, że profil działania oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia. Dokument uważa się za aktualny w przypadku jego wystawienia lub potwierdzenia przez organ wydający nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) Zaświadczenia z właściwego urzędu skarbowego oraz z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności. Zaświadczenia uważa się za aktualne, jeśli zostały wystawione nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d) Oświadczenie, że oferent zapoznał się z warunkami zamówienia i załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez zastrzeżeń - zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. Dokumenty o których mowa powyżej mogą być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę podpisującą ofertę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 60
- 2 - paramerty punktowane - 40
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imp.sosnowiec.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekretariat Główny, pok. 103 Instytutu Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego w Sosnowcu, ul. Kościelna 13.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2009 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Główny, pok. 103 Instytutu Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego w Sosnowcu, ul. Kościelna 13.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Świadczenie usług Inżyniera Kontraktu/Nadzoru Inwestorskiego dla zadania pn.: "Instalacja odnawialnych źródeł energii na budynkach użyteczności publicznej w Sosnowcu".
- ZP-2200-49/24 Usługa transportowa specjalistycznym samochodem sanitarnym typu "T", typu ,,S'', typu ,,P''
- Sprawowanie usług weterynaryjnych na rzecz Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych w Sosnowcu
- "Sukcesywna dostawa odzieży dla członków zespołów ratownictwa medycznego"
- Usuwanie awarii w ramach Pogotowia Technicznego w budynkach administrowanych przez Miejski Zakład Zasobów Lokalowych w Sosnowcu.
- "Całodobowa ochrona osób i mienia."
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mikroskopu cyfrowego na potrzeby WIMiIP
- Dostawa dwóch mikroskopów do diagnostyki materiału histopatologicznego wraz z montażem i szkoleniem
- Dostawa mikroskopu cyfrowego z profilometrem.
- Dostawa mikroskopu siły atomowej
- Dostawa mikroskopów do sal dydaktycznych Wydziału Nauk Biologicznych
- Dostawa leków oraz odczynników.
więcej: Mikroskopy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.