Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-11-04
Katowice: Zakup wraz z dostawą i montażem dekoracji świątecznych na terenie miasta Katowice - pięć części
Numer ogłoszenia: 366048 - 2011; data zamieszczenia: 04.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Ulic i Mostów w Katowicach , ul. Józefy Kantorówny 2a, 40-381 Katowice, woj. śląskie, tel. (032) 256 99 01, faks (032) 256 98 47.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzum.katowice.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą i montażem dekoracji świątecznych na terenie miasta Katowice - pięć części.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup wraz z dostawą i montażem dekoracji świątecznych na terenie miasta Katowice - pięć części w zakresie: - dostawa dekoracji świątecznych; - montaż dekoracji we wskazanych miejscach; - serwis w czasie trwania ekspozycji dekoracji w sezonie 2011/2012; - demontaż, spakowanie i złożenie we wskazanym miejscu. I Część - Iluminacja Placu Wolności; II Część - Iluminacja Placu Andrzeja; III Część - Dekoracja żywej choinki (wysokość 5m) w Szopienicach - Plac Powstańców Śląskich; IV Część - Dekoracja żywej choinki (wysokość 5m) w Nikiszowcu - Plac Wyzwolenia V Część - Dekoracja żywej choinki (wysokość 10m) w Rynku w Centrum Katowic.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.01.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Brak wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi posiadać wiedzę i doświadczenie - tzn., że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z należytą starannością 1. Dotyczy Części I: - Co najmniej trzy zamówienia obejmujące wykonanie dekoracji świetlnej w formie przestrzennej o wartości co najmniej 50 000 PLN 2. Dotyczy Części II: - Co najmniej jedno zamówienie obejmujące wykonanie dekoracji świetlnej (np. drzewo świetlne) o wartości co najmniej 50 000 PLN - Co najmniej jedno zamówienie obejmujące wykonanie rzeźby świetlnej o wysokości minimum 5m o wartości co najmniej 50 000 PLN 3. Dotyczy Części III , IV i V - Co najmniej jedno zamówienie obejmujące dekorację choinki lub drzewa o wartości co najmniej 18 000 PLN brutto
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznaczył szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznaczył szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia w kwocie co najmniej 50.000,00zł
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dla części I, III, IV i V należy przedłożyć dokumentację zdjęciową wraz z opisem technicznym potwierdzającym wymogi opisu przedmiotu zamówienia a dla części nr II prezentację przykładowego pokazu świetlnego w formie filmu i dokumentację zdjęciową wraz z opisem technicznym potwierdzającym wymogi opisu przedmiotu zamówienia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Ocena dostarczonych wizualizacji - 40
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana umowy może nastąpić wyłącznie za obopólną zgodą stron, w formie pisemnej pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem: Zmiana umowy może nastąpić: a) w przypadkach opisanych w umowie, b) co do nieistotnych postanowień umowy, lub c) co do innych istotnych postanowień umowy, z ważnych powodów, w szczególności o ile jest to konieczne i wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 3. W szczególności zmiana umowy może nastąpić w przypadku: a) zmiany terminu realizacji zamówienia (może ulec zmianie tylko na podstawie obiektywnych przesłanek - zaakceptowanych przez Zamawiającego), b) zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej, c) zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, d) zmiany stawki podatku VAT zgodnie z obowiązującym w danym okresie rozliczeniowym, e) gdy zmiany są korzystne dla Zamawiającego, f) Zmiany za zgodą zamawiającego, artykułu o równoważnych cechach lub lepszych w przypadku niedostępności towaru na rynku.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzum.katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie zamawiającego - Pawilon C pok. Nr 2.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2011 godzina 09:55, miejsce: W siedzibie zamawiającego - Pawilon C pok. Nr 2.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup wraz z dostawą i montażem dekoracji świątecznych na terenie miasta Katowice.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup wraz z dostawą i montażem dekoracji świątecznych na terenie miasta Katowice - pięć części w zakresie: - dostawa dekoracji świątecznych; - montaż dekoracji we wskazanych miejscach; - serwis w czasie trwania ekspozycji dekoracji w sezonie 2011/2012; - demontaż, spakowanie i złożenie we wskazanym miejscu. I Część - Iluminacja Placu Wolności;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.01.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Ocena dostarczonych wizualizacji - 40
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup wraz z dostawą i montażem dekoracji świątecznych na terenie miasta Katowice.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup wraz z dostawą i montażem dekoracji świątecznych na terenie miasta Katowice - pięć części w zakresie: - dostawa dekoracji świątecznych; - montaż dekoracji we wskazanych miejscach; - serwis w czasie trwania ekspozycji dekoracji w sezonie 2011/2012; - demontaż, spakowanie i złożenie we wskazanym miejscu. II Część - Iluminacja Placu Andrzeja;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.01.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Ocena dostarczonych wizualizacji - 40
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup wraz z dostawą i montażem dekoracji świątecznych na terenie miasta Katowice.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup wraz z dostawą i montażem dekoracji świątecznych na terenie miasta Katowice - pięć części w zakresie: - dostawa dekoracji świątecznych; - montaż dekoracji we wskazanych miejscach; - serwis w czasie trwania ekspozycji dekoracji w sezonie 2011/2012; - demontaż, spakowanie i złożenie we wskazanym miejscu. III Część - Dekoracja żywej choinki (wysokość 5m) w Szopienicach - Plac Powstańców Śląskich;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.01.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Ocena dostarczonych wizualizacji - 40
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakup wraz z dostawą i montażem dekoracji świątecznych na terenie miasta Katowice.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup wraz z dostawą i montażem dekoracji świątecznych na terenie miasta Katowice - pięć części w zakresie: - dostawa dekoracji świątecznych; - montaż dekoracji we wskazanych miejscach; - serwis w czasie trwania ekspozycji dekoracji w sezonie 2011/2012; - demontaż, spakowanie i złożenie we wskazanym miejscu. IV Część - Dekoracja żywej choinki (wysokość 5m) w Nikiszowcu - Plac Wyzwolenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.01.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Ocena dostarczonych wizualizacji - 40
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zakup wraz z dostawą i montażem dekoracji świątecznych na terenie miasta Katowice.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup wraz z dostawą i montażem dekoracji świątecznych na terenie miasta Katowice - pięć części w zakresie: - dostawa dekoracji świątecznych; - montaż dekoracji we wskazanych miejscach; - serwis w czasie trwania ekspozycji dekoracji w sezonie 2011/2012; - demontaż, spakowanie i złożenie we wskazanym miejscu. V Część - Dekoracja żywej choinki (wysokość 10m) w Rynku w Centrum Katowic.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.31.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.01.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Ocena dostarczonych wizualizacji - 40
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Adaptacja dwóch sal zajęć na sale do nauki zawodów w ramach Projektu "Z nami zostaniesz zawodowcem" w Zespole Szkół Nr 2 im. Jarosława Iwaszkiewicza - Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego
- Dostawa aktualizacji oprogramowania sytemu KTG z kompatybilnym sprzętem na potrzeby Katowickiego Centrum Onkologii
- Udostępnienie w sieci internetowej (on-line) systemu informacji prawnej na okres 12 miesięcy z możliwością wznowienia na maksymalnie 3 lata
- Zakup i sukcesywna dostawa części zamiennych do pojazdów należących do Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach
- Zakup usług w zakresie konserwacji oprogramowania sieciowego oraz pomocy technicznej dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach
- Zakup Instrumentów i akcesoriów muzycznych dla Filharmonii Śląskiej im. H. M. Góreckiego - kontrabas, fortepian cyfrowy.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Eksploatacja i konserwacja oświetlenia ulic, placów i dróg na terenie Miasta Jastrzębie-Zdrój.
- Konserwacja i obsługa urządzeń oświetlenia ulicznego na terenie miasta Przeworska w ramach zadania " Modernizacja oświetlenia na terenie miasta "
- Iluminacje świąteczne na trzech rondach dzielnicy Chwarzno - Wiczlino.
- Prowadzenie konserwacji i eksploatacji urządzeń oświetlenia ulicznego na terenie miasta Tczewa będącego własnością Gminy Miejskiej Tczew
- Konserwacja oświetlenia ulicznego wszystkich dróg gminnych, powiatowych, wojewódzki i krajowych na terenie Gminy Wyszków w 2025 roku
- Wykonywanie konserwacji urządzeń iluminacji i oświetlenia pomników, obiektów w tym architektonicznych oraz oświetlenia terenów będących w administrowaniu ZTP.
więcej: Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.