Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-02-07
Białystok: Przetarg nieograniczony na dostawy mleka, wyrobów nabiałowych i masła roślinnego
(sprawa nr 1/ZP/WTiZ/12)
Numer ogłoszenia: 36610 - 2012; data zamieszczenia: 07.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Podlaski Oddział Straży Granicznej im. gen. Henryka Minkiewicza , ul. Bema 100, 15-370 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7145171, faks 085 7484218.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.podlaski.strazgraniczna.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawy mleka, wyrobów nabiałowych i masła roślinnego (sprawa nr 1/ZP/WTiZ/12).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest asortyment wyszczególniony w poniżej tabeli. L.p Nazwa przedmiotu J.m Ilość Klasyfikacja 1 Mleko krowie spożywcze pasteryzowane 2 % w kartonie 1 litr. l 6000 2 Śmietana 18 % - kubek do 200 g kg 250 3 Ser twarogowy półtłusty pakowany w kostki po 200 g kg 300 4 Serki topione 100 g bez dodatków kg 425 5 Ser twardy (żółty) kg 350 6 Serek homogenizowany - 135g - 150g różne smaki bez dodatku żelatyny kg 650 7 Masło śmietankowe stołowe w kostkach 200 g o zawartości tłuszczu minimum 72 %. Produkt uzyskany w 100% z tłuszczu mlecznego. kg 300 8 Jogurt pitny owocowy 150 - 250 g różne smaki bez dodatku żelatyny kg 850 9 Masło roślinne w kostkach 250 g kg 300 10 Deser mleczno - czekoladowo - orzechowy dla dzieci typu Monte lub równoważny* w opakowaniu 50 - 100 g/szt. kg 4 11 Deser mleczno - owocowy dla dzieci typu Danonki lub równoważny** w opakowaniu 50 - 100 g/szt. kg 4 12 Mleko UHT smakowe dla dzieci w kartoniku ze słomką o pojemności 200 ml., zawartość tłuszczu 1,5% - 3,2 % l 20 13 Ser topiony różne smaki, krążek mix. ( 8 szt w opakowaniu) 200g typu Hochland lub równoważny*** kg 10 *Za równoważny uważa się produkt o kaloryczności w 100 g nie mniej niż 180 kcal, zawartości w 100 g nie mniej niż : białka 2,5 g; węglowodanów 15,0 g ; tłuszczu 13,0g ; błonnika - 0,2 g. **Za równoważny uważa się produkt o kaloryczności w 100 g nie mniej niż 105 kcal, zawartości w 100 g nie mniej niż : białka 6,0 g; węglowodanów 13,0 g w tym cukrów 12,5; tłuszczu 2,5g w tym nasyconych kwasów tłuszczowych 1,5 g; błonnika - 1,0 g. *** Za równoważny uważa się produkt o kaloryczności w 100 g nie mniej niż 300 kcal, zawartości w 100 g nie mniej niż: białka 6,0 g; węglowodanów 3,0 g; tłuszczu 27g; wapnia - 200,0 mg. Wyroby muszą odpowiadać Polskim Normom. W związku z żywieniem osób wyznania muzułmańskiego serek homogenizowany oraz jogurt owocowy nie mogą posiadać domieszek wieprzowych (żelatyna). Dostarczane produkty muszą być świeże, z terminem przydatności do spożycia według obowiązujących norm. Oferowane wyroby muszą spełniać warunki sanitarne ich pozyskiwania, produkcji, przetwarzania, składowania, transportu oraz sprzedaży bezpośredniej..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.51.11.00 - Mleko pasteryzowane 15.51.20.00 - Śmietana 15.54.21.00 - Ser twarogowy 15.54.22.00 - Ser miękki 15.54.40.00 - Ser twardy 15.54.00.00 - Produkty serowarskie 15.53.00.00 - Masło 15.55.13.20 - Jogurt z dodatkiem substancji smakowych 15.43.10.00 - Margaryna i podobne produkty 15.51.12.10 - Mleko UHT .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 21.03.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia. Nie spełnienie warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z przedmiotowego postępowania
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia. Nie spełnienie warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z przedmiotowego postępowania.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia. Nie spełnienie warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z przedmiotowego postępowania
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia. Nie spełnienie warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z przedmiotowego postępowania.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia. Nie spełnienie warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z przedmiotowego postępowania.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.podlaski.strazgraniczna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Podlaski Oddział Straży Granicznej, Sekcja Zamówień Publicznych, ul. Bema 100, 15-370 Białystok.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.02.2012 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria Jawna Wydziału Prezydialnego PoOSG w Białymstoku przy ul. Bema 100, bud. 2 pok. 108 (kod pocztowy 15-370).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Dostawa 2 samochodów osobowych do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego
- Odbiór odpadów stałych na zlecenie Cmentarza Miejskiego w Białymstoku
- Sukcesywna dostawa artykułów papierniczych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku
- Konserwacja instalacji elektrycznych: konserwacja zasilaczy USP, konserwacja podstacji
- "Budowa ul. Św. Łukasza oraz ul. Dolnej w Białymstoku wraz z budową infrastruktury technicznej"
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowy sali gimnastycznej w Zespole Szkół Zawodowych nr 2 w Białymstoku, ul. Świętojańska 1 wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej "Słoneczne Wzgórze" w Ryjewie
- dostawa mleka i przetworów mlecznych dla Szkoły Podoficerskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy
- Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych dla internatu Zespołu Szkół nr2 w Nałęczowie na rok 2025
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby żywienia w Dziennym Domu Pomocy w Mikołowie w roku 2025.
- "Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Bursy Szkolnej nr 1 w Radomiu" zadanie podzielone na dwie części: część I - mięso wędliny część II - nabiał
- Dostawy artykułów żywnościowych do Ośrodka Leczniczo - Rehabilitacyjnego "Pałac Kamieniec" sp. z o.o. sukcesywnie na przestrzeni całego 2025 roku
więcej: Margaryna i podobne produkty »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.