eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BarczewoSukcesywne dostawy artykułów spożywczych na potrzeby ZK w Barczewie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-09-10

Barczewo: Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych na potrzeby ZK w Barczewie
Numer ogłoszenia: 366180 - 2013; data zamieszczenia: 10.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 298862 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny w Barczewie, ul. Klasztorna 7, 11-010 Barczewo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 514-84-41 w. 226, faks 89 532-87-01.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Karny w Barczewie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych na potrzeby ZK w Barczewie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy na potrzeby Zakładu Karnego w Barczewie:Część I-Tłuszcz roślinny do smarowania pieczywa o zawartości tłuszczu min. 60 % w kostce w opakowaniach 200 - 250 g.; CPV - 15431100-9 10 000 kg - olej roślinny; CPV - 15411100-3 400l Część II-Kasza jęczmienna; CPV -15613000-8 5 000 kg - Makaron (świderek, kolanko)CPV - 15851100-9 5 000 kg - Mąka pszenna CPV - 15612100-2 1 500 kg - Ryż biały CPV - 15611000-4 5 000 kg Część III - Koncentrat pomidorowy 30%CPV - 15331427-6 2 000 kg -Leczo pieczarkowe CPV - 15331135-2 2 000 kg - Szczaw konserwowy CPV - 15332170-6 600 kg Część IV - Bazylia susz CPV - 15872300-4 15 kg - Czosnek granulowany CPV - 15870000-7 10 kg - Koperek susz CPV - 15872000-1 25 kg - Liść laurowy CPV - 15872000-1 20 kg - Pietruszka nać susz CPV - 15872000-1 25 kg - Majeranek susz CPV - 15872000-1 25 kg - Musztarda CPV - 15871250-1 500 kg - Ocet CPV - 15871110-8 300 l -Pieprz czarny mielony CPV - 15872100-2 35 kg - Przyprawa w płynie CPV - 15892000-7 700 l - Przyprawa w proszku CPV - 15890000-3 700 kg - Rosół jarzynowy w proszku CPV - 15892200-9 800 kg -Sól CPV - 15872400-5 1 000 kg - Ziele angielskie CPV - 15872000-1 25 kg Część V - Cukier biały CPV - 15831200-4 3 000 kg - Marmolada CPV - 15332230-5 3 500 kg Część VI - Tabletki musujące witaminizowane do sporządzania napojów CPV - 15894000-1 520kg 2. Towar, o którym mowa w opisie przedmiotu zamówienia musi być świeży, a także odpowiednio opakowany (opakowanie do kontaktu z żywnością), powinien być odpowiednio opisany: nazwa artykułu, dane producenta, waga opakowania, termin przydatności do spożycia lub data produkcji z opisanym terminem ważności - opis powinien dotyczyć danej dostawy. 3. Dostawa towaru realizowana będzie w terminach i ilościach uzgodnionych z inspektorem ds. żywnościowych tel. 514 - 84 - 41 wew. 170 w okresie określonym w umowie. O ilości partii oraz miejscu dostawy, zamawiający zawiadomi wykonawcę, na 2 dni przed terminem dostawy telefonicznie bądź faksem. 4. Pojazd, którym będzie dostarczany towar powinien spełniać wymogi określone w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006r . nr 171 poz.1225). 5. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać zamówione towary własnym transportem do Zakładu Karnego w Barczewie bądź jego Oddziału Zewnętrznego w Kikitach, pod adresem: Kikity 33, 11-311 Kolno. Koszt transportu musi być wliczony w cenę towaru. 6. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi mieć wdrożony system HACCP. 7. Podane ilości należy traktować jako maksymalne, szacunkowe potrzeby w okresie trwania umowy, służące określeniu górnej granicy wielkości zamówienia, które nie stanowią zobowiązania zamawiającego do pełnej jego realizacji. 8. Zapłata za całość dostawy nastąpi przelewem na wskazany przez Wykonawcę rachunek bankowy w terminie do dnia 31.01.2014 r. za towar dostarczony od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2013 r. 9. Zamawiający nie dopuszcza dokonywania zaliczek. Rozliczenie nastąpi za faktycznie wykonane dostawy na podstawie cen jednostkowych podanych w ofercie. 10. Ceny jednostkowe nie mogą ulec zmianie w trakcie obowiązywania umowy, za wyjątkiem:zmiany obowiązującej stawki podatku VAT. Umowa ulegnie zmianie w zakresie zmiany obowiązującej stawki podatku VAT oraz wartości brutto przy zachowaniu niezmiennych cen jednostkowych netto przedmiotu zamówienia oraz wartości netto umowy lub umotywowanego pisemnego wniosku wykonawcy, o wskaźnik obliczony na podstawie WSKAŹNIKA CEN TOWARÓW I USŁUG dla konkretnych produktów ogłaszanych w Biuletynie Statystycznym na Portalu Informacyjnym Głównego Urzędu Statystycznego. 11. W razie wykrycia lub ujawnienia się wad w dostarczanych produktach, wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnej wymiany wadliwego przedmiotu zamówienia na wolny od wad, w terminie do 3 dni od daty złożenia reklamacji. 12. Jakość przedmiotu zamówienia będzie zgodna z wymaganiami obowiązujących Polskich Norm oraz wszelkimi przepisami prawa w tym zakresie. 13. Wykonawca zobowiązany jest na każde wezwanie zamawiającego, przedstawić dokumenty potwierdzające spełnianie powyższych wymogów.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.43.11.00 - Margaryna 15.41.11.00 - Olej roślinny 15.61.30.00 - Produkty z ziaren zbóż 15.85.11.00 - Makaron niegotowany 15.61.21.00 - Mąka pszenna 15.61.10.00 - Ryż łuskany 15.33.14.27 - Skoncentrowany przecier pomidorowy 15.33.11.35 - Grzyby przetworzone 15.33.21.70 - Szczaw alpejski 15.87.23.00 - Zioła 15.87.00.00 - Przyprawy i przyprawy korzenne 15.87.20.00 - Zioła i przyprawy korzenne 15.87.12.50 - Musztarda 15.87.11.10 - Ocet lub produkty równoważne 15.87.21.00 - Pieprz 15.89.20.00 - Wywary warzywne, ekstrakty, substancje peptydowe i zagęszczacze 15.89.00.00 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone 15.89.22.00 - Ekstrakty warzywne 15.87.24.00 - Sól 15.83.12.00 - Cukier biały 15.33.22.30 - Marmolady .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Tłuszcze roślinne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • OL-TRADE Sp.c. Michał Olek, Ryszard Pająk, Dariusz Gorycki, ul. Śliczna 36, 31-444 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 47160,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 42000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 42000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 56107,80

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Koncentraty

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcji Spożywczej FRYKAS Sp. z o.o., Reymonta 4, 64-000 Kościan, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18820,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 15532,80

  • Oferta z najniższą ceną: 15532,80 / Oferta z najwyższą ceną: 27717,24

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Przyprawy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MR Cook Corp., ul. Panewnicka 87, 40-761 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12687,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12436,69

  • Oferta z najniższą ceną: 11892,26 / Oferta z najwyższą ceną: 14046,18

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Cukry

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FH GRACJA Jolanta Zdunek, ul. Mickiewicza 13, 98-354 Siemkowice, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24250,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 21951,00

  • Oferta z najniższą ceną: 21951,00 / Oferta z najwyższą ceną: 22626,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Tabletki musujące

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KARGO Sp. z o.o., ul. Sprzętowa 2, 10-467 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18200,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 18139,68

  • Oferta z najniższą ceną: 18139,68 / Oferta z najwyższą ceną: 25272,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.