Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-22
Żuromin: DOSTAWA ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH, MATERIAŁÓW OPATRUNKÓW I RĘKAWIC
Numer ogłoszenia: 36619 - 2008; data zamieszczenia: 22.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, ul. Szpitalna 56, 09-300 Żuromin, woj. mazowieckie, tel. 023 6572201, fax 0-23 657 29 82.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzzoz-zuromin.neostrada.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH, MATERIAŁÓW OPATRUNKÓW I RĘKAWIC.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH, MATERIAŁÓW OPATRUNKÓW I RĘKAWIC W OKRESIE 2 LAT OD CZASU PODPISANIA UMOWY
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.43.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne Oryginalny kod CPV: 33.14.11.10 - Opatrunki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.10 - Opatrunki Oryginalny kod CPV: 25.00.00.00 - Produkty z gumy, tworzyw sztucznych oraz taśmy Kod CPV wg słownika 2008: 19.51.00.00 - Produkty z gumy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: . O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a/ spełniają wymagania art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień Publicznych, b/ dołączą dokument potwierdzający dopuszczenie preparatu do obrotu i używania, (dotyczy pakietu nr I i pakietu nr II) c/ dołączą 16-punktowe karty charakterystyki substancji niebezpiecznych dla każdego oferowanego preparatu, (dotyczy pakietu nr I i pakietu nr II) d/ dostarczą wpis do rejestru jako wyroby lecznicze - dot. pakietu nr III i IV, e/ dostarczą zamawiającemu w terminie do dnia składania ofert, nieodpłatnie, na własny koszt i ryzyko, próbki preparatów - całe, najmniejsze zarejestrowane opakowania handlowe do każdej pozycji.- dotyczy pakietu nr 1 2. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków spowoduje wykluczenie z postępowania. 3. Zamawiający powiadomi wykonawcę o wykluczeniu z postępowania, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularze ofertowe według wzoru zamawiającego (zał. nr 1 i 2). 2. Wypis z Krajowego Rejestru Sądowego lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (w odniesieniu do spółki cywilnej dodatkowo odpis umowy spółki). 3. Dokument potwierdzający dopuszczenie preparatu do obrotu i używania. 4. Karty charakterystyki substancji niebezpiecznych. 5 .Oświadczenie, czy wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. ) stabilność cen w okresie obowiązywania umowy - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzzoz-zuromin.neostrada.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ 09-300 Żuromin, ul. Szpitalna 56 tel. (023) 657 22 01 tel./fax (023)657 29 82.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.02.2008 godzina 09:00, miejsce: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ 09-300 Żuromin, ul. Szpitalna 56 SEKRETARIAT.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: DEZYNFEKCJA : Mycie i dezynfekcja narzędzi Mycie i dezynfekcja powierzchni Mycie i dezynfekcja rąk, skóry, błon śluzowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DEZYNFEKCJA : Mycie i dezynfekcja narzędzi Mycie i dezynfekcja powierzchni Mycie i dezynfekcja rąk, skóry, błon śluzowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. ) stabilność cen w okresie obowiązywania umowy - 10% - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet II - Chloramina.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Chloramina T 120 kg.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET III - materiały opatrunkowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET III - materiały opatrunkowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. ) stabilność cen w okresie obowiązywania umowy - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: RĘKAWICE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawice nr 6,7,8 latex Rękawice chirurgiczne sterylne nr 6 Rękawice chirurgiczne sterylne nr6,5 Rękawice chirurgiczne sterylne nr 7 Rękawice chirurgiczne sterylne nr 7,5 Rękawice chirurgiczne sterylne nr 8,0 Rękawice chirurgiczne sterylne nr 8,5.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.00.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa środków czystości, środków do higienizacji na potrzeby Jednostki Wojskowej Nr 3964 w 2025 r.
- Dostawa środków do dezynfekcji sygnatura sprawy: 33-W-D-02-2025
- Dostawa środków dezynfekcyjnych do bronchoskopu dla potrzeb Szpitala Chorób Płuc w Orzeszu
- Dostawa Środków dezynfekcyjnych do narzędzi, dezynfekcja błon śluzowych, testy, papiery i wskaźniki do sterylizacji
- dostawy drobnego sprzętu medycznego
- Dostawa materiałów opatrunkowych
więcej: Produkty z gumy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.