To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-14
Ogłoszenie nr 366241 - 2016 z dnia 2016-12-14 r.
Łódź: Wykonanie remontu lokali mieszkalnych wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi w podziale na 8 części.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 335009-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Lokali Miejskich, krajowy numer identyfikacyjny
36375254600000, ul.
Al. Tadeusza Kościuszki
47,
90514
Łódź, państwo
Polska, woj.
łódzkie, tel.
42 652 96 70, faks
42 652 77 24, e-mail
zlm@zlm.lodz.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zlm.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie remontu lokali mieszkalnych wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi w podziale na 8 części.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):250/2016
II.2) Rodzaj zamówienia:II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest: remont lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi w podziale na 8 części w branży ogólnobudowlanej, elektrycznej i instalacyjnej zgodnie z przedmiarami robót/kosztorysami nakładczymi, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót. Część 1 obejmuje remont następujących lokali: L.p. Adres Uwagi 1 Helska 11 m 8 lokal socjalny 2 Helska 11 m 7 lokal socjalny 3 Helska 11 m 9 lokal socjalny 4 Helska 11 m 14 lokal socjalny Część 2 obejmuje remont następujących lokali: L.p. Adres Uwagi 1 Sierakowskiego 6 m 23 lokal socjalny 2 Malinowa 10 m 1/2 lokal socjalny 3 Limanowskiego 128 m 10 lokal socjalny 4 Klonowa 40 m 6 lokal socjalny Część 3 obejmuje remont następujących lokali: L.p. Adres Uwagi 1 Kominiarska 8 m 5 lokal socjalny 2 Chopina 24 m 8 pomieszczenie tymczasowe 3 Franciszkańska 10 m 3 lokal socjalny 4 Wawelska 13/15a m 31 lokal socjalny 5 Urzędnicza 11 m 19/20 lokal zamienny 6 Podrzeczna 23 m 11 lokal zamienny Część 4 obejmuje remont następujących lokali: L.p. Adres Uwagi 1 Łomżyńska 1 m 6 lokal socjalny 2 Praska 26 m 2 lokal socjalny 3 Krzywa 2 m 9 lokal socjalny 4 Sosnowa 32 m 31d lokal socjalny 5 Sosnowa 32 m 4 lokal socjalny Część 5 obejmuje remont następujących lokali: L.p. Adres Uwagi 1 Dąbrowskiego 24a m 2 lokal socjalny 2 Zarzewska 4 m 11a lokal socjalny 3 Kilińskiego 242 m 9a lokal socjalny 4 Młynarska 2 m 7 lokal socjalny 5 Rzgowska 2a m 6 lokal socjalny Część 6 obejmuje remont następujących lokali: L.p. Adres Uwagi 1 Krośnieńska 5 m 17 lokal socjalny 2 Rzgowska 37 m 24 lokal socjalny 3 Pabianicka 37 m 14 lokal socjalny 4 Wójtowska 13 m 4 lokal socjalny 5 Tagore 5 m 30 lokal zamienny 6 Braterska 7 m 19 wymiana inst. elektrycznej Część 7 obejmuje remont następujących lokali: L.p. Adres Uwagi 1 Dobra 7 m 1a lokal socjalny 2 Wysoka 33 m 46 lokal socjalny 3 Wysoka 8 m 23/24 lokal socjalny Część 8 obejmuje remont następujących lokali: L.p. Adres Uwagi 1 Częstochowska 5 m 93 lokal socjalny 2 Piłsudskiego 112a m 61 lokal socjalny 3 28 Pułku Strzelców Kaniowskich 48 m 10 lokal socjalny Szczegółowy zakres prac do zrealizowania określony został w przedmiarach robót / kosztorysach nakładczych. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolnie wybraną liczbę części. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania robót zgodnie z: - przedmiarami robót stanowiącymi załączniki do SIWZ / kosztorysami nakładczymi, - Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót, - wymaganiami technicznymi ujętymi w normach państwowych i innych Rozporządzeniach, w zakresie wykonania robót oraz ich odbioru końcowego. Zamawiający w przedmiocie zamówienia będzie wymagał od Wykonawcy: a) prowadzenia robót budowlanych pod ścisłym nadzorem osób uprawnionych, posiadających uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub architektonicznej oraz przynależnych do właściwej izby samorządu zawodowego i przy udziale inspektorów nadzoru inwestorskiego wyznaczonych przez Zamawiającego; b) stosowania materiałów i wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie; c) okresu gwarancyjnego na wykonane roboty budowlane - min. 36 miesięcy, na stolarkę okienną 60 miesięcy; d) odpowiedzialności za przestrzeganie przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu robót budowlanych - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. Nr 47 poz. 401, ze zm.); e) odpowiedzialności za jakość wykonanych robót oraz ich zgodność z dokumentacją; f) odpowiedzialności za przestrzeganie przepisów w zakresie p/poż; g) odpowiedzialności za całość szkód powstałych na skutek prowadzonych robót; h) przestrzegania praw osób trzecich, gdyż wszelkie spory z tego wynikające mogą być rozstrzygane na drodze sądowej w sądach powszechnych. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45310000-3,
45330000-9,
45333000-0,
45421100-5,
45432111-5,
45432114-6,
45410000-4,
45262520-2,
45421152-4,
45442100-8,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Remont lokali: Helska 11 m 8; Helska 11 m 7; Helska 11 m 9; Helska 11 m 14 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT81872.93 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert10 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 68197.17 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Remont lokali: Sierakowskiego 6 m 23; Malinowa 10 m 1/2; Limanowskiego 128 m 10; Klonowa 40 m 6 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT90628.07 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert6 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 77455.58 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Remont lokali: Kominiarska 8 m 5; Chopina 24 m 8; Franciszkańska 10 m 3; Wawelska 13/15a m 31; Urzędnicza 11 m 19/20; Podrzeczna 23 m 11 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT91963.49 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 80486.01 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Remont lokali: Łomżyńska 1 m 6; Praska 26 m 2; Krzywa 2 m 9; Sosnowa 32 m 31d; Sosnowa 32 m 4 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT87840.83 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert8 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 74615,75 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 5 | NAZWA: Remont lokali: Dąbrowskiego 24a m 2; Zarzewska 4 m 11a; Kilińskiego 242 m 9a; Młynarska 2 m 7; Rzgowska 2a m 6 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT86538.97 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 70464.82 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 6 | NAZWA: Remont lokali: Krośnieńska 5 m 17; Rzgowska 37 m 24; Pabianicka 37 m 14; Wójtowska 13 m 4; Tagore 5 m 30; Braterska 7 m 19 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT73771.50 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 65465,28 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 7 | NAZWA: Remont lokali: Dobra 7 m 1a; Wysoka 33 m 46; Wysoka 8 m 23/24 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT86662.82 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert6 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 73314.10 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 8 | NAZWA: Remont lokali: Częstochowska 5 m 93, Piłsudskiego 112a m 61, 28 Pułku Strzelców Kaniowskich 48 m 10 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT65801.63 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 57134.97 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Modernizacja pionu żywienia w Przedszkolu Miejskim nr 173 w Łodzi
- Świadczenie usługi polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu dla uczestników projektu "Рaзом - wsparcie integracji obywateli państw trzecich" kolonii letnich w sierpniu 2025r.
- Najem autobusu przystosowanego do przeprowadzania egzaminów państwowych dla kandydatów na kierowców kat. D prawa jazdy dla potrzeb Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi
- Dostawa krzeseł na potrzeby wyposażenia Sieć Badawcza Łukasiewicz Łódzki Instytut Technologiczny
- Wykonanie robót rozbiórkowych z robotami towarzyszącymi w podziale na 5 części
- Usługa szkoleniowa w zakresie "Asystent działu księgowości"
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.