Ogłoszenie z dnia 2009-10-20
Krotoszyn: Modernizacja boiska rekreacyjnego z dostosowaniem do potrzeb uczniów niepełnosprawnych w Zespole Szkół nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi w Krotoszynie
Numer ogłoszenia: 366260 - 2009; data zamieszczenia: 20.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. H. Jordana , ul. Jagiełły 4, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 0-62 7252785, faks 0-62 7252785.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs1.krotoszyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja boiska rekreacyjnego z dostosowaniem do potrzeb uczniów niepełnosprawnych w Zespole Szkół nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi w Krotoszynie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje: demontaż ogrodzenia, chodników z płyt betonowych, krawężników, ścinanie i mechaniczne karczowanie drzew, wywiezienie materiałów rozbiórkowych, drewna, gałęzi i karpiny, naprawa nawierzchni asfaltowej - boiska 672 m2, wykonanie nawierzchni z kostki brukowej 909,13 m2, wykonanie ścieków ulicznych i odwodnienie terenu - 112 mb, wykonanie ogrodzenia, montaż bramy i furtki, montaż ławek - 10 sztuk, posadzenie iglaków..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.20 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy którzy: 1/spełniają warunki określone w art. 22 ust.1, oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawu Prawo Zamówień Publicznych; 2/ posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności; 3/ nie zalegają z uiszczaniem podatków; 4/ nie zalegają z uiszczaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne; 5/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; a/ zrealizowali w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: min. 2 zadania dotyczące budowy lub przebudowy boisk sportowych, budowy lub remontu chodników, pplaców, o wartości nie mniejszej niż 50 tys. PLN ( brutto ) każde zadanie. Wykazane zadania winny być poparte dokumentami zaświadczającymi ich należyte wykonanie. b/ zapewnią osoby, którymi dysponują lub dysponować będą i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia tj. kierownik robót drogowych lub majster, oraz min. 12 osób personelu w tym: bitumiarze ( 3 osoby ), brukarze ( 3 osoby ), operator układarki ( 1 osoba ), operator walca statycznego ( 1 osoba ), operator walca wibracyjnego ( 1 osoba ), operator kopiarki ( 1 osoba ), oraz robotnicy niewykwalifikowani wg. potrzeb ( min. 2 osoby ). Kierownik robót drogowych lub majster - wymagana bezwzględna stała obecność na budowie; c/ dysponują lub będą dysponować narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia tj: układarka mas bitumicznych o szer. układania do 5 m - 1 szt., walec drogowy statyczny > 5 t - 1 szt., walec drogowy wibracyjny - 1 szt., samochód ciężarowy samowyładowczy > 5t - 1 szt., płyta wibracyjna typu ciężkiego - 1 szt., piła spalinowa do cięcia betonu - 1 szt., koparka podsiębierna o poj. łyżki > 0.25 m3 - 1 szt., młot pneumatyczny - 1 szt., transport przystosowany do przewozu masy bitumicznej w ilości zależnej od odległości dowozu masy tak, aby zachować ciągłość układania, niwelator - 1 szt., ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców będzie dokonywana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych oświadczeń i dokumentów, jakich żąda Zamawiający i zostanie dokonana na podstawie treści tych dokumentów według metody: spełnia/nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1/ Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków art.22 ust.1, oraz o nie podleganiu wykluczenuy na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp 2/ Aktualny odpis z właściwego rejestru, lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 3/ Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatow, lub zaswiadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. 4/ Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacanie skłądek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. 5/ Wykaz osób, którymi dysponuje lub dysponował będzie Wykonawca, i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, dokumenty potwierdzające posiadanie odpowiednich uprawnień. 6/ Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, którymi dysponował będzie Wykonawca/ jeśli dotyczy/, 7/ Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub dysponować będzie Wykonawca. 8/ Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi będzie dysponował Wykonawca / jeśli dotyczy/, 9/ Wykaz wykonanych robót budowlanych, oraz dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie. Inne wymagane oświadczenia i dokumenty, które należy dołączyć do ofert: a/ w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik: pełnomocnictwo określające jego zakrees i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. b/ W przypadku gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawców. c/ Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty równoważne polskim dokumentom wymaganym przez Zamawiającego, zgodnie z paragrafem 2 Rozporządzenia Prezesa rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605 ze zm.)....
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zs1.krotoszyn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi w Krotoszynie ul. Jagiełły 4 , 63-700 Krotoszyn ( sekretariat ).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2009 godzina 08:30, miejsce: Zespłół Szkół nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi w Krotoszynie ul. Jagiełły 4 ( sekretariat ). Otwarcie ofert nastąpi 12.11.2009 o godzinie 9.00.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KROTOSZYNA
- Pięcioletni przegląd budynków w zakresie branży budowlanej, sanitarnej, elektrycznej i piorunochronnej wraz z pomiarami oraz badanie szczelności instalacji gazowych w budynkach
- Wyk. pracy geodezyjnej, na podst. której nastąpi dostosowanie bazy danych ewidencji gruntów i budynków do obowiąz. przepisów prawa w zakresie pow. działek ewidencyjnych dla powiatu krotoszyńskiego
więcej: przetargi w Krotoszynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostosowanie do potrzeb mieszkańców Gminy Stąporków oferty spędzania wolnego czasu z podziałem na części
- Wykonanie kompletnej wielobranżowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej oraz budowa zielonego patio na terenie Szkoły Podstawowej Nr 18 przy al. Jana Długosza 8 w Lublinie...
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012"przy ul. Kossaka w Opocznie
- Rozbudowa, przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku szkoły podstawowej zlok. przy ul. Strzeleckiej 35 w Sadowej, na żłobek gminny w ramach zad. 2019/02 pn.: "Budowa Gminnego Żłobka w Sadowej".
- Wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji i rozbudowie istniejącego placu zabaw na os. Eskulapa w Bydgoszczy (program BBO)
- Wymiana nawierzchni boiska przy Publicznej Szkole Podstawowej nr 4 w Radomsku
więcej: Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.