eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów WielkopolskiPrzetarg nieograniczony na dostawy materiałów do Centralnej Sterylizacji Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Ostrowie Wielkopolskim

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-03-11

Ostrów Wielkopolski: Przetarg nieograniczony na dostawy materiałów do Centralnej Sterylizacji Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Ostrowie Wielkopolskim
Numer ogłoszenia: 36627 - 2013; data zamieszczenia: 11.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 30512 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, ul. Limanowskiego 20/22, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 062 5951118, faks 062 7362909.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawy materiałów do Centralnej Sterylizacji Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Ostrowie Wielkopolskim.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów do Centralnej Sterylizacji Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Ostrowie Wielkopolskim. Zamówienie zostało podzielone na 3 części, zwanych dalej / pakietami /. a) Pakiet nr 1 obejmuje 20 pozycji asortymentowych różnego rodzaju opakowań stosowanych w Centralnej Sterylizacji, takich jak: papier krepowany, rękawy papierowo-foliowe oraz torebki papierowo-foliowe b) Pakiet nr 2 obejmuje 9 pozycji asortymentowych różnego rodzaju wskaźników (testów) stosowanych w Centralnej Sterylizacji. c) Pakiet nr 3 obejmuje 9 pozycji asortymentowych rożnego rodzaju materiałów eksploatacyjnych stosowanych w Centralnej Sterylizacji, takich jak: plomby i filtry do kontenerów, naboje gazowe, markery do opisu, etykiety oraz taśmy samoprzylepne. 2.Przedmiot zamówienia został opisany w załączniku nr 2 do SIWZ tj. w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia wraz z arkuszem cenowym.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30 - Wyroby diagnostyczne 33.77.20.00 - Jednorazowe wyroby papierowe 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 30.19.97.60 - Etykiety .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: PAKIET 1 - OPAKOWANIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INFORMER MED Sp. z o.o., ul. Winogrady 118, 61-626 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 62125,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 61140,42

  • Oferta z najniższą ceną: 61140,42 / Oferta z najwyższą ceną: 61140,42

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: PAKIET NR 2 - WSKAŹNIKI

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INFORMER MED Sp. z o.o., ul. Winogrady 118, 61-626 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12822,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 25995,60

  • Oferta z najniższą ceną: 25995,60 / Oferta z najwyższą ceną: 25995,60

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: PAKIET NR 3 - MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AMED - Biuro Techniczno - Handlowe Andrzej Abramczyk, ul. Słowikowskiego 39, 05-090 Raszn, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11050,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 17154,81

  • Oferta z najniższą ceną: 17154,81 / Oferta z najwyższą ceną: 17275,95

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.