eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SławkówZakup komputera oraz akcesoriów komputerowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-14

Ogłoszenie nr 366296 - 2016 z dnia 2016-12-14 r.

Sławków: Zakup komputera oraz akcesoriów komputerowych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 323651-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 327989 - 2016


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sławków, krajowy numer identyfikacyjny 27625755800000, ul. ul. Rynek  1, 41260   Sławków, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 32 2931552 w. 41, faks 322 931 233, e-mail msekula@slawkow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.slawkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup komputera oraz akcesoriów komputerowych

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZZ.II.271.12.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę następującego sprzętu komputerowego i akcesoriów komputerowych: 1) Komputer biurkowy - 1 zestaw o parametrach minimalnych i elementach jak poniżej: a) obudowa mini tower, z co najmniej dwoma gniazdami USB w przednim panelu, obudowa nie może rezonować (wpadać w drgania) w wyniku czego generować hałasu, zasilacz o mocy 420 W z oznaczeniem CE, zgodny z certyfikatem 80 Plus. b) procesor o wydajności nie mniej niż 9900 pkt wg testu http://www.cpubenchmark.net, wg stanu nie wcześniej niż dzień ogłoszenia postępowania, c) płyta główna, UEFI, co najmniej dwa gniazda dla modułów pamięci obsługujące 32 GB Ram, z wbudowaną obsługą LAN 100/1000 Mb, zintegrowana karta dźwiękowa, grafika, co najmniej 4 porty SATA III, co najmniej 4 Porty USB 3.0, monitoring napięć zasilania, monitoring progów temperatur, sterowanie obrotami podłączonych do niej wentylatorów wraz z kontrolą ich działania, wraz z opakowaniem kartonowym (pudełkiem) producenta płyty, zgodność z systemem operacyjnym Windows 10 x 64 (sterowniki), zgodność z Dyrektywą Niskiego Napięcia i Dyrektywą Kompatybilności Elektromagnetycznej (EMC), zgodność z Dyrektywą RoHS, oznaczenie CE. d) 8 GB Ram DDR3 1600 MHz. e) dysk SSD, interfejs SATA III (6 Gb/s) o pojemności co najmniej 500 GB o wydajności zapisu oraz odczytu nie mniej niż 520 MB / s, średni czas międzyawaryjny (MTBF) 2 000 000 h. f) DVD RW SATA. g) monitor 24", rozdzielczość 1980 x 1080, wejścia D-Sub, DVI, HDMI, czas reakcji nie większy niż 2 ms, kontrast statyczny nie mniejszy niż 1000:1, kontrast dynamiczny nie gorszy niż 20M:1, z wbudowanymi głośnikami o mocy nie mniejszej niż 2 W, zgodność z Dyrektywą RoHS, oznaczenie CE, podłączony do komputera kablem DVI. h) licencja, nigdy wcześniej nie aktywowana, umożliwiająca instalację Windows 10 pro (lub równoważny przy wymogach: aktualnie wspierany system operacyjny przez producenta, pozwalającego na pracę aplikacji dedykowanych dla systemu operacyjnego Windows 10, praca w domenie Windows serwer 2012R2, współdzielenie plików i drukarek w sieci Windows. Wszystkie ww. funkcjonalności nie mogą być realizowane z zastosowaniem wszelkiego rodzaju emulacji i wirtualizacji), wraz z nośnikiem instalacyjnym. i) licencja, nigdy wcześniej nie aktywowana na pakiet biurowy MS Office 2016 (pozwalająca na pracę w edytorze tekstu, arkuszu kalkulacyjnym, tworzenia prezentacji. Oprogramowanie musi być zgodne z zaawansowanymi opcjami makr, skryptów, formatowań pakietu Office 2016 (Word, Excel, Power Point), wraz z nośnikiem instalacyjnym). j) UPS o mocy 600 VA z monitorowaniem stanu pracy zasilacza dla system Windows 10 (zainstalowanego na komputerze). UPS musi dawać na wyjściu przebieg sinusoidalny. k) klawiatura z trwałym oznaczeniem przez producenta klawiatury modelu i nr seryjnego z oznaczeniem CE. l) mysz optyczna z trwałym oznaczeniem przez producenta myszki modelu i nr seryjnego z oznaczeniem CE. m) podkładka pod mysz z silikonową żelową podpórką dłoni w kolorze czarnym. n) Listwa zasilająca pięciogniazdowa o długości kabla 3 m ze wspólnym podświetlanym włącznikiem, z zabezpieczeniem nadmiarowo prądowym. o) Poziom generowanego hałasu przez zestaw komputerowy nie może przekraczać 20 dB mierzone w odległości 1 m. Gwarancja na cały zestaw - nie mniej niż 36 miesięcy. 2) Drukarka laserowa - 1 sztuka o następujących parametrach minimalnych: a) format A4. b) rozdzielczość wydruku 1200 x 1200 dpi. c) szybkość druku - do 33 str./min. d) marginesy - nie większe niż 5 mm z każdej strony kartki A4. e) czas wydruku pierwszej strony do 8 sek. f) wbudowany duplex (automatyczny wydruk dwustronny). g) wbudowany interfejs sieciowy Ethernet, pozwalający na pracę w sieci komputerowej, zarządzalny przez przeglądarkę WWW. h) wbudowany licznik wydrukowanych stron. i) druk na kopertach bez pogarszania jakości wydruku (zawijanie krawędzi kopert, niedodrukowywanie itp.). j) wykorzystanie toneru HP CE505A o wydajności do 6500 str. A4 (wg normy producenta, wydruk ciągły) k) używanie tonerów refabrykowanych nie wpływa na warunki gwarancji. Gwarancja - nie mniej niż 12 miesięcy. 3) Karta sieciowa LAN ze złączem PCIe, kompatybilna z systemem Windows 10 - 2 sztuki. Gwarancja - nie mniej niż 24 miesiące 4) Klawiatura do laptopa HP Elite Book 8540p - 2 sztuki Gwarancja - nie mniej niż 24 miesiące 5) Dysk SSD SATA III o pojemności co najmniej 500 GB nowy o wydajności odczytu i zapisu 500 MB/s wraz z adapterem do podłączenia do gniazda SATA płyty głównej komputera - 2 sztuki Gwarancja - nie mniej niż 36 miesięcy. 2. Miejscem dostawy jest siedziba Urzędu Miasta ul. Łosińska 1, 41-260 Sławków. 3. Dostarczony przedmiot zamówienia ma być fabrycznie nowy, nie "powystawowy", nieużywany. Zamawiający dopuszcza, aby drukarka opisana w punkcie 1 ppkt 2) była sprzętem używanym, ale w pełni sprawnym, objętym gwarancją. Dostarczony sprzęt ma być kompletny i gotowy po zainstalowaniu do eksploatacji bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji, a także nieobciążony prawami osób trzecich. 4. Wykonawca ma obowiązek dostarczenia wszystkich dokumentów niezbędnych do właściwego użytkowania przedmiotów zamówienia, w tym w szczególności: instrukcji obsługi (użytkowania) sporządzonych w języku polskim, kart gwarancyjnych itp. 5. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu, dla zestawu o którym mowa w punkcie 1 ppkt 1) specyfikację w formie pliku .doc, zawierającą nazwy podzespołów komputera wraz z ich numerami seryjnymi (do sporządzenia karty opisu komputera). 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wymiany dostarczonego podzespołu przez dostawcę na inny, o tych samych parametrach, w przypadku problemów we współpracy dostarczonego elementu ze sprzętem Zamawiającego. 7. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany sprzętu lub jego elementu proponowanego w ofercie na równoważny lub o lepszych parametrach w sytuacji, gdy zaoferowany sprzęt lub jego element został wycofany z produkcji. Parametry nowego sprzętu należy uzgodnić z Zamawiającym - Zamawiający winien taki sprzęt zaakceptować. 8. W ramach procedury odbioru związanej z wykonaniem umowy o udzielenie zamówienia, zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji czy oprogramowanie i powiązane z nim elementy, takie jak certyfikaty/etykiety producenta oprogramowania dołączone do oprogramowania są oryginalne i licencjonowane zgodnie z prawem. W powyższym celu zamawiający może zwrócić się do przedstawicieli producenta danego oprogramowania z prośbą o weryfikację czy oferowane oprogramowanie i materiały do niego dołączone są oryginalne. W przypadku identyfikacji nielicencjonowanego lub podrobionego oprogramowania lub wcześniej aktywowanego lub jego elementów, w tym podrobionych lub przerobionych certyfikatów/etykiet producenta, zamawiający zastrzega sobie prawo do wstrzymania płatności do czasu dostarczenia oprogramowania i certyfikatów/etykiet należycie licencjonowanych i oryginalnych oraz do odstąpienia od umowy. Ponadto, powyższe informacje zostaną przekazane właściwym organom w celu wszczęcia stosownych postępowań. 9. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek: znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkt - należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno-eksploatacyjno- użytkowych nie gorszych niż te, podane pod pojęciem typu. W przypadku złożenia oferty, w której zostanie zaoferowany przedmiot zamówienia o parametrach równoważnych, Zamawiający korzystając ewentualnie z opinii rzeczoznawców dokona oceny zaproponowanych rozwiązań oraz zdecyduje o ich równoważności. W przypadku wątpliwości, obowiązek udowodnienia równoważności złożonej oferty spoczywa na Wykonawcy. 10. Opis równoważności dla pakietem biurowego Office 2016, o którym mowa w punkcie 1 ppkt 1) lit. i): Zamawiający uzna pakiet oprogramowania biurowego za równoważny określonemu w SIWZ, gdy spełni poniższe wymagania: 1) oprogramowanie biurowe w najnowszej dostępnej na rynku wersji, 2) Zamawiający nie dopuszcza zaoferowania pakietów biurowych, programów i planów licencyjnych opartych o rozwiązania chmury oraz rozwiązań wymagających stałych opłat w okresie używania zakupionego produktu, 3) dla oprogramowania musi być publicznie znany cykl życia przedstawiony przez producenta systemu i dotyczący rozwoju wsparcia technicznego - w szczególności w zakresie bezpieczeństwa. Wymagane jest prawo do instalacji aktualizacji i poprawek do danej wersji oprogramowania, udostępnianych bezpłatnie przez producenta na jego stronie internetowej w okresie co najmniej 5 lat, 4) Zamawiający wymaga, aby wszystkie elementy oprogramowania biurowego oraz jego licencja pochodziły od tego samego producenta. Zawierające w pakiecie przynajmniej edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, program do tworzenia prezentacji. Aplikacja do tworzenia prezentacji powinna umożliwiać udostępnianie prezentacji przy użyciu przeglądarki internetowej bez potrzeby instalowania dodatkowych elementów ani konfigurowania. Do każdej prezentacji można dodać wciągające wideo, aby zwrócić uwagę odbiorców. Nagrania wideo można wstawiać bezpośrednio w programie, a następnie dostosowywać je, przycinać lub oznaczać najważniejsze sceny w nagraniu zakładkami, aby zwrócić na nie szczególną uwagę. Wstawiane nagrania są domyślnie osadzone, dzięki czemu nie trzeba zarządzać dodatkowymi plikami wideo. Pliki programów edytora tekstów, arkusza kalkulacyjnego i programu do tworzenia prezentacji można przechowywać online i uzyskiwać do nich dostęp, przeglądać, edytować i udostępniać innym użytkownikom. Pakiet biurowy musi spełniać następujące wymagania: a) wymagania odnośnie interfejsu użytkownika: - pełna polska wersja językowa interfejsu użytkownika, - prostota i intuicyjność obsługi, pozwalająca na pracę osobom nieposiadającym umiejętności technicznych, - możliwość zintegrowania uwierzytelniania użytkowników z usługą katalogową (Active Directory lub funkcjonalnie równoważną) - użytkownik raz zalogowany z poziomu systemu operacyjnego stacji roboczej ma być automatycznie rozpoznawany we wszystkich modułach oferowanego rozwiązania bez potrzeby oddzielnego monitowania go o ponowne uwierzytelnienie się. b) oprogramowanie musi umożliwiać tworzenie i edycję dokumentów elektronicznych w ustalonym formacie, który spełnia następujące warunki: - posiada kompletny i publicznie dostępny opis formatu, - ma zdefiniowany układ informacji w postaci XML zgodnie z Tabelą B1 załącznika 2 Rozporządzenia w sprawie minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U.05.212.1766), - umożliwia wykorzystanie schematów XML, - wspiera w swojej specyfikacji podpis elektroniczny zgodnie z Tabelą A.1.1 załącznika 2 Rozporządzenia w sprawie minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U.05.212.1766). c) oprogramowanie musi umożliwiać dostosowanie dokumentów i szablonów do potrzeb instytucji oraz udostępniać narzędzia umożliwiające dystrybucję odpowiednich szablonów do właściwych odbiorców, d) w skład oprogramowania muszą wchodzić narzędzia programistyczne umożliwiające automatyzację pracy i wymianę danych pomiędzy dokumentami i aplikacjami (język makropoleceń, język skryptowy), e) do aplikacji musi być dostępna pełna dokumentacja w języku polskim, f) pakiet zintegrowanych aplikacji biurowych musi zawierać: - edytor tekstów, - arkusz kalkulacyjny, - narzędzie do przygotowywania i prowadzenia prezentacji, - narzędzie do tworzenia drukowanych materiałów informacyjnych, - narzędzie do zarządzania informacją prywatą (pocztą elektroniczną, kalendarzem, kontaktami i zadaniami), g) edytor tekstów musi umożliwiać: - edycję i formatowanie tekstu w języku polskim wraz z obsługą języka polskiego w zakresie sprawdzania pisowni i poprawności gramatycznej oraz funkcjonalnością słownika wyrazów bliskoznacznych i autokorekty, - wstawianie oraz formatowanie tabel, - wstawianie oraz formatowanie obiektów graficznych, - wstawianie wykresów i tabel z arkusza kalkulacyjnego (wliczając tabele przestawne), - automatyczne numerowanie rozdziałów, punktów, akapitów, tabel i rysunków - automatyczne tworzenie spisów treści, - formatowanie nagłówków i stopek stron, - sprawdzanie pisowni w języku polskim, - śledzenie zmian wprowadzonych przez użytkowników, - nagrywanie, tworzenie i edycję makr automatyzujących wykonywanie czynności, - określenie układu strony (pionowa/pozioma), - wydruk dokumentów, - wykonywanie korespondencji seryjnej bazując na danych adresowych pochodzących z arkusza kalkulacyjnego i z narzędzia do zarządzania informacją prywatną, - pracę na dokumentach utworzonych przy pomocy Microsoft Word 2003 lub Microsoft Word 2007 i 2010 z zapewnieniem bezproblemowej konwersji wszystkich elementów i atrybutów dokumentu, - zabezpieczenie dokumentów hasłem przed odczytem oraz przed wprowadzaniem modyfikacji, - wymagana jest dostępność do oferowanego edytora tekstu bezpłatnych narzędzi umożliwiających wykorzystanie go, jako środowiska udostępniającego formularze bazujące na schematach XML z Centralnego Repozytorium Wzorów Dokumentów Elektronicznych, które po wypełnieniu umożliwiają zapisanie pliku XML w zgodzie z obowiązującym prawem, - wymagana jest dostępność do oferowanego edytora tekstu bezpłatnych narzędzi (kontrolki) umożliwiających podpisanie podpisem elektronicznym pliku z zapisanym dokumentem przy pomocy certyfikatu kwalifikowanego zgodnie z wymaganiami obowiązującego w Polsce prawa, - wymagana jest dostępność do oferowanego edytora tekstu bezpłatnych narzędzi umożliwiających wykorzystanie go, jako środowiska udostępniającego formularze i pozwalające zapisać plik wynikowy w zgodzie z Rozporządzeniem o Aktach Normatywnych i Prawnych. h) arkusz kalkulacyjny musi umożliwiać: - tworzenie raportów tabelarycznych, - tworzenie wykresów liniowych (wraz linią trendu), słupkowych, kołowych, - tworzenie arkuszy kalkulacyjnych zawierających teksty, dane liczbowe oraz formuły przeprowadzające operacje matematyczne, logiczne, tekstowe, statystyczne oraz operacje na danych finansowych i na miarach czasu, - tworzenie raportów z zewnętrznych źródeł danych (inne arkusze kalkulacyjne, bazy danych zgodne z ODBC, pliki tekstowe, pliki XML, webservice), - obsługę kostek OLAP oraz tworzenie i edycję kwerend bazodanowych i webowych. Narzędzia wspomagające analizę statystyczną i finansową, analizę wariantową i rozwiązywanie problemów optymalizacyjnych, - tworzenie raportów tabeli przestawnych umożliwiających dynamiczną zmianę wymiarów oraz wykresów bazujących na danych z tabeli przestawnych, - wyszukiwanie i zamianę danych, - wykonywanie analiz danych przy użyciu formatowania warunkowego, - nazywanie komórek arkusza i odwoływanie się w formułach po takiej nazwie, - nagrywanie, tworzenie i edycję makr automatyzujących wykonywanie czynności, - formatowanie czasu, daty i wartości finansowych z polskim formatem, - zapis wielu arkuszy kalkulacyjnych w jednym pliku, - zachowanie pełnej zgodności z formatami plików utworzonych za pomocą oprogramowania Microsoft Excel 2003 oraz Microsoft Excel 2007 i 2010, z uwzględnieniem poprawnej realizacji użytych w nich funkcji specjalnych i makropoleceń, - Zabezpieczenie dokumentów hasłem przed odczytem oraz przed wprowadzaniem modyfikacji. i) narzędzie do przygotowywania i prowadzenia prezentacji musi umożliwiać: - przygotowywanie prezentacji multimedialnych, które będą: - prezentowanie przy użyciu projektora multimedialnego, - drukowanie w formacie umożliwiającym robienie notatek, - zapisanie jako prezentacja tylko do odczytu, - nagrywanie narracji i dołączanie jej do prezentacji, - opatrywanie slajdów notatkami dla prezentera, - umieszczanie i formatowanie tekstów, obiektów graficznych, tabel, nagrań dźwiękowych i wideo, - umieszczanie tabel i wykresów pochodzących z arkusza kalkulacyjnego, - odświeżenie wykresu znajdującego się w prezentacji po zmianie danych w źródłowym arkuszu kalkulacyjnym, - możliwość tworzenia animacji obiektów i całych slajdów, - prowadzenie prezentacji w trybie prezentera, gdzie slajdy są widoczne na jednym monitorze lub projektorze, a na drugim widoczne są slajdy i notatki prezentera, - pełna zgodność z formatami plików utworzonych za pomocą oprogramowania MS PowerPoint 2003, MS PowerPoint 2007 i 2010. j) narzędzie do tworzenia drukowanych materiałów informacyjnych musi umożliwiać: - tworzenie i edycję drukowanych materiałów informacyjnych, - tworzenie materiałów przy użyciu dostępnych z narzędziem szablonów: broszur, biuletynów, katalogów, - edycję poszczególnych stron materiałów, - podział treści na kolumny, - umieszczanie elementów graficznych, - wykorzystanie mechanizmu korespondencji seryjnej, - płynne przesuwanie elementów po całej stronie publikacji, - eksport publikacji do formatu PDF oraz TIFF, - wydruk publikacji, - możliwość przygotowywania materiałów do wydruku w standardzie CMYK. k) narzędzie do zarządzania informacją prywatną (pocztą elektroniczną, kalendarzem, kontaktami i zadaniami) musi umożliwiać: - pobieranie i wysyłanie poczty elektronicznej z serwera pocztowego, - filtrowanie niechcianej poczty elektronicznej (SPAM) oraz określanie listy zablokowanych i bezpiecznych nadawców, - tworzenie katalogów, pozwalających katalogować pocztę elektroniczną, - automatyczne grupowanie poczty o tym samym tytule, - tworzenie reguł przenoszących automatycznie nową pocztę elektroniczną do określonych katalogów bazując na słowach zawartych w tytule, adresie nadawcy i odbiorcy, - oflagowanie poczty elektronicznej z określeniem terminu przypomnienia, - zarządzanie kalendarzem, - udostępnianie kalendarza innym użytkownikom, - przeglądanie kalendarza innych użytkowników, - zapraszanie uczestników na spotkanie, co po ich akceptacji powoduje automatyczne wprowadzenie spotkania w ich kalendarzach, - zarządzanie listą zadań, - zlecanie zadań innym użytkownikom, - zarządzanie listą kontaktów, - udostępnianie listy kontaktów innym użytkownikom, - przeglądanie listy kontaktów innych użytkowników, - możliwość przesyłania kontaktów innym użytkowników. UWAGA. Obowiązek wykazania równoważności zaoferowanego pakietu oprogramowania biurowego leży po stronie Wykonawcy. W tym celu Wykonawca winien przedstawić oświadczenie i dokumenty potwierdzające równoważność pakietu oprogramowania biurowego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 30213300-8
Dodatkowe kody CPV: 30232110-8, 30233132-5, 30237100-0,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT5112.03
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
SG-SYSTEM Ewelina Góral,  sg-system@prokonto.pl,  ul. Zwierciańska 4,  32-310,  Klucze,  kraj/woj. małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 7579.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 7579.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 8140.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.