Ogłoszenie z dnia 2008-12-16
Nowy Sącz: Zakup karnetów na basen w okresie od 02.01.2009 do 31.12.2009r. dla pracowników i uprawnionych członków ich rodzin Oddziału ZUS w Nowym Sączu
Numer ogłoszenia: 366321 - 2008; data zamieszczenia: 16.12.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Nowym Sączu, ul. Sienkiewicza 77, Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4437848, faks 018 4435358.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup karnetów na basen w okresie od 02.01.2009 do 31.12.2009r. dla pracowników i uprawnionych członków ich rodzin Oddziału ZUS w Nowym Sączu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest korzystanie z krytej pływalni w okresie od 02.01.2009 - 31.12.2009 r. przez pracowników i uprawnionych członków ich rodzin Oddziału ZUS w Nowym Sączu oraz Inspektoratów w Gorlicach i Tarnowie..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.00.00.00 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 67704.67 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zakup karnetów na basen dla pracowników i uprawnionych członków ich rodzin Oddziału ZUS w Nowym Sączu.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.12.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MIEJSKI OŚRODEK SPORTU I REKREACJI W NOWYM SĄCZU
jakie przetargi wygrała firma
MIEJSKI OŚRODEK SPORTU I REKREACJI W NOWYM SĄCZU
- Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Kilińskiego 47, 33-300 Nowy Sącz, kraj/woj. małopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 23551.40
- Oferta z najniższą ceną: 23551.40 oferta z najwyższą ceną: 23551.40
- Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zakup karnetów na basen dla pracowników i uprawnionych członków ich rodzin Oddziału ZUS w Nowym Sączu.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.12.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PBM Południe Tour Sp. z o.o., Rytro 380, 33-343 Rytro, kraj/woj. małopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 5887.85
- Oferta z najniższą ceną: 5887.85 oferta z najwyższą ceną: 5887.85
- Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zakup karnetów na basen dla pracowników i uprawnionych członków ich rodzin Oddziału ZUS w Nowym Sączu- Inspektorat w Gorlicach.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.12.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- OSIR Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Sportowa 9, 38-300 Gorlice, kraj/woj. małopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 4844.86
- Oferta z najniższą ceną: 4844.86 oferta z najwyższą ceną: 4844.86
- Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Zakup karnetów na basen dla pracowników i uprawnionych członków ich rodzin Oddziału ZUS w Nowym Sączu-Inspektorat w Tarnowie.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.12.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Tarnowski Ośrodek Sportu i Rekreacji
jakie przetargi wygrała firma
Tarnowski Ośrodek Sportu i Rekreacji
- Tarnowski Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Gumniska 25, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 33420.56
- Oferta z najniższą ceną: 33420.56 oferta z najwyższą ceną: 33420.56
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- Pobyt studentów i kadry podczas letniego obozu szkoleniowego - 10 dni na potrzeby Wydziału Nauk o Kulturze Fizycznej i Bezpieczeństwie Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu - sierpień 2025 r.
- Opracowanie dokumentacji budowy chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1545K Podegrodzie-Mokra Wieś-Jastrzębie w km 0+590-1+200 i 3+850-4+660
- Modernizacja drogi powiatowej nr 1520K Piwniczna (ul. Szczawnicka) w km 4+840,00 - 5+200,00 w m. Piwniczna
- BZP. 271.19.2025 Wykonanie usługi w zakresie bieżącego utrzymania sieci kanalizacji deszczowej na terenie miasta Nowego Sącza
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1571 K Ptaszkowa - Wojnarowa w km 5+849,60 - 6+488,00 w zakresie budowy chodnika wraz z robotami towarzyszącymi
- Dostawa urządzeń medycznych: defibrylator 1 szt.,respirator 5 szt.,krzesełko z systemem płozowym 8 szt., pompa dwutorowa 1 szt., modem do defibrylatora 8 szt., przenośny system ultrasonograficzny 1szt
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi realizowane w Klubie Seniora w ramach projektu pn.: "Usługi społeczne w Gminie Mirosławiec".
- Świadczenie usług w zakresie dostępu do obiektów i zajęć sportowo-rekreacyjnych dla pracowników PAP S.A. i osób towarzyszących
- Usługi konferansjerskie oraz organizacji zajęć Aqua-Dance świadczonych w ramach akcji Lato 2025 w strefie Aquaparku Term Maltańskich w podziale na 2 części.
- Świadczenie usług w zakresie dostępu do obiektów i zajęć sportowo-rekreacyjnych dla pracowników PAP S.A. i osób towarzyszących
- Zakup kart abonamentowych uprawniających do korzystania z zajęć rekreacyjno-sportowych
- Świadczenie usług sportowo-rekreacyjnych na podstawie kart abonamentowych dla pracowników Zamawiającego, ich osób towarzyszących i dzieci, sygnatura sprawy: 124-W-U-03-2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.