To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-12-16
Międzychód: Modernizacja szatni wraz z zabudową w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Międzychodzie
Numer ogłoszenia: 366333 - 2008; data zamieszczenia: 16.12.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 305969 - 2008r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Międzychodzie, ul. Zewnętrzna 4, Międzychód, woj. wielkopolskie, tel. 095 7482074, faks 095 7482555.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja szatni wraz z zabudową w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Międzychodzie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zabudowa boksów ubraniowych (szaf) w pomieszczeniu szatni musi spełniać następujące warunki: -swobodne poruszanie się i przebieranie pracowników, -łatwość w utrzymaniu czystości zarówno wewnątrz szaf jak i na zewnętrznych ścianach -przewiewność wnętrza szafy -zabezpieczenie drzwi szaf przed możliwością otwarcia przez osoby inne niż użytkownik -estetyczne i trwałe wykonanie -odporna na ścieranie, zarysowania, -stabilne i skuteczne zamocowanie przed możliwości przesuwania Szczegółowy opis zabudowy szatni w Komendzie Powiatowej PSP w Międzychodzie znajdujący się poniżej dopuszcza zastosowanie dodatkowych rozwiązań w konstrukcji szaf uwzględniających jednak wszystkie minimalne wymagania wyspecyfikowane w niniejszej, SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.53 - Instalowanie zabudowanych mebli .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 16393.44 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.12.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.H.U. MARCO Zakład Stolarski, Usługi Ślusarskie Michał Chrustek, ul. Gumna 4a, 64-420 Kwilcz, kraj/woj. wielkopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 19998.24
- Oferta z najniższą ceną: 19998.24 oferta z najwyższą ceną: 38552.00
- Waluta: PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.