Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-09-26
Poznań: Usługi geodezyjne - numer postępowania 016/POZ/50/2012
Numer ogłoszenia: 366350 - 2012; data zamieszczenia: 26.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy , ul. Fredry 12, 61-701 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8560681, faks 061 8515092.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi geodezyjne - numer postępowania 016/POZ/50/2012.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1: Podział geodezyjny w trybie nierolnym wraz z badaniem stanu prawnego, nieruchomości oznaczonej jako: działka nr 129/7 o pow. 21,9100 ha, położona w obrębie Skrzydlewo gmina Międzychód. Część 2: Podział geodezyjny w trybie rolnym, nieruchomości położonych w obrębie Mirkowice, gmina Mieścisko. Część 3: Ustalenie ksiąg wieczystych oraz wykonanie badania stanu prawnego dla działek położonych w obrębie Zmyślona Ligocka gmina Kobyla Góra. Część 4: badanie stanu prawnego KW, ustalenie nr KW oraz sporządzenie wyciągu z wykazu zmian gruntowych dla działek położonych w obrębie Komorowo gmina Kaźmierz. Część 5: Wykonanie protokołu z badania stanu prawnego nieruchomości położonych w obrębach: Dębicz, Januszewo, Jarosławiec, Mączniki, Środa Wlkp., Topola, Romanowo, Zielniki, Olszewo, Zmysłowo gmina Środa Wlkp. Część 6: sporządzenie wykazu zmian ewidencyjnych potwierdzone przez Starostwo Powiatowe w Środzie Wlkp. oraz projektu operatu klasyfikacyjnego w celu zmiany kwalifikacji następujących użytków - obręb Czarnotki , gmina Zaniemyśl..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca dysponuje geodetą/geodetami posiadającymi świadectwo nadania uprawnień zawodowych w zakresie geodezji i kartografii, wydane zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2010 roku, Nr 193 poz. 1287). Dokonanie oceny spełniania warunków polegać będzie na sprawdzeniu przez Zamawiającego, czy na podstawie dostarczonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń można dopuścić go do postępowania o udzielenie zamówienia, według formuły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Na potwierdzenie tego, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, Wykonawca zobowiązany jest złożyć pisemne oświadczenie o spełnianiu tych warunków. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dokument, z którego wynika upoważnienie wykonawcy do podpisania oferty lub pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. W przypadku oferty składanej przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, dokumenty potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu składa każdy z wykonawców oddzielnie. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów wymaganych lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, zamawiający wezwie do ich uzupełnienia wyznaczając termin, chyba, że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Dokonanie oceny spełniania warunków polegać będzie na sprawdzeniu przez Zamawiającego, czy na podstawie dostarczonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń można dopuścić go do postępowania o udzielenie zamówienia, według formuły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej okoliczności wymienionej poniżej: 1. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy: 1.1 Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi a) klęski żywiołowe b) udokumentowane warunki atmosferyczne uniemożliwiające przeprowadzenie czynności związanych z wykonywaną sługą. 1.2 Zmiany będące następstwem konieczności wprowadzenia zmian w zakresie usługi z przyczyn nie wynikających ze strony Wykonawcy. 1.3 Zmiany będące następstwem działania organów administracji a w szczególności: a) przekroczenie określonych przez prawo terminów wydawania przez osoby trzecie wypisów, wyrysów, opinii decyzji, zaświadczeń itp. skutkujące niemożliwością wykonania zamówienia b) wstrzymanie realizacji przedmiotu umowy jako następstwo działania osób trzecich 1.4 Zmiany spowodowane działaniem lub brakiem działania osób a uniemożliwiające przeprowadzenie czynności związanych z wykonywaną sługą. 1.5 siła wyższa uniemożliwiającą wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ lub treścią umowy 1.6 W przypadku konieczności przeprowadzenia rozgraniczenia niemożliwego do przewidzenia w trakcie zawierania umowy o udzielenie zamówienia publicznego na podział nieruchomości. 1.7 W przypadku konieczności przeprowadzenia rozgraniczenia niemożliwego do przewidzenia w trakcie zawierania umowy o udzielenie zamówienia publicznego na wznowienie granic nieruchomości 2. Pozostałe zmiany a) zmiana danych stron umowy związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy np. zmiana adresu 3. W przypadku wystąpienia którejkolwiek okoliczności wymienionych w pkt. 1 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonania jej przedmiotu w sposób należyty. Ciężar udowodnienia faktu w takim układzie spoczywa na wykonawcy przedmiotowego zamówienia. 4. W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionej w pkt. 2 strony niezwłocznie powiadomią się wzajemnie pisemnie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Nieruchomości Rolnych ul. Fredry 12, 61-701 Poznań pok. 217.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.10.2012 godzina 08:00, miejsce: Agencja Nieruchomości Rolnych ul. Fredry 12, 61-701 Poznań parter recepcja zamawiającego.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Podział geodezyjny w trybie nierolnym wraz z badaniem stanu prawnego, nieruchomości oznaczonej jako: działka nr 129/7 o pow. 21,9100 ha, położona w obrębie Skrzydlewo gmina Międzychód..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podział geodezyjny w trybie nierolnym wraz z badaniem stanu prawnego, nieruchomości oznaczonej jako: działka nr 129/7 o pow. 21,9100 ha, położona w obrębie Skrzydlewo gmina Międzychód, zapisana w KW nr PO2A/00037003/5. Działka położona jest na terenie, dla którego obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego Gminy Międzychód zatwierdzony uchwałą Rady Miejskiej Międzychodu Nr XIX/181/2012 z dnia 30.01.2012r. Działka w planie ma następujące przeznaczenie: - tereny rolnicze, użytków zielonych i lasów- symbol planu 44R, 45R, 46R, 47R, 32RZ, 41, 42, 43 ZL, częściowo położone w strefie ochrony i lokalizacji stanowisk archeologicznych, przez działkę przebiega linia energetyczna 110KV i gazociąg DN 100 ponadto planowane jest poszerzenie istniejącej drogi działka nr 112 - symbol planu 19 KDD. Celem podziału działki nr 129/7 jest: a) wydzielenie śródlądowej wody powierzchniowej o nazwie Struga Bielska, która przebiega przez teren przedmiotowej działki (zgodnie ze wstępnym szkicem podziału sporządzonym przez WZMiUW). Wstępny projekt podziału uzgodnić należy z Wielkopolskim Zarządem Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu (Inspektorat w Obornikach) oraz Agencją Nieruchomości Rolnych OT Poznań. Dokonując podziału należy: ustalić linię brzegową Strugi Bielskiej (wydzielenie geodezyjne linii brzegowej) zgodnie z art. 15 ust. 3 ustawy Prawo wodne. b) wydzielenie terenu przewidzianego w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego pod poszerzenie istniejącej drogi - symbol planu 19 KDD. Dokonując podziałów należy: - wynieść kamienie graniczne na gruncie, - sporządzić wyciąg z wykazu zmian gruntowych dla nowo powstałych działek (potwierdzony przez Starostwo Powiatowe w Międzychodzie), celem ujawnienia działek w KW, - uzyskać wypisy i wyrysy dla działek, które pozostaną w Zasobie ANR, Dokonując podziałów należy uwzględnić możliwość przeprowadzenia postępowania rozgraniczeniowego. Zakres badania stanu prawnego dla działki nr 129/7 obejmuje: - sporządzenie protokołu badania księgi wieczystej prowadzonej dla w/w działki - podanie właściciela przedwojennego - podanie ostatniego właściciela przed Skarbem Państwa - podanie podstawy prawnej i daty przejęcia nieruchomości na rzecz Skarbu Państwa - sporządzenie map stanu prawnego z wkreśleniem zmian własności Wszystkie dokumenty należy dostarczyć zamawiającemu celem odbioru wykonanej pracy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 140.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Podział geodezyjny w trybie rolnym, nieruchomości położonych w obrębie Mirkowice, gmina Mieścisko..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podział geodezyjny w trybie rolnym, nieruchomości położonych w obrębie Mirkowice, gmina Mieścisko, oznaczonych jako: 1) działka nr 83, arkusz 2 o pow. 21,8600 ha, zapisana w KW PO1B/00045682/1 w SR w Wągrowcu na dwie działki wg załączonego projektu wkreślonego na mapie, 2) Działka nr 90 arkusz 2 o pow. 28,8900 ha, zapisana w KW PO1B/00057222/6 w SR w Wągrowcu na dwie działki wkreślonego na mapie, Dla działki brak jest miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. Dokonując podziału należy określić granice z wyniesieniem kamieni granicznych na gruncie, sporządzić wyciąg z wykazu zmian gruntowych dla nowo powstałych działek (potwierdzony przez Starostwo Powiatowe w Wągrowcu). Dokumenty należy dostarczyć zamawiającemu celem odbioru wykonanej pracy. Dokonując podziału należy uwzględnić możliwość przeprowadzenia postępowania rozgraniczeniowego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Ustalenie ksiąg wieczystych oraz wykonanie badania stanu prawnego dla działek położonych w obrębie Zmyślona Ligocka gmina Kobyla Góra..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ustalenie ksiąg wieczystych oraz wykonanie badania stanu prawnego nieruchomości z historią byłego właściciela w okresie 1939 do 1992 z podaniem podstawy prawnej przejęcia na Skarb Państwa, a w przypadku powtarzających się opisanie tych podstaw prawnych przejęcia (decyzje, orzeczenia, protokoły etc.). Rezultatem tego opracowania powinno być: - na kopii mapy ewidencyjnej wykreślone działki ewidencyjnej, - wykreślenie sytuacji własnościowej na dzień 1.09.1939r. oraz dalsza historia właścicieli spowodowana różnymi okolicznościami (parcelacja, wymiana, regulacja, scalenie, wywłaszczenie itp.) Zamówienie dotyczy następujących nieruchomości: - obręb Zmyślona Ligocka, gmina Kobyla Góra - działki nr 86/1, 86/2, 86/3, 92, 94, 96, 98, 99,100, 107/1,107/2, 107/3, 110, 118, 119, 120, 121, 122, 123, B. Wykonanie badania stanu prawnego nieruchomości z historią byłego właściciela w okresie 1939 do 1992 z podaniem podstawy prawnej przejęcia na Skarb Państwa, a w przypadku powtarzających się opisanie tych podstaw prawnych przejęcia ( decyzje, orzeczenia, protokoły etc.). Rezultatem tego opracowania powinno być: - na kopii mapy ewidencyjnej wykreślone działki ewidencyjne, - wykreślenie sytuacji własnościowej na dzień 1.09.1939r. oraz dalsza historia właścicieli spowodowana różnymi okolicznościami (parcelacja, wymiana, regulacja, scalenie, wywłaszczenie itp.) . 4 Zamówienie dotyczy następujących nieruchomości: - obręb Zmyślona Ligocka, gm. Kobyla Góra - działki nr. 195, 196, 197, 211/12, 213/4, 214/3, 215/3, 228/2, 229, 230 zapisanych w KW nr. KZ10/00001009/2 prowadzonej przez SR WKW w Ostrzeszowie. - obręb Zmyślona Ligocka, gm. Kobyla Góra - działka nr. 46/4 zapisana w KW nr. KZ10/00012058/0 prowadzonej przez SR WKW w Ostrzeszowie. - obręb Zmyślona Ligocka, gm. Kobyla Góra - działka nr. 156 zapisana w KW nr. KZ10/00011994/6 prowadzonej przez SR WKW w Ostrzeszowie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Badanie stanu prawnego KW, ustalenie nr KW oraz sporządzenie wyciągu z wykazu zmian gruntowych dla działek położonych w obrębie Komorowo gmina Kaźmierz.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Określenie przedmiotu zamówienia: 1) przeprowadzenie badania stanu prawnego KW (prowadzone są przez Wydział V Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego w Szamotułach) i sporządzenie protokołu z tego badania dotyczącego nieruchomości, położonej w gminie Kaźmierz, oznaczonej w obrębie Komorowo: - nr 15 o pow. 0,0100 ha, nr 16 o pow. 0,0100 ha, nr 17 o pow. 1,9700 ha, nr 49/4 o pow. 0,1600 ha, nr 51/2 o pow. 0,0300 ha, zapisanych w KW nr 4243, - nr 37 o pow. 0,8200 ha, nr 83/1 o pow. 85,9100 ha, nr 83/2 o pow. 7,0900 ha, nr 83/3 o pow. 0,2300 ha, zapisanych w KW T XIV K 17 obszar dworski, - nr 42 o pow. 0,1200 ha, nr 74/1 o pow. 0,3800 ha, nr 74/4 o pow. 0,0056 ha, nr 77/6 o pow. 0,9332 ha, nr 77/7 o pow. 0,0990 ha, nr 78/1 o pow. 0,4111 ha, nr 78/3 o pow. 0,0410 ha, nr 78/4 o pow. 0,0003 ha, nr 82/6 o pow. 1,8246 ha, nr 82/8 o pow. 0,1214 ha, zapisanych w KW nr 37540, - nr 46/2 o pow. 22,9454 ha, nr 68/1 o pow. 0,7000 ha, nr 68/2 o pow. 18,2200 ha zapisanych w KW T XV K 18, - nr 46/3 o pow. 6,0064 ha, nr 46/4 o pow. 0,5982 ha, zapisanych w KW T XV K 18 obszar dworski, - nr 63/1 o pow. 0,7042 ha, nr 65/1 o pow. 1,3440 ha, nr 65/2 o pow. 0,0560 ha, nr 66/1 o pow. 4,8909 ha, nr 66/2 o pow. 7,4116 ha, nr 66/3 o pow. 1,5375 ha zapisanych w KW T XV K 22 obszar dworski, - nr 77/1 o pow. 33,0805 ha, zapisanej w KW T XIV K 27, 28, - nr 77/3 o pow. 3,3500 ha, nr 81/3 o pow. 4,6068 ha, nr 82/7 o pow. 3,4539 ha, zapisanych w KW nr 867, - nr 77/4 o pow. 0,1469 ha, nr 77/5 o pow. 0,0104 ha, nr 78/2 o pow. 0,2216 ha, zapisanych w KW T XIV K 1 - nr 79/1 o pow. 0,0036 ha, nr 79/2 o pow. 0,0053 ha, nr 80/2 o pow. 0,0001 ha, zapisanych w KW nr 49815, - nr 81/1 o pow. 7,1000 ha, zapisanej w KW T XIV K 29, 30 obszar dworski, pod kątem ustalenia nazwisk wszystkich właścicieli od 1939 r. do 1992 r., ustalenie nazwiska właściciela majątku, z którego nastąpiła ewentualna parcelacja po II wojnie światowej /w przypadku gdy miała ona miejsce/, podanie podstawy prawnej przejęcia w/w nieruchomości na S.P. z podaniem litery /gdy jest ona ujawniona/ w przypadku dekretu o reformie rolnej oraz sporządzenie mapy ewidencyjnej z aktualnym oznaczeniem działek, na której naniesiony zostanie ewentualny majątek ziemski oraz wkreślona zostanie ewentualna przeprowadzona parcelacja na tych gruntach /podanie podstawy prawnej przejęcia gruntów na S.P. od parcelantów/. 2) ustalenie nr Księgi Wieczystej dla działek położonych w obrębie Komorowo, gmina Kaźmierz oznaczonych w ewidencji gruntów nr 43 o pow. 6,9900 ha, nr 70 o pow. 0,7600 ha, nr 71 o pow. 6,1500 ha oraz nr 72/2 o pow. 1,6600 ha, i przeprowadzenie badania stanu prawnego ustalonych KW dla w/w działki pod kątem ustalenia nazwisk wszystkich właścicieli od 1939 r. do 1992 r., ustalenie nazwiska właściciela majątku, z którego nastąpiła ewentualna parcelacja po II wojnie światowej /w przypadku gdy miała ona miejsce/, podanie podstawy prawnej przejęcia w/w nieruchomości na S.P. z podaniem litery /gdy jest ona ujawniona/ w przypadku dekretu o reformie rolnej oraz sporządzenie mapy ewidencyjnej z aktualnym oznaczeniem działek, na której naniesiony zostanie ewentualny majątek ziemski oraz wkreślona zostanie ewentualna przeprowadzona parcelacja na tych gruntach /podanie podstawy prawnej przejęcia gruntów na S.P. od parcelantów/. 3) Sporządzenie wyciągu z wykazu zmian gruntowych rozliczający całe księgi wieczyste w celu uregulowania działu I KW nr: - 4243 - T XIV K 17 obszar dworski - 37540 - T XV K 18 - T XV K 18 obszar dworski - T XV K 22 obszar dworski - T XIV K 27, 28 - 867 - T XIV K 1 - 49815 - T XIV K 29, 30 - dla ustalonych KW potwierdzone przez Starostwo Powiatowe w Szamotułach, który będzie służył do przeniesienia własności. ( 2 egzemplarze).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wykonanie protokołu z badania stanu prawnego nieruchomości położonych w obrębach: Dębicz, Januszewo, Jarosławiec, Mączniki, Środa Wlkp., Topola, Romanowo, Zielniki, Olszewo, Zmysłowo gmina Środa Wlkp..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie protokołu z badania stanu prawnego nieruchomości położonych : - w obrębie Dębicz, gmina Środa Wlkp., oznaczonych geodezyjnie jako działki nr 2/3, 2/4, 2/5, 2/6, 2/7, 2/8, 2/9, 2/10, 2/11; - w obrębie Januszewo, gmina Środa Wlkp., oznaczonej geodezyjnie jako działki nr 10/2, 12/2, 47, 71/1, 71/3, 71/4, 82; - w obrębie Jarosławiec, gmina Środa Wlkp., oznaczonej geodezyjnie jako działki nr 38/1, 50, 59; - w obrębie Mączniki, gmina Środa Wlkp., oznaczonych geodezyjnie jako działka nr 88; - w obrębie Środa Wlkp., gmina Środa Wlkp., oznaczonych geodezyjnie jako działki nr 82, 1196/4, 1201, 1911/1, 1911/3, 1911/4; - w obrębie Topola, gmina Środa Wlkp., oznaczonych geodezyjnie jako działki nr 7, 10, 12; - w obrębie Romanowo, gmina Środa Wlkp., oznaczonych geodezyjnie jako działki nr 1/3, 101/6, 144/2, 154/2; - w obrębie Zielniki, gmina Środa Wlkp., oznaczonych geodezyjnie jako działki nr 2/3, 2/4, 4, 6/2, 6/3, 6/5, 6/6, 8, 16/1, 17/1; - w obrębie Olszewo, gmina Środa Wlkp., oznaczonych geodezyjnie jako działki nr 108/1, 113, 120, 122, 163/1, 167/1, 170, 179/1, 183/2, 183/3; - w obrębie Zmysłowo, gmina Środa Wlkp., oznaczonych geodezyjnie jako działka nr 45. Zakres badania stanu prawnego powinien objąć ustalenie poprzedniego właściciela przed przejęciem nieruchomości na rzecz Skarbu Państwa oraz podstawę prawną jej przejęcia na własność Państwa z podaniem litery ( jeśli jest ujawniona ). Konieczne jest również ustalenie, czy w/w nieruchomość po przejęciu na rzecz Skarbu Państwa w trybie Dekretu o Reformie Rolnej podlegała parcelacji w okresie do 1 stycznia 1992 r. Badanie stanu prawnego oprócz części opisowej winno zostać wykonane graficznie na mapach ewidencyjnych obrazujących stan władania przedwojenny ( z naniesieniem nr parcel katastralnych ) oraz stan władania powojenny ( z naniesieniem działek parcelacyjnych ). Natomiast część opisowa winna zawierać : aktualny nr działki ewidencyjnej, jej powierzchnię, nr parceli katastralnej, artykuł matrykuły, właściciela nieruchomości do dnia przejęcia w trybie dekretu PKWN z 06.09.1944 r., nr dawnej księgi wieczystej, nr działki z parcelacji, nr księgi wieczystej założonej dla działek z parcelacji, właściciela nieruchomości innego niż Skarb Państwa po przejęciu w trybie dekretu PKWN z 06.09.1944 r., nr działki z założenia ewidencji gruntów, obecnego właściciela, aktualny nr księgi wieczystej, podstawę prawną przejęcia nieruchomości na rzecz Skarbu Państwa i dane dokumentu. Ponadto należy sporządzić wyciągi z wykazu zmian gruntowych dla ksiąg wieczystych obejmujących w/w działki celem sprostowania działu I tych ksiąg. W przypadku braku ksiąg wieczystych dla niektórych z w/w działek sporządzenie niezbędnej dokumentacji do założenia KW..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Sporządzenie wykazu zmian ewidencyjnych potwierdzone przez Starostwo Powiatowe w Środzie Wlkp. oraz projektu operatu klasyfikacyjnego w celu zmiany kwalifikacji następujących użytków - obręb Czarnotki , gmina Zaniemyśl..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a/ Sporządzenie wykazu zmian ewidencyjnych potwierdzone przez Starostwo Powiatowe w Środzie Wlkp. oraz projektu operatu klasyfikacyjnego w celu zmiany kwalifikacji następujących użytków: - obręb Czarnotki , gmina Zaniemyśl : działka nr 209/7 o powierzchni 19,6192 ha, w tym grunty pod wodami powierzchniowymi stojącymi/Ws-RV/ - 1,3095 ha - zmiana na Wsr. Pozostałe użytki bez zmian. Nieruchomość zapisana jest w KW nr PO1D/00021375/4, działka nr 223 o powierzchni 0,5945 ha, w tym grunty pod wodami powierzchniowymi stojącymi /Ws/- 0,4271 ha - zmiana na Wsr . Nieruchomość zapisana jest w KW nr PO1D/00021375/4, b/ wprowadzenie zmiany użytku gruntowego w operacie ewidencyjnym i przyjęcie do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. c/ dostarczenie wypisu i wyrysu dla działek.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- AD/ZP/112/2024 Zakup, dostawa, instalacja/montaż fabrycznie nowej aparatury oraz przeprowadzenie szkolenia w ramach 2 pakietów.
- Wyroby medyczne jednorazowego użytku - Zestaw aspiracyjny, łącznik bezigłowy, klatka międzytrzonowa
- "Sukcesywna dostawa specjalistycznych odczynników biochemicznych i akcesoriów do badań dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu."
- "Wdrożenie systemu laboratoryjnego LIS Infomedica oraz modułu Bank Krwi produkcji Asseco Poland S.A wraz ze szkoleniem i asystą stanowiskową"
- Dozorowanie fizyczne obiektu obejmującego 3 budynki i ochrona powierzonego mienia w Zespole Pałacowo Parkowym w Gułtowach i przebywających w nim osób
- Kompleksowa organizacja stoiska wystawienniczego Województwa Wielkopolskiego na Targach Grüne Woche, odbywających się w dniach 17-26.01.2025 r. w Berlinie
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.